00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
44602731
Elektroservis VV, s.r.o.
Čemernianska 50, Vranov nad Topľou, 09303, SVK
Dodávka kotla varného elektrického 300 l
kotol, varný kotol, elektrický varný kotol
Tovar, Služba
1. Dodávka kotla varného elektrického 300 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Varný kotol elektrický 300l pre kuchyňu hromadného stravovania s duplikátorom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem duplikátora | l | 300 | ||
príkon | kW | 27 | 33 | |
menovité napätie | V | 400 | ||
vonkajší rozmer - šírka | mm | 1600 | ||
vonkajší rozmer - hrúbka | mm | 1000 | ||
vonkajší rozmer - výška | mm | 950 | ||
výpustný ventil | " | 2 | ||
hrúbka dna nádoby | mm | 2,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
duplikátor | hranatý |
materiál plášťa, duplikátora, veka, hornej dosky | AISI 304, resp. AISI 316L |
horná doska a duplikátor tvoria jeden neoddeliteľný celok | požaduje sa |
dopúšťanie vody do medziplášťa duplikátora | automatické |
úroveň krytia | min. IP45 |
poistná armatúra s manometrom | požaduje sa |
nožičky | rektifikačné |
certifikát | CE |
napúšťacia batéria na studenú vodu | požaduje sa |
zaoblené hrany | požaduje sa |
inštalačný materiál na pripojenie zariadenia k elektrickej a vodovodnej prípojke vzdialenej od miesta inštalácie zariadenia 2m | požaduje sa |
návod na obsluhu a inštaláciu zariadenia v slovenskom jazyku | požaduje sa |
dodanie a montáž hlavného vypínača zariadenia podľa inštalovaného príkonu | požaduje sa |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky na mieste plnenia. Nedodržanie tejto osobitnej požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Objednávateľ požaduje vykonanie obhliadky v rámci záručného servisu v čase do 72 hodín od momentu nahlásenia a dostupnosť náhradných dielov do 5 dní. |
4. Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie, odskúšaní predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky. Nedodržanie tejto osobitnej požiadavky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ požaduje zaškolenie obsluhy. Vrátane zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny. |
6. Objednávateľ požaduje predloženie osvedčenia o autorizovanom servisnom partnerstve na opravu a servis uvedeného zariadenia. |
7. Objednávateľ požaduje v lehote 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloženie prospektu s vyznačenou obchodnou značkou zariadenia a parametrami, t.j. identifikáciu výrobku s uvedením výrobcu a typu zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku za účelom posúdenia zhody s požadovaným predmetom zmluvy. V prípade, ak objednávateľ zisti, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
8. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zmluvy v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
9. Dodávateľ je povinný odovzdať celý predmet zákazky v mieste plnenia len poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. Odovzdanie a prevzatie premetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí premetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. |
10. Objednávateľ požaduje povinné bezplatné servisné prehliadky počas trvania záručnej doby. |
11. Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky min. 24 mesiacov, pričom nástup na záručný servis do 72 hod. od momentu nahlásenia poruchy. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
31.07.2017 10:00
1,00 celok podľa špecifikácie
5 340,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2017 08:07
29.05.2017 10:00
29.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.05.2017 09:16 - Vstupná ponuka | 5 340,00 | € | Cena s DPH |
26.05.2017 19:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: