00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36569194
MASO J+L, s.r.o.
Herlianska 20, Košice, 04014, SVK
Mäsové výrobky
mäsové výrobky, klobása, párky, jaternice, slanina, saláma, šunka, tlačenka, údené
Tovar, Služba
1. Mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mäsové výrobky určené osobám na priamu konzumáciu a prípravu pokrmov v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 83/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o mäsových výrobkoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č. 1 Masť bravčová | kg | 2000 | ||
položka č. 2 Šunka morčacia | kg | 1000 | ||
položka č. 3 Šunka pražská | kg | 700 | ||
položka č. 4 Domáca bravčová klobása | kg | 1000 | ||
položka č. 5 Párky Debrecínske | kg | 600 | ||
položka č. 6 Párky obyčajné | kg | 800 | ||
položka č. 7 Saláma Nitran | kg | 1000 | ||
položka č. 8 Jemná/mäkká saláma | kg | 1200 | ||
položka č. 9 Slanina oravská | kg | 500 | ||
položka č. 10 Tlačenka gazdovská | kg | 500 | ||
položka č. 11 Údené koleno bez kosti | kg | 600 | ||
položka č. 12 Údená krkovička bez kosti | kg | 400 | ||
položka č. 13 Saláma šunková | kg | 1000 | ||
položka č. 14 Saláma Inovecká | kg | 1000 | ||
položka č. 15 Jaternica domáca | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalita predmetu zákazky/uvedených mäsových výrobkov | čerstvé, chladené |
Akosť a kvalita | I. trieda |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení dohodli, že zmluva/Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie od 01.06.2017 do 30.11.2017, pričom na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) uvedeného zákona sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka predmetu zákazky alebo ukončenie zmluvy/Rámcovej dohody dňom 30.11.2017. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky/čiastkovej výzvy objednávateľa v lehote najneskôr do 48 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia objednávok/čiastkových výziev sa predpokladá priemere 1 až 2 krát do týždňa. |
4. Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom, nie mrazenom stave. Pôvod mäsa musí byť preukázateľný podľa platnej legislatívy. |
5. Mäsové výrobky ako predmet zákazky nesmie byť považovaný za falšovaný v zmysle ustanovenia § 16 Výnosu MP SR a MZ SR č. 84/2005, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mäsové výrobky, aj v súvislosti s nariadením rady (EHS) č.2081/92 a nariadením Rady (EHS) č.2082/92. Nesplnenie týchto osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia vyhlášky č. 423/2012 MPRV SR o mäse jatočných zvierat, požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku Slovenskej republiky, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané). Nesplnenie týchto osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7. Predmet zákazky musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p. a Výnosu MP SR a MZ SR č. 84/2005, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca mäsové výrobky. |
8. Objednávateľ požaduje dodávku takých mäsových výrobkov, u ktorých z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20%. |
9. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
10. Objednávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a iných možných dôvodov. |
11. Ceny jednotlivých druhov predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. |
12. Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, je hygienicky spôsobilé na prepravu živočíšneho tovaru v zmysle platnej právnej legislatívy. |
13. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných objednávky/čiastkovej výzvy objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku uvedeného v konkrétnej objednávke/čiastkovej výzve na základe potvrdeného dodacieho listu. |
14. Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody doručí objednávateľovi podrobný rozpis cien, pričom ceny uvedie za mernú jednotku (kg) bez DPH aj s DPH, ako aj cenu celkom s uvedenými požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. |
15. Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej zmluvy oznámi objednávateľovi údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
16. Všetky požadované doklady na plnenie tejto Rámcovej zmluvy, ktoré je dodávateľ povinný doručiť do 3 pracovných dní, zašle objednávateľovi e-mailom, ktorý musí byť zo strany objednávateľa potvrdený. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
17. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy/rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej lehoty, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
18. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie takého predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
19. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
20. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy dohody v rozsahu, kvalite masových výrobkov stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
7
1,00 bude uvedené v čiastkových objednávkach
50 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2017 09:54
25.05.2017 12:00
25.05.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2017 10:05 - Vstupná ponuka | 50 400,00 | € | Cena s DPH |
22.05.2017 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 272,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: