00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
31571697
GLOBUS spol. s r.o.
Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK
Mliečne výrobky
mliečne výrobky, maslo, margarín, rastlinný tuk, jogurt, smotana, bryndza, kyslomliečny nápoj, syr, tvaroh, droždie, dezert, puding, mliečna ryža
Tovar, Služba
1. Mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mliečne výrobky určené osobám na priamu konzumáciu aj na ďalšiu úpravu v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 343/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o niektorých výrobkoch z mlieka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Maslo čerstvé s obsahom živočíšneho tuku min. 82% | kg | 120 | ||
2. Margarín 400g-500g | ks | 250 | ||
3. Rastlinný tuk 20g | ks | 10000 | ||
4. Jogurt biely balenie min. 125g | ks | 3300 | ||
5. Jogurt ovocný balenie min.125g | ks | 10000 | ||
6. Bryndza plnotučná | kg | 100 | ||
7. Kyslomliečny nápoj neochutený, obsah tuku min. 1,2 %, balenie min 250g | ks | 2800 | ||
8. Termizovaný smotanovo-tvarohový dezert,bal. min 90g | ks | 5500 | ||
9. Syr tavený črievko bal. min 100g | ks | 5000 | ||
10. Puding so šľahačkou bal. min 200g | ks | 3200 | ||
11. Syr s bielou plesňou na povrchu, bal . min 75g | ks | 6000 | ||
12. Tvaroh plnotučný | kg | 400 | ||
13. Mozarella balenie min.125g | ks | 4000 | ||
14. Eidam | kg | 220 | ||
15. Syr tavený 140g trojuholníček 8 ks v balení | ks | 2500 | ||
16. Syr tavený 1kg | ks | 60 | ||
17. Droždie 1 ks- 42g | ks | 5000 | ||
18. Tatarská omáčka 650g | ks | 150 | ||
19. Jogurtový nápoj ochutený, bal. min 300g | ks | 4200 | ||
20. Mliečna ryža, bal. min. 175g | ks | 4000 | ||
21. Syr plátkový údený/neúdený, bal. min 80g | ks | 3000 | ||
22. Nátierka smotanová, rôzne príchute, bal. min. 200g | ks | 5000 | ||
23. Smotana na varenie, obsah tuku min.12%, balenie 1 L Tetrapack | ks | 300 | ||
24. Smotana pochúťková, obsah tuku min.16%, balenie min. 180g | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akosť a kvalita | I. trieda |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení dohodli, že zmluva/rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 01.06.2017 do 30.11.2017, pričom na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) uvedeného zákona sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka predmetu zákazky alebo ukončenie zmluvy/rámcovej dohody dňom 30.11.2017. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky/čiastkovej výzvy objednávateľa v lehote najneskôr do 48 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia objednávok/čiastkových výziev sa predpokladá priemere 1 až 2 krát do týždňa. |
4. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia vyhlášky č. 343/2016 MPRV SR o niektorých výrobkoch z mlieka, požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku Slovenskej republiky, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané). Nesplnenie týchto osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Predmet zákazky musí byť v súlade s Výnosom MP SR a MZ SR č. 62/2006, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mlieko a výrobky z mlieka. |
6. Objednávateľ požaduje dodávku takých predmetov zákazky, u ktorých z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20%. |
7. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
8. Ceny jednotlivých druhov predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
9. Objednávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a iných možných dôvodov. |
10. Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a je hygienicky spôsobilé na prepravu predmetu zákazky v zmysle platnej právnej legislatívy. |
11. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. |
12. Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy/rámcovej dohody doručí objednávateľovi podrobný rozpis cien, pričom ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH aj s DPH, ako aj cenu celkom s uvedenými požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. |
13. Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy/rámcovej dohody oznámi objednávateľovi údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
14. Všetky požadované doklady na plnenie tejto zmluvy/rámcovej dohody, ktoré je dodávateľ povinný doručiť do 3 pracovných dní, zašle objednávateľovi e-mailom, ktorý musí byť zo strany objednávateľa potvrdený. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy/rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej lehoty, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
16. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie takého predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
17. Objednávateľ neuzavrie zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť sa zapisovať do registra partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Nesplnenie týchto osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
18. Odstúpenie od zmluvy/rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy/rámcovej dohody. Za porušenie zmluvy/rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, ako aj nesplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
19. Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/produkt/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/rámcovej dohody zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného potravinového výrobku. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
7
1,00 bude uvedená v čiastkových objednávkach
58 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2017 09:53
25.05.2017 11:00
25.05.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2017 13:48 - Vstupná ponuka | 58 800,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2017 14:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: