35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36307165
Slomed s.r.o.
Levická 11, Nitra, 94901, SVK
Angiografický spotrebný materiál pre systém ACIST CVi
Angiografický set, ACIST, tlakový injektor, kardiológia, materiál pre tlakový injektor
Tovar, Služba
1. Angiografický spotrebný materiál pre systém ACIST CVi
|
|
---|---|
Funkcia |
Systém ACIST CVi je určený na kontrolované injekčné podávanie kontrastných látok neprepúšťajúcich lúče pri angiografických procedúrach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ovládač ručný pre angiografický injektor umožňujúci kontrolované dávkovanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku | ks | 3800 | ||
Angiografický set pre angiografický injektor | set | 650 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ovládač ručný je jednorazový sterilný ručný ovládač pre ovládanie množstva a rýchlosti aplikácie podávanej látky. Je určený pre použitie u jedného pacienta. | sada |
1.1 Sada ovládača sa skladá: | |
1.1.1 zo sterilného ergonomického ručného ovládača s dvoma tlačidlami pre kontrolované podanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku. Umožňuje precíznu reguláciu prietoku a objemu vstrekovanej kontrastnej látky. Tlačidlá sú tvarovo rozlíšené pre jednoduché rozlíšenie pri podávaní kontrastnej látky alebo fyziologického roztoku. Horné tlačidlo je označené písmenom C a púšťa a reguluje prietok vstrekovanej kontrastnej látky. Spodné tlačidlo, označené ako S, spúšťa a zastavuje preplach fyziologickým roztokom. | |
1.1.2 zo sterilného trojcestného vysokotlakého uzatváracieho kohútika s otočnou koncovkou | |
1.1.3 zo sterilnej prémiovej vysokotlakej hadičky | dĺžka 137,16 cm |
2. Angiografický set sa skladá: | |
2.1 Ovládač ručný je sada, ktorá sa skladá: | sterilná sada |
2.1.1. zo sterilného ergonomického ručného ovládača s dvoma tlačidlami pre kontrolované podanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku. Umožňuje precíznu reguláciu prietoku a objemu vstrekovanej kontrastnej látky. Tlačidlá sú tvarovo rozlíšené pre jednoduché rozlíšenie pri podávaní kontrastnej látky alebo fyziologického roztoku. Horné tlačidlo je označené písmenom C a púšťa a reguluje prietok vstrekovanej kontrastnej látky. Spodné tlačidlo, označené ako S, spúšťa a zastavuje preplach fyziologickým roztokom. | |
2.1.2 zo sterilného trojcestného vysokotlakého uzatváracieho kohútika s otočnou koncovkou | |
2.1.3 zo sterilnej prémiovej vysokotlakej hadičky | dĺžka 137,16 cm |
2.2 Súprava s automatizovanou zbernou rozdeľovacia hadicou pre fyziologický roztok a kontrastnú látku. Súprava je jednorazová. Je určená na použitie u viacerých pacientov. Neprichádza do priameho styku s pacientom. Sada obsahuje: | sada |
2.2.1 rozdeľovací kontajner | |
2.2.2 hadičku na fyziologický roztok | |
2.2.3 bodec na fyziologický roztok | |
2.2.4 injekčnú striekačku | |
3.1 Izolovaná tlaková striekačka na kontrastnú látku pre použitie v angiografickom injektore. Je určená na použitie u viacerých pacientov. Neprichádza do priameho kontaktu s pacientom. Sada obsahuje: | sada |
3.1.1 tlakovú striekačku | objem 100 ml |
3.1.2 bodec na použitie do fľaše s kontrastnou látkou | |
3.1.3 hadičku |
Názov |
1.Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2.Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho a ktuálnych prevádzkových potrieb. |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód. |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis |
5. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v uzatvorenej obálke s heslom " Angiografický spotrebný materiál", v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku; |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok,resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára |
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa : |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp.ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len „informácie“)medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1,alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
09.06.2017 08:03 — 09.06.2018 00:00
4 450,00 ks
158 363,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2017 08:11
30.05.2017 08:04
30.05.2017 08:19
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2017 10:03 - Vstupná ponuka | 158 333,00 | € | Cena bez DPH |
25.05.2017 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 158 333,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: