36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
31321470
Slovenská Grafia a.s.
Pekná cesta 6, Bratislava, 834 03, SVK
Tlač a distribúcia mesačníka
tlačiarenské služby, distribučné služby, tlač, mesačník, noviny, distribúcia
Služba, Tovar
1. Tlač a distribúcia mesačníka
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú tlačiarenské a distribučné služby spočívajúce v tlači a distribúcií mesačníka v rozsahu max. 12 vydaní. |
Špecifikácia 1 vydania mesačníka: |
- formát: 217 x 310 mm |
- papier: 45 g/m2, novinový |
- balenie: 50 ks |
- počet výtlačkov v rámci jedného vydania mesačníka: max. 64 600 ks |
- počet vydaní 12 stranového výtlačku mesačníka: 10 ks |
- počet vydaní 16 stranového výtlačku mesačníka: 2 ks |
- celkový počet strán v rámci jedného vydania 12 stranového výtlačku mesačníka: 775 200 ks |
- celkový počet strán v rámci jedného vydania 16 stranového výtlačku mesačníka: 1 033 600 ks |
- celkový počet strán k celkovému počtu vydaní 12 stranového výtlačku mesačníka: 7 752 000 ks |
- celkový počet strán k celkovému počtu vydaní 16 stranového výtlačku mesačníka: 2 067 200 ks |
- váha 12 stranového výtlačku mesačníka: max. 19,99 g |
- váha 16 stranového výtlačku mesačníka: max. 26,65 g |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebnosť | 4+4 (CMYK) |
Technológia tlače | rotačný ofset - heatset (pozn.: iná technológia neprípustná) |
Tlačové podklady | PDF- nosič alebo cez FTP server |
Možnosť dodatočného vkladu | zakázaná |
Názov |
1. Dodávateľ a objednávateľ si doručia nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody Plnenie len na základe doručenia písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) od Objednávateľa na poskytnutie rámcovo zazmluvnenej služby, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa tejto Čiastkovej výzvy (objednávky) a za ostatných podmienok uvedených v Rámcovej dohode, na základe požiadaviek Objednávateľa (zaslaných elektronicky e-mailom) na každé jednotlivé číslo (vydanie) mesačníka s uvedením: |
a) termínu zadania výrobných podkladov zo strany objednávateľa |
b) termínu vydania (vytlačenia) mesačníka |
c) termínu a miest distribúcie daného vydania mesačníka |
d) ceny príslušného vydania mesačníka vypočítanej ako súčet ceny za jednu stranu vynásobenej počtom strán výtlačku a nákladom za daný mesiac |
3. Lehota trvania Rámcovej dohody je 12 kalendárnych mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov, podľa toho, čo nastane skôr. |
4. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi do 24 hodín odo dňa prijatia tlačových podkladov od Objednávateľa dva nátlačky celého vydania za účelom ich kontroly a odsúhlasenia . Dodávateľ nie je oprávnený bez súhlasu Objednávateľa vydanie mesačníka vytlačiť. |
5. Dodávateľ vytlačí 64 600 výtlačkov mesačne najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa prijatia printových podkladov pre tlač od Objednávateľa a následne zabezpečí ich doručenie k distribútorom a adresátom najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa vytlačenia podľa rozdeľovníka nasledovne: |
a) 200 výtlačkov - sídlo objednávateľa (Bratislava II - Ružinov) |
b) 2 400 výtlačkov (120 adries x 20 výtlačkov) - adresné doručovanie prostredníctvom Slovenskej pošty na adresy predložené v požiadavke Objednávateľa (v rámci SR) |
c) 4 500 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Bratislava |
d) 15 500 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Budapešť, Maďarsko |
e) 16 000 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Bratislava |
f) 10 000 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Bratislava |
g) 16 000 výtlačkov - vklad do denníka, paletové doručenie na adresu: Gyor, Maďarsko |
6. Dodávateľ zodpovedá za to, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré Objednávateľ vopred neschválil. |
7. Dodávateľ vystaví faktúru samostatne na základe čiastkovej výzvy (objednávky) podľa fakturačných údajov Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a distribúciu jednotlivého vydania do desiatich dní po splnení požiadavky. Požadujú sa fotokópie dodacích listov za jednotlivé doručenia, podacie listy za Slovenskú poštu a ostatné podklady preukazujúce splnenie požiadavky ako súčasť fakturácie. |
8. Celková zmluvná cena zahŕňa náklady na dopravu na miesto plnenia, poštovné, balné, adresovanie a iné náklady súvisiace s poskytovaním predmetnej služby. |
9. Preddavky na jednotlivé Čiastkové výzvy (objednávky) Objednávateľ neposkytuje. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. |
10. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Rámcovej dohody, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej ceny. |
10.1. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods.1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie Objednávateľa a Dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu Dodávateľa. |
10.2. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi na adresu jeho sídla, ktoré vystavilo Čiastkovú výzvu (objednávku). V prípade, ak vo faktúre budú uvedené nesprávne údaje alebo nebude obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných predpisov, bude to dôvod na odmietnutie faktúry a jej vrátenie na prepracovanie. Nová lehota začne plynúť až po doručení novej faktúry Objednávateľovi. |
11. Počet vydaní mesačníka uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodoberať celé predpokladané množstvo poskytovanej služby za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo poskytovanej služby uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od Rámcovej dohody odstúpiť. |
13. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na skutočnosť, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
14. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
15. Objednávateľ upozorňuje, že Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky (prevádzkovanie cestovnej kancelárie alebo prevádzkovanie cestovnej agentúry). V prípade pochybností objednávateľa je Dodávateľ povinný na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
16. Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje Objednávateľ za podstatné porušenie Rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa Rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný spolu s návrhom subdodávateľa predložiť doklady, ktorými subdodávateľ preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO. |
19. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje: |
19.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
19.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
19.3. Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou doručenej výzvy neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
20. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať: |
20.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
20.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
20.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
20.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
20.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody. |
20.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán. |
20.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. |
20.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
20.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov. |
20.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
20.5.2. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
21. Zmluvné pokuty: |
21.1. Objednávateľ je v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok Rámcovej dohody, oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty: |
- za každé podstatné porušenie Rámcovej dohody vo výške 300 EUR , najviac však spolu 1500 EUR, |
- jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 1500 EUR, ak Objednávateľ z titulu podstatného porušenia Rámcovej dohody, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od Rámcovej dohody. |
22. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi. |
23. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
24. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 vydanie
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2017 10:27
25.05.2017 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2017 08:41 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena s DPH |
25.05.2017 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 328,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: