00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
35697300
TUCAN, cestovná agentúra, s.r.o.
Za kasárňou 1 , Bratislava, 83103, SVK
Zabezpečenie leteckých prepravných služieb
letecké dopravné služby, letecké prepravné služby, letenky
Služba
1. Zabezpečenie leteckých prepravných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky (rámcovej dohody) je zabezpečovanie leteniek a komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek na účely schválených riadnych zahraničných pracovných ciest v súvislosti s plnením úloh objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bratislava/Viedeň - Ľubľana a späť (máj 2017) | ks | 1 | ||
Bratislava/Viedeň - Brusel a späť (máj 2017) | ks | 1 | ||
Bratislava/Viedeň - Brusel a späť (jún 2017) | ks | 3 | ||
Bratislava/Viedeň - Talin a späť (júl 2017) | ks | 4 | ||
Bratislava/Viedeň - Singapur a späť (júl 2017) | ks | 9 | ||
Bratislava/Viedeň - Nakhon Pathom/Bankok a späť (júl 2017) | ks | 8 | ||
Bratislava/Viedeň - Rio De Janeiro a späť (júl 2017) | ks | 8 | ||
Bratislava/Viedeň - Yogyakarta a späť (júl 2017) | ks | 7 | ||
Bratislava/Viedeň - Warwick/Birmigham a späť (júl 2017) | ks | 7 | ||
Bratislava/Viedeň - Teherán a späť (júl 2017) | ks | 7 | ||
Bratislava/Viedeň - Vilnius a späť (august 2017) | ks | 8 | ||
Bratislava/Viedeň - Hameln/Hanover a späť (august 2017) | ks | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trieda: | Ekonomická (2. trieda) |
Počet prestupov: | 0 (priame lety), resp. max 2 prestupy so súhlasom objednávateľa |
Batožina: | V cene letenky 1 príručná palubná batožina a 1 podpalubná batožina |
Typ letenky: | Spiatočná |
Formát letenky: | Elektronický |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé letenky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH (ďalej len "cenová kalkulácia"). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. Vzorec výpočtu celkovej ceny za predmet zákazky/zmluvy: súčin maximálneho množstva jednotlivých leteniek a ich jednotkových cien a následný súčet jednotlivých súčinov. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé letenky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (letiskové poplatky, palivové poplatky, poplatky za batožinu, poplatky za check-in, poplatky za zmenu letenky, poistenie storna letenky, administratívne a iné náklady dodávateľa, atď.) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. Týmto nie je dotknutý čl. I. bod 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. |
4. Jednotkové ceny leteniek podľa cenovej kalkulácie sú uvedené ako maximálne a počas trvania zmluvy nemôžu byť prekročené. Uvedené sa nevzťahuje na prípady, kedy dodávateľ nebude schopný dodať objednávateľovi letenku za cenu uvedenú v cenovej kalkulácii z dôvodu, že aktuálna cena letenky na trhu leteniek, t.j. cena, za ktorú nakupuje letenku dodávateľ od leteckej spoločnosti alebo inej tretej osoby (ďalej len „nákupná cena letenky“) bude vyššia ako je cena letenky uvedená v cenovej kalkulácii. Dodávateľ v takom prípade e-mailom oznámi objednávateľovi, že nie je objektívne schopný |
zabezpečiť dodanie letenky za cenu uvedenú v cenovej kalkulácii, pričom zároveň uvedie aktuálnu nákupnú cenu letenky a potvrdenie, z ktorého bude vyplývať výška nákupnej ceny letenky, napr. printscreen príslušného letenkového rezervačného systému. Objednávateľ následne oznámi dodávateľovi, či trvá na dodaní takejto letenky. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť kúpiť letenku za cenu vyššiu ako je uvedená v cenovej kalkulácii. Zmluvné strany sa dohodli na uvedenom postupe z dôvodu, že nákupná cena letenky v čase vyhotovenia cenovej kalkulácie môže byť odlišná (spravidla nižšia) ako je |
nákupná cena letenky v čase jej rezervácie vzhľadom na skutočnosť, že cena letenky je vo všeobecnosti ovplyvnená aj časom jej rezervácie, resp. nákupu. Prihliadajúc na skutočnosť, že objednávateľ je subjektom verejnej správy, ktorý v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov je povinný nakladať s verejnými financiami hospodárne, efektívne a účelne, objednávateľ má právo odmietnuť dodanie a zaplatenie letenky za cenu vyššiu ako je maximálna cena podľa cenovej kalkulácie. V prípade, že objednávateľ súhlasí s dodaním letenky za cenu vyššiu ako je maximálna cena podľa cenovej kalkulácii, |
dodávateľ je povinný dodať takúto letenku za nákupnú ceny letenky, t.j. za cenu oslobodenú od poplatku za vystavenie letenky, sprostredkovateľského, manipulačného alebo iného poplatku podobného charakteru účtovaného objednávateľovi v prospech dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že fakturovaná suma akejkoľvek letenky podľa zmluvy môže byť maximálne 30 % vyššia ako je cena letenky podľa cenovej kalkulácie. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je potvrdenie výšky nákupnej ceny letenky, napr. printscreen príslušného letenkového rezervačného systému. |
5. V prípade, že v čase doručenia požiadavky objednávateľa dodávateľovi na zabezpečenie letenky, je aktuálna cena letenky nižšia ako maximálna cena letenky v cenovej kalkulácii, zmluvné strany sa dohodli na dodaní letenky za aktuálnu (nižšiu) cenu. V prípade, že dodávateľ odmietne dodať letenku za uvedenú aktuálnu cenu na základe tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si letenku priamym nákupom od dodávateľa mimo tejto zmluvy (záväzkového vzťahu), resp. priamym nákupom od tretej osoby inej ako je dodávateľ podľa tejto zmluvy. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ doručí dodávateľovi e-mailovú požiadavku na zabezpečenie letenky s dátumom, časom a miestom odletu a príletu, ako aj s požadovanými údajmi o osobe cestujúceho minimálne 2 kalendárne dni pred plánovaným odletom. |
2. Dodávateľ najneskôr do 3 hodín od doručenia požiadavky objednávateľa doručí objednávateľovi e-mailom ponuku obsahujúcu najvýhodnejšiu variantu/y leteckej prepravy v rámci požiadavky objednávateľa. Dodávateľ v ponuke uvedie minimálne 1 letenku bez prestupu a minimálne 1 letenku s jedným prestupom. Dodávateľ je vždy povinný uviesť v ponuke aj aktuálnu cenu letenky potvrdenú printscreenom príslušného letenkového rezervačného systému. |
V prípade, že ponuka objednávateľovi vyhovuje, objednávateľ e-mailom potvrdí dodávateľovi súhlas s ponukou a voľbu varianty leteckej prepravy (objednávka letenky). Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky letenky, zabezpečiť rezerváciu, resp. kúpu letenky. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi letenku najneskôr v deň, ktorý predchádza dňu odletu. |
3. Objednávateľ je oprávnený zmeniť/stornovať potvrdenú rezerváciu (zmena osoby cestujúceho, termínu, alebo trasy letu) na základe telefonickej požiadavky, zaslanej aj v elektronickej podobe e-mailom dodávateľovi až do dňa vystavenia letenky. Zmenu/stornovanie rezervácie potvrdí dodávateľ objednávateľovi pri telefonickej požiadavke obratom, pri elektronickej komunikácii do 60 minút od doručenia požiadavky na zmenu, resp. stornovanie. |
4. V prípade, že objednávateľovi bude doručená nesprávna, neúplná letenka, resp. letenka s inými špecifikáciami ako určil objednávateľ v objednávke letenky, objednávateľ je oprávnený takúto letenku odmietnuť a dodávateľ je povinný doručiť náhradnú letenku v dodatočnej lehote tak, aby nebol ohrozený prílet/odlet v zmysle objednávky. |
5. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú nepretržitú (24 hodín) asistenčnú službu a pomoc pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií súvisiacimi so zabezpečenou prepravou. |
6. Komunikácia pre účely plnenia predmetu zmluvy bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. Zmluvné strany sú povinné v tomto čase poskytnúť si vzájomnú súčinnosť. |
7. Zmluvné strany si do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
IV. TYP ZMLUVY |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t.j. celkové počty leteniek, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menší alebo väčší rozsah jednotlivých leteniek v závislosti od svojich potrieb, za predpokladu, že nedôjde k prekročeniu celkovej zmluvnej ceny. Dodávateľ akceptuje, že právo požadovať uzatvorenie čiastkovej zmluvy (objednávky) má len objednávateľ. |
2. Zmluvné strany sa dohodli, že skutočné miesto odletu a/alebo príletu môže byť odlišné od miesta odletu a/alebo príletu uvedeného v tejto zmluve. Za tým účelom objednávateľ je oprávnený požadovať a dodávateľ je povinný dodať letenku s iným miestom odletu a/alebo iným miestom príletu než je uvedené v tejto zmluve. Pôjde najmä o prípady, kedy letenka s miestom odletu a/alebo miestom príletu podľa tejto zmluvy je aktuálne nedostupná, alebo ak dôjde k zmene miesta zahraničnej pracovnej cesty, alebo ak je efektívnejšie a hospodárnejšie prepraviť osobu z iného miesta odletu a/alebo |
na iné miesto príletu ako je uvedené v tejto zmluve (lepšia územná a/alebo časová dostupnosť iného letiska) alebo iné prípady zmeny okolností prepravy, ktoré objednávateľ nemohol objektívne poznať a predpokladať v čase zadávania zákazky a uzatvorenia zmluvy. |
3. Zmluva nie je exkluzívna - výhradná, a objednávateľ je oprávnený zabezpečiť dodanie leteniek uvedených v tejto zmluve aj od tretej osoby, inej ako je dodávateľ podľa tejto zmluvy, a to najmä v prípade, ak cena letenky na základe priameho nákupu od tretej osoby ja lacnejšia ako cena letenky podľa tejto zmluvy. Objednávateľ v tejto súvislosti poukazuje na všeobecné metodické usmernenie Úradu pre verejné obstarávanie SR č. 7/2016, v zmysle ktorého úrad považuje za vhodné stanoviť v rámcovej dohode ako výsledku verejného obstarávania na zabezpečenie leteniek pravidlo pre priamy nákup leteniek, |
ak je ekonomicky výhodnejší, t. j. ak cena letenky na základe priameho nákupu je lacnejšia. |
4. V prípade ak nastane skutočnosť, ktorou je nadobudnutie účinnosti zmluvy, uzatvorenej ako výsledku postupu verejnej súťaže nadlimitným spôsobom, ktorú objednávateľ (verejný obstarávateľ) v súčasnosti pripravuje, má sa za to, že zmluva v súlade s § 36 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník zaniká (rozväzovacia podmienka). |
5. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - od 20.5.2017 do 31.8.2017, resp. do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, a to po každom čiastkovom plnení. |
2. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
5. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaná letenka nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v tejto zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Objednávateľ je oprávnený v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | IUVENTA - SLovenský inštitút mládeže, Karloveská 64, 842 58 Bratislava |
Maximálne trvanie v mesiacoch | 4 |
Množstvo | 76 ks |
Maximálna výška zdrojov (s DPH) | 60000 |
Druh všeobecných zmluvných podmienok | Rámcová dohoda |
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
4
76,00 ks
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2017 11:48
24.05.2017 12:00
24.05.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2017 11:55 - Vstupná ponuka | 55 000,00 | € | Cena s DPH |
22.05.2017 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: