00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Toaletný papier
toaletný papier, hygienický papier, papier
Tovar, Služba
1. Toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Toaletný papier |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toaletný papier : | ks/kotúč | 30 672 | ||
-počet útržky | počet | 490 | ||
- počet vrstiev | počet | 2 | ||
- návin | m | 68 | ||
- výška kotúča | cm | 9 | 11 | |
2. Toaletný papier do zásobníkov : | ks/kotúč | 216 | ||
- počet vrstiev | počet | 1 | ||
- priemer kotúča | cm | 26 | ||
- šírka kotúča | cm | 9,5 | 10,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Toaletný papier | biely, recyklovaný, každý kotúč v hygienickom balení |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom: "Súťaž: Toaletný papier" na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy: |
- svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa potreby. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 72 hodín od doručenia objednávky. |
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
Pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
V prípade, ak predávajúci nie je schopný poskytnúť alebo neposkytne kupujúcemu dodatočnú zľavu podľa bodu vyššie, je kupujúci oprávnený podať výpoveď zo zmluvy v lehote 1 mesiac, pričom výpovedná lehota začína plynúť od jej doručenia predávajúcemu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek objednávateľa minimálne jedenkrát mesačne. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
POZOR!!! Nesplnenie ktorejkoľvek Osobitnej požiadavky na plnenie alebo nesplnenie technických vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods. 3 písm. b) bod 3. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods. 3 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uložená dodávateľovi pokuta do 5 000,- eur , ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
Kollárova 2, 036 59 Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.06.2017 00:00 — 31.05.2018 23:59
1,00 celok
7 604,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2017 11:10
24.05.2017 11:30
24.05.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2017 11:13 - Vstupná ponuka | 7 604,00 | € | Cena bez DPH |
24.05.2017 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 595,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: