00314366
Obec Zborov nad Bystricou
Zborov nad Bystricou 223, Zborov nad Bystricou , 02303, SVK
36820326
CA - Cargo, s. r. o.
Andreja Hlinku 3118, Čadca, 02201, SVK
Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Zber, odvoz a likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a likvidácia tuhých komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet zberných nádob 240 l | ks | 700 | ||
Frekvencia zberu a vývozu odpadu | počet/mesiac | 2 | ||
Predpokladané množstvo vyvezeného tuhého komunálneho opadu v priebehu trvania zmluvy | t | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Termín začatia plnenia: | 01.07.2017 |
Termín skončenia plnenia: | 30.06.2018 |
Názov |
Miestom zabezpečovania a vykonávania služby je celé územie obce. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Poskytovateľ služby je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným škodám, prípadne ku škode na majetku alebo znečisteniu životného prostredia. |
Škody preukázateľne spôsobené pri výkone plnenia z tejto zmluvy zamestnancami poskytovateľa služby, je poskytovateľ služby povinný bezodkladne nahlásiť objednávateľovi a odstrániť ich na vlastné náklady najneskôr do 2 pracovných dní. |
Subdodávka tejto služby nie je možná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy osobne – svojimi zamestnancami v stanovenej frekvencii (podľa harmonogramu zberu a vývozu odpadu). Vo výnimočných prípadoch je dohoda medzi objednávateľom a poskytovateľom služby možná. |
Objednávateľ aktualizuje počet zberných nádob 240 l raz za štvrťrok a ohlási to poskytovateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu). |
Objednávateľ je povinný informovať poskytovateľa služby o prípadných zmenách týkajúcich sa predmetu zmluvy. V prípade nárastu alebo úbytku zberných nádob 240 l objednávateľ oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi služby najneskôr do 5 pracovných dní, a to elektronicky prostredníctvom e-mailu. |
Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb na tvare miesta preberať vykonané služby. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácii k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Objednávateľ najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. Harmonogram bude mať písomnú formu, ktorú po vzájomnej dohode potvrdia obe zmluvné strany. Od tohto harmonogramu sa bude možné odchýliť len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
Od počtu vývozov, uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, je možné sa odchýliť po vzájomnej dohode zmluvných strán. |
Poskytovateľ služby je povinný postupovať podľa pokynov objednávateľa, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ služby dodržať termín zberu a odvozu tuhého komunálneho odpadu, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi. Zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Poskytovateľ služby raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ služby je povinný poskytovať objednávateľovi všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to raz mesačne. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
V prípade, že poskytovateľ služby nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v harmonograme vývozu odpadov, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z faktúrovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Poskytovateľ služieb je oprávnený účtovať objednávateľovi zmluvnú pokutu za omeškanie s platením ceny služieb a to vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty. |
Okrem cien za poskytnuté služby je samostatne fakturovaný poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov, nezaťažený daňou z pridanej hodnoty. |
Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe poskytovateľom vystavených faktúr, navýšených o aktuálnu daň z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. |
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Poskytovateľ služby je povinný zhotovovať počas zvozu odpadu videozáznam zberu odpadu tak, aby bolo viditeľné miesto, z ktorého odpad pochádza. Na tento účel je povinný mať zberové vozidlo vybavené kamerovým systémom vpredu aj vzadu, ktorý bude monitorovať zvoz a zber odpadu. Tento záznam je poskytovateľ povinný odovzdať objednávateľovi na vyžiadanie do 3 dní od skončenia zberu. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť počas zvozu odpadu GPS záznam zberu odpadu tak, aby sa dala identifikovať trasa, ktorou zberové vozidlo prechádzalo. Na tento účel je povinný mať zberové vozidlo vybavené GPS systémom, ktorý bude monitorovať zvoz a zber odpadu. Tento záznam je poskytovateľ povinný odovzdať objednávateľovi na vyžiadanie do 3 dní od skončenia zberu. |
Obecný úrad č. 223, Zborov nad Bystricou, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.07.2017 00:00 — 30.06.2018 23:59
350,00 t
28 030,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2017 14:44
24.05.2017 10:00
24.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2017 09:56 - Vstupná ponuka | 28 030,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2017 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 030,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: