31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
35275171
Jozef Forgáč-olympia
Vŕbová 1427/3, Veľký Šariš, 08221, SVK
Reklamné a propagačné predmety
reklamné predmety, propagačné predmety
Tovar, Služba
1. Reklamné a propagačné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie reklamných a propagačných predmetov s potlačou za účelom propagácie projektu, ktorý sa implementuje na základe dohody o grante uzatvorenej medzi Generálnym riaditeľstvom pre životné prostredie Európskej komisie a verejným obstarávateľom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovové guľôčkové pero | ks | 350 | ||
Tričko (veľkosť M) | ks | 80 | ||
Tričko (veľkosť L) | ks | 90 | ||
Tričko (veľkosť XL) | ks | 90 | ||
Tričko (veľkosť XXL) | ks | 90 | ||
EKO taška | ks | 350 | ||
Uzavierateľná podložka na písanie s klipom | ks | 200 | ||
USB kľúč | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kovové guľôčkové pero | povrch - lesklý |
- | rozmer - min. 13,5 cm x Ø 1 cm |
- | atrament - modrý (stopa min. 0,5 mm) |
- | farba - možnosť z výberu modrá/zelená |
- | potlač - farba biela, logo Ø 1 cm, internetová stránka projektu www.xxxxxxx.sk/xxxxxxxxxxxxxx |
2. Tričko (M, L, XL, XXL) | materiál - 100 % bavlna, min. 160 g/m2 |
- | typ - krátky rukáv, V výstrih |
- | farba - možnosť z výberu modrá/zelená |
- | potlač - farba biela, potlač predná ľavá strana - logo Ø 6 cm (hviezdy a nápis biely, pozadie vo farbe trička) |
- | potlač - farba biela, zadná strana, nápis XXXX XXX XXXXXXX – veľkosť písma 3 cm, bold, nápis www.xxxxxxx.sk/xxxxxxxxxxxxxx - veľkosť písma 1 cm, bold |
EKO taška | typ - skladacia taška, materiál polyester, nosnosť min. 10 kg, možnosť pohodlného zloženia, obal zapínaný na suchý zips, háčik na zavesenie |
- | rozmery - hrúbka 0 x dĺžka 380 mm x šírka 320 mm |
- | farba – možnosť z výberu modrá/zelená, |
- | potlač - farba biela, jedna strana tašky – logo Ø 16 cm (hviezdy a nápis biely, pozadie ponechať vo farba tašky), |
- | potlač druhá strana tašky – akronym projektu XXXX XXX XXXXXXX – veľkosť písma 4 cm, bold, www.xxxxxxx.sk/xxxxxxxxxxxxxx veľkosť písma 2 cm, bold |
Uzavierateľná podložka na písanie s klipom | materiál - lepenka potiahnutá plastovou fóliou, vnútorné priehľadné rohové vrecko, kovový klip |
- | farba - možnosť z výberu modrá/zelená |
- | rozmer - A4 |
- | potlač-farba biela, |
- | potlač - logo Ø 1,5 cm (hviezdy a nápis biely, pozadie vo farbe podložky), nápis veľkosť 0,5 cm bold, www.xxxxxxx.sk/xxxxxxxxxxxxxx |
- | umiestnenie potlače - predná strana, v strede dolu podložky |
USB kľúč | materiál - kov (s jedného súvislého kovu) s veľkým prsteňovým otvorom |
- | kapacita - 16 GB |
- | farba - možnosť z výberu modrá/zelená |
- | potlač: farba biela, logo Ø 1 cm (hviezdy a nápis biely, pozadie vo farbe kľúča) |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy/poštových nákladov, balného ako aj ďalších nákladov súvisiacich s realizáciou a dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia zmluvy v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzatvorenia zmluvy predložiť platný výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb štatutárneho orgánu, t. j. člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ak splnenie predmetnej podmienky už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Požadované doklady musia byť platné ku dňu predloženia a uchádzač ich predloží ako originál, alebo úradne overené kópie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla/kódu a názvu súvisiaceho projektu, ktoré bude dodávateľovi oznámené do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Podklady pre potlač propagačných materiálov budú dodávateľovi dodané elektronickou formou do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzatvorenia zmluvy. |
Mlynská dolina 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.05.2017 08:00 — 06.06.2017 13:00
1,00 súbor
5 618,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2017 13:52
24.05.2017 14:00
24.05.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2017 00:02 - Vstupná ponuka | 5 618,00 | € | Cena s DPH |
23.05.2017 15:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 176,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: