31609651
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
31566537
TERS systém, spol. s r.o.
Svätokrížske nám. 6, Žiar nad Hronom, 965 01, SVK
Plynoinštalácia- dodávka a montáž
Plynoinštalácia-Dodávka a montáž zahŕňa (zemné práce, vnútorný plynovod, armatúry, konštrukcie doplnk. kovové stavebné, nátery, vedenie diaľkové a prípojné - plynovody) - presný popis prác vo výkaze výmer
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Plynoinštalácia- dodávka a montáž
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborné prehliadky a odborné skúšky (ďalej len "OP"a "OS") tlakových a plynových vyhradených technických zariadení (VTZ), ktoré sú súčasťou tepelnoenergetických zariadení (TEZ) v objektoch verejného obstarávateľa/objednávateľa, v zmysle Vyhl. MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. v znení nesk. predpisov |
OP plynových zar. zahŕňa najmä nasledovné činnosti: a)opakovaná vonkajšia prehl.: meranie úniku zemného plynu, kontrola:pripojenia plynových spotrebičov, uzáverov plynu, rozoberateľných spojov, spaľovania zemného plynu, oxidu uhoľnatého - CO, osadenia spotrebiča, vystavenie revíznej správy a návrh so špecifikáciou na odstránenie zistených závad |
OP tlakových zariadení zahŕňa najmä nasledovné činnosti: 1 a 2 riadok- Opakovaná vonkajšia prehliadka (ďalej len "OVP"): vizuálna kontrola celkového stavu tlakového zariadenia a jeho armatúr so zameraním na stav vonkajšieho a vnútorného povrchu stien a zvarových spojov a vizuálna kontrola stavu jeho bezpečnostného zariadenia |
Meracieho zariadenia a kontrolného signalizačného zariadenia, meranie hrúbky steny tlakovej nádoby, vykonanie skúšky funkčnosti poistných ventilov pri prekročení maximálneho pretlaku, vykonanie skúšky funkčnosti automatického dopĺňania pracovného média pri poklese tlaku pod minimálnu hodnotu, skúška funkcie čidiel pri simulácii zaplavenia kotolne, podrobný popis činností je uvedený v STN 690012; interval 1x ročne |
Vnútorná prehliadka, ďalej len "VP": vykonanie kontroly celkového stavu VTZ v zmysle predchádzajúceho bodu 1.2.3. a 4 rozobratie a otvorenie tlakovej nádoby (ďalej len "TN"), kontrola vnútorného stavu, zanesenie vnútorných častí, meranie hrúbky stien a príslušenstva TN, opätovná montáž TN a natlakovanie na maximálny skúšobný pretlak uvedený výrobcom, sledovanie príp. úniku pracovného média a netesností , podrobný popis činností je uvedený v STN 690012; interval 1 x za 5 rokov |
Tlaková skúška (ďalej len "TS") - interval 1x za 10 rokov TS je skúška tesnosti, ktorou je skúška tlakového zariadenia s výstrojom pri najvyššom pracovnom tlaku skúšobnou látkou, ktorá slúži na kontrolu tesnosti tlakovej nádoby ako celku; TS tlakového zar. kvapalinou s max. teplotou do 50 st.C pri skúšobnom tlaku - podrobný popis činností TS v zmysle STN 690012 |
Opakovaná úradná skúška (ďalej len "OÚS") - interval 1x za 10 rokov; overenie či VTZ spĺňa podmienky na bezpečnú prevádzku a či je obsluhované bezpečným spôsobom; podrobný popis činností v zmysle STN 690012 |
Celková odborná prehliadka tepelno-energetických zariadení na základe § 16 ods.1 písm. a) Vyhl. SÚBP č. 25/1984 Z.z. na zaistenie bezpečnosti práce v nízkotlakových kotolniach (ďalej len "OPK") v znení nesk.predpisov v rozsahu: kontrola: celkového technického stavu kotolne (TEZ), vonkajšieho a vnútorného stavu kotlov, stavu zabezpečovacieho zariadenia, horákov, čerpadiel, zariadenia na úpravu vody, ochranných pomôcok a kontrola lekárničiek v kotolni v zmysle § 8 Vyhl. č. 124/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov |
Kontrola vykurovacích sústav podľa energetickej náročnosti v zmysle zákona č. 314/2012 Z.z. o pravidelnej kontrole vykurovacích systémov a klimatizačných systémov a o zmene zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov |
Periodický servis plynových kotlov s nastavením horákov spravidla pred alebo po vykurovacom období (ďalej len "servis") a kontroly merania a regulácie (ďalej len "MaR") v nasledovnej špecifikácii: kontrola stavu vody v primárnom a sekundárnom okruhu, meranie PH vody vo vykurovacom systéme, kontrola a nastavenie činnosti horákov na optimálne spaľovanie |
Kontrola: funkčnosti obehových čerpadiel, ťahových pomerov kotlov, teploty spalín a meranie spalín, zariadení na detekciu úniku metánu - CH4 a oxidu uhoľnatého - CO, funkčnosti meracích a regulačných prvkov kotla, funkčnosti ventilov a uzatváracích armatúr, ich premazanie vyčistenie kotla, vrátane demontáže a opätovného zloženia, vyčistenie horáka a elektród s demontážou, kontrola funkčnosti a nastavenia parametrov MaR |
Odborné prehliadky plynových kotlov a horákov (ďalej len "OP") v zmysle Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. v nasledovnom rozsahu: OP tlakovej časti kotla, vrátane kontroly a preskúšania poistného ventilu, kontrola elektrickej časti kotla, OP: prívodu plynu, rozvodu plynu v kotle, horákov, kotla ako VTZ tlakového a plynového, regulačnej stanice plynu - plynového zariadenia |
Odborné prehliadky a servis elektrických kotlov a horákov v zmysle Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov - zahŕňajú najmä nasledovné činnosti: bode č.14 |
kontrola elektrickej časti kotla (vykurovacie špirály, termostat a pod.) kontrola stavu vody v primárnom a sekundárnom okruhu meranie PH vody vo vykurovacom systéme kontrola funkčnosti obehových čerpadiel kontrola funkčnosti meracích a regulačných prvkov kotla kontrola funkčnosti ventilov a uzatváracích armatúr, ich premazanie kontrola funkčnosti a nastavenie parametrov merania a regulácie (MaR) |
Vykonanie drobných opráv a odstránenie nedostatkov zistených pri OP a OS, OPK a servise vrátane použitia spotrebného materiálu (napr. tesnenie, spojovací materiál, vazelína a pod.) do hodnoty 30 EUR s DPH/1 miesto plnenia |
Odstránenie závad a vykonanie opráv v dohodnutej hodinovej sadzbe (ďalej len "HZS") - s potrebou použitia materiálu a náhradných dielov nad limit 30 EUR s DPH/1 miesto plnenia; dopravné náklady sú zahrnuté v HZS (činnosti budú vykonávané po schválení cenovej ponuky objednávateľom) |
Dodávka náhradných dielov a materiálu (nad limit 30 EUR s DPH/1 miesto plnenia) na odstránenie závad a vykonanie opráv v dohodnutej HZS - na základe schválenej cenovej ponuky objednávateľom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SLUŽBA A DODÁVKA Plynoištalácie - SO001 - Dodávka a montáž plynoištalácia podľa projkektu a priloženého výkazu výmer | kpl | 1 | ||
Dodávka a montáž zahŕňa (zemné práce, vnútorný plynovod, armatúry, konštrukcie doplnk. kovové stavebné, nátery, vedenie diaľkové a prípojné - plynovody) - presný popis prác vo výkaze výmer | kpl | 1 |
Názov |
Vrátane vyhotovenia a odovzdania správ z OPK, OP a/alebo OS, protokolov z vykonania funkčnej skúšky detektorov, záznamov o servise kotlov, servisných listov a súpisov vykonaných služieb |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a prípadných nákladov na ubytovanie, diagnostiky závad a porúch, vypracovania cenových ponuk a špecifikácie veľkých opráv |
Vykonanie drobných opráv a odstránenie nedostatkov zistených pri OP a OS, OPK a servise vrátane použitého materiálu do 30 EUR s DPH/1 miesto plnenia. Tento použitý materiál bude zahrnutý v cene výkonu týchto pravidelných činností. |
V prípade, ak na odstránenie zistených závad a vykonanie opráv je potrebné použiť náhradné diely alebo materiál nad stanovený limit 30 EUR/1miesto plnenia, dodávateľ je povinný predložiť cenovú ponuku, a to do 2 pracovných dní odo dňa zistenia a diagnostiky závady/poruchy |
Lehota na odstránenie zistených závad a vykonanie opráv v dohodnutej HZS (s potrebou použitia materiálu nad 30 EUR s DPH/1 miesto plnenia) je do 3 dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa, ak sa s dodávateľom nedohodnú inak Cenová ponuka na odstránenie zistených závad a nedostatkov v dohodnutej HZS bude zahŕňať okrem ceny za výkon činností aj ceny za materiál a náhradné diely nad stanovený limit (30 EUR/1 miesto plnenia). |
Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v osobitných požiadavkách. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Počet hodín na odstránenie závad a nedostatkov v dohodnutej HZS je určený len na účely vyhodnotenia ponúk. Fakturácia sa bude realizovať na základe skutočného objemu HZS pri poskytovaní služieb |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie protokol o poskytnutých službách, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom boli služby vykonané. Prílohou k protokolu o poskytnutých službách bude: správa/správy z OPK, správa/správy z OP a/alebo OS, protokoly o vykonaní funkčnej skúšky detektorov CH4 a CO, záznam o servise kotlov a tech.zariadení kotolne. |
Prílohou k protokolu o poskytnutých službách bude: správa/správy z OPK, správa/správy z OP a/alebo OS, protokoly o vykonaní funkčnej skúšky detektorov CH4 a CO, záznam o servise kotlov a tech.zariadení kotolne. |
Súčasťou protokolu o poskytnutých službách za činnosti vykonávané na základe čiastkovej výzvy na plnenie (odstránenie závad a vykonanie opráv v dohodnutej HZS bude objednávateľom potvrdený servisný list, z ktorého musí byť zrejmý: - rozsah opravy, rozpis použitého materiálu a náhradných dielov a výkaz odpracovaných hodín |
Fakturácia za poskytnuté služby bude 1x mesačne. Súčasťou faktúry bude objednávateľom potvrdený protokol o poskytnutých službách. Objednávateľ do 4 dní po uzavretí zmluvy poskytne dodávateľovi podrobné adresy s miestami plnenia s uvedením technických zariadení podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, vrátane v nej uvedeného harmonogramu OPK, OP, OS a servisu a s uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov |
Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom príslušného miesta plnenia a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činností.V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom uznaný |
Vrátane dopravy a inštalácie objednávateľ oznámi dodávateľovi miesto plnenia do 3 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Plnenie zmluvy na základe písomných objednávok - čiastkové plnenie. Objednávky budú zaslané dodávateľovi minimálne 3 dni pred plánovaným plnením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodov: a) neposkytnutie objednanej služby, b) neposkytnutie objednanej služby v požadovanej kvalite alebo rozsahu, c) omeškanie s poskytnutím objednanej služby. |
Dodávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodov: a) neuhradenia faktúry v lehote jej splatnosti, b) neposkytnutie súčinnosti, potrebnej pre poskytnutie objednanej služby. |
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh v slovenskom jazyku na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy zaslať kontaktnej osobe e-mailom. |
Plnenie predmetu zmluvy, zhotoviteľ sa zaväzuje dielo v stanovenom rozsahu vykonať do 7 týždňov od uzavretia zmluvy, najneskôr však do 14.07.2017. Ak je to možné dodávateľ môže predmet zmluvy splniť, aj v kratšom termíne. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 17:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej a určenej osobe objednávateľa minimálne 1 deň vopred, telefonicky alebo e-mailom. |
Nedodržanie termínu doručenia požadovaných dokumentov (najmä certifikátov a aktualizovaného rozpočtu jednotkovej ceny), nedodržanie požadovanej kvality tovaru alebo nedodanie tovaru v požadovanej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej uvedie: jednotkovú ceny bez DPH, jednotkovú ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu od Objednávateľa a povereného zástupcu Dodávateľa. Objednávateľ si po kontrole v prípade nedodržania technickej špecifikácie predmetu zákazky vyhradzuje právo vrátiť dodaný tovar na náklady dodávateľa a vystaviť negatívnu referenciu. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. |
Faktúra je splatná do 30 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. |
Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
Nedodržanie uvedeného termínu plnenia, ktoré je v osobitných požiadavkách v bode 19, konkrétny dátum dodania a vrátane kompletného namotovania a spustenia najneskôr do 14.07.2017 sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov.V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi podľa § 32 zákon č. 343/2015 Z.z. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t. j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi Objednávku) bude prílohou každej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku tovaru či služby. |
Podklady a prílohy potrebné k materiálom a službám k plynoinštalácii sú obrázky, nákresy a výkaz výmer viď zavesené ako prílohy k dielu pod osobitnými požiadavkami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 1
10 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2017 08:19
25.05.2017 08:18
25.05.2017 08:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2017 07:34 - Vstupná ponuka | 10 899,00 | € | Cena bez DPH |
25.05.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: