35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
50761587
Attila Palko PFA
Záhradná 191/1, Čierna nad Tisou, 07643, SVK
LCD monitory
LCD, monitor,
Tovar, Služba
1. LCD monitory
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka širokouhlých LCD monitorov |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia | LCD LED |
Uhlopriečka displeja | min. 23“ |
Pomer strán | 16:9 |
Rozlíšenie obrazovky | 1920 x 1080 / 60Hz |
Úprava povrchu obrazovky | IPS, matná, antireflexná |
Jas | min. 250 cd / m2 |
Kontrast | 1000:1 |
Uhol zobrazenia | min. 170˚ H, 160˚ V |
Odozva | max. 7ms |
Vstupy / výstupy | min. 1x DVI-D, 1x DisplayPort (DP) |
Stojan | Výškovo nastaviteľný v rozsahu aspoň 11cm, nastavenie náklonu aspoň -5 až +30˚ |
Káble (súčasť dodávky) | napájací kábel, 1x DP kábel, 1x DVI kábel |
Záručná doba | 36 mesiacov |
Norma | TCO’06 (ekvivalent TCO’05) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi na vlastnú zodpovednosť v rozsahu a za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode tovar – LCD monitory. |
Dodávateľ bude dodávať tovar objednávateľovi počas platnosti tejto rámcovej dohody podľa skutočných potrieb objednávateľa na základe objednávok. Objednávka musí obsahovať minimálne tieto náležitosti: a) označenie (obchodné meno, sídlo) dodávateľa, b) označenie (obchodné meno, sídlo) objednávateľa, c) presnú špecifikáciu a množstvo ks d) požadovaný termín dodania tovaru e) meno, podpis zástupcu objednávateľa a odtlačok pečiatky objednávateľa |
Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v objednávke a v lehote maximálne do 21 kalendárnych dní od elektronického doručenia objednávky dodávateľovi. |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami dodávateľa a objednávateľa. Zodpovedný zamestnávateľ objednávateľa tovar neprevezme ak nezodpovedá objednávke, alebo je viditeľne poškodený. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
Úspešný uchádzač predloží do 7 dní po uzavretí rámcovej dohody: • zoznam oprávnených osôb na prevzatie tovaru a adresy pre elektronickú komunikáciu |
Objednávateľ nie je povinný odobrať v plnom rozsahu predpokladané počty tovaru tvoriace predmet rámcovej dohody, ani vyčerpať jeho predpokladaný, maximálny finančný objem. Celkové odobrané množstvo predmetu zákazky bude závisieť od finančných možností a skutočných potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti poskytovateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u poskytovateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči poskytovateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného poskytovateľa na zdravotné poistenie. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, |
pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšiu cenou. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 mesiacov, alebo do vyčerpania maximálneho finančného objemu. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 400,00 kus
250 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2017 12:48
26.05.2017 14:00
26.05.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.05.2017 16:27 - Vstupná ponuka | 250 318,80 | € | Cena s DPH |
26.05.2017 13:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 245 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: