00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Nákup a dodanie kancelárskych potrieb
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Nákup a dodanie kancelárskych potrieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre administratívne činnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier biely, A4, 80g/m2, 500 ks v 1 bal., belosť - 146 (+/- 3), opacita - 92 % (+/- 2) | bal. | 1750 |
Názov |
1. Dodanie nového, doposiaľ nepoužitého tovaru, vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. |
2. Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom. |
3. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej podobe (napr. vo formáte MS Excel). V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov/označenie dodávaného tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste), |
c) merná jednotka (ďalej len "MJ"), |
d) počet MJ, |
e) cena bez DPH za 1 MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta. |
4. V nadväznosti na bod č. 3 Osobitných zmluvných podmienok je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie aj predložený typ tovaru. Pokiaľ objednávateľ neschváli predložený typ tovaru z dôvodu nesplnenia technických špecifikácií uvedených v zmluve, môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
5. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
7. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
8. Objednávateľ je oprávnený požiadať dodávateľa o vystavenie viacerých faktúr pre jednotlivé útvary objednávateľa a podľa požiadaviek objednávateľa a dodávateľ je v zmysle požiadavky objednávateľa povinný takto faktúry vystaviť. |
9. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
11. Zákazka môže byť financovaná z prostriedkov EÚ. |
12. Porušenie povinností uvedených v ktoromkoľvek bode tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Bajkalská 27, Trnavská cesta 100, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.06.2017 09:00 — 09.06.2017 16:00
1 750,00 bal.
5 106,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2017 10:01
25.05.2017 11:00
25.05.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2017 10:09 - Vstupná ponuka | 5 106,00 | € | Cena s DPH |
23.05.2017 00:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: