47232480
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, Bratislava, 84545, SVK
35720069
PROCESS TECHNIK s.r.o.
Akademická 2, Nitra, 94901, SVK
Dodávka,montáž zdroja chladu vrátane plne funkčného uvedenia do prevádzky ( chladiaca jednotka, zariadenie - chiller vodou chladený) v priestore Strojovňa chladu vrátane súvisiacich stavebných prác, materiálov a služieb (PMCHLOSM)
chladenie s technológiou, inštalovanie chladiacich zariadení, stavebné práce, elektroinštalácia, rozvody, odpad
Tovar, Stavebná práca, Služba
1. Dodávka,montáž zdroja chladu vrátane plne funkčného uvedenia do prevádzky ( chladiaca jednotka, zariadenie - chiller vodou chladený) v priestore Strojovňa chladu vrátane súvisiacich stavebných prác, materiálov a služieb (PMCHLOSM)
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka,montáž nového zdroja chladu vrátane plne funkčného uvedenia do prevádzky (chladiaca jednotka, zariadenie - chiller vodou chladený) vrátane demontáže ( likvidácie odpadu) pôvodného zariadenia Carrier HT30 pre výrobu chladu a vrátane súvisiacich stavebných prác, materiálov a služieb pre zabezpečenie plnej funkčnosti systému chladenia pre objekty objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. zdroj chladu ( chladiaca jednotka - chiller) FOCS3-W/2602- špecifikácia predmetu zákazky podľa prílohy č.1 až príloha č.7, vrátane súvisiacich stavebných prác a služieb | súprava, súbor činností | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. zdroj chladu ( chladiaca jednotka - chiller) FOCS3-W/2602 | predmet zákazky- podrobne uvedené v špecifikaciách podľa prílohy č.1 až príloha č.7, vrátane súvisiacich stavebných prác, služieb a výkazu výmer pre rozpočet |
Názov |
1,Miestom plnenia predmetu zákazky podľa Všeobecnej, Funkčnej , Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadaviek na plnenie a Príloh č.1 až 7 je mesto Bratislava- Slovenská republika, objekt Centrálna strojovňa chladu v areáli objednávateľa. |
2,Dodávateľ sa do 2 dní pracovných dní od účinnosti zmluvy zaväzuje predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, mobilne tel. číslo a e-mailova adresa. |
3, Dodávateľ sa zaväzuje vykonať obhliadku do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy a odovzdať Objednávateľovi podrobný rozpočet " výkaz výmer pre predmet zákazky(rozpočet) - príloha č.7" podľa Všeobecnej, Funkčnej , Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadaviek na plnenie a Príloh č.1 až 7 do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
4,Súčasťou tejto zákazky je aj zaškolenie určených pracovníkov min. 3 hod. pre 4 pracovníkov Objednávateľa (Objednávateľ je ďalej v texte označovaný aj ako "Objednávateľ alebo "Kupujúci") v jednom dohodnutom termíne. |
5,Do celkovej ceny za dodanie predmetu zákazky podľa Všeobecnej, Funkčnej , Technickej špecifikácie predmetu zákazky a Osobitných požiadaviek na plnenie, priloh č.1 až 7, je Dodávateľ povinný zahrnúť všetky náklady súvisiace s dodanim a montážou tovaru, vrátane súvisiacich prác a služieb, aj keď nie sú vyslovene uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky vrátane Príloh č.1 až 7. |
6,V kúpnej cene sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa na riadne plnenie tejto Zmluvy(napr.náklady Dodávateľa na dopravu do miesta dodania, náklady na prípadné zabalenie predmetu kúpy pri doprave, náklady na zaškolenie personálu Objednávateľa, všetky náklady súvisiace s montážou/demontážou/ inštaláciou, náklady súvisiace s vyhotovením podkladov, projektu skutočného vyhotovenia, technickej dokumentácie na zhotovenie predmetu zákazky Dodávateľom, dokladov a dokumentov, revíznych správ, skúšok, prehliadok, ktoré je Dodávateľ povinný vypracovať a odovzdať Objednávateľovi v zmysle tejto Zmluvy. |
7,V kúpnej cene sú zahrnuté aj náklady na záručný servis, prehliadky, skúšky, revízie, ktoré vyplývajú z platnej právnej úpravy a predpisov SR a tiež náklady na prehliadky, skúšky, revízie, ktoré zabezpečuje Dodávateľ pre Objednávateľa v rámci záručnej doby.(T.z., že Dodávateľ nebude požadovať od Objednávateľa v súvislosti s dodaním predmetu kúpy a všetkých montáži/demontáži a iných prác potrebných k jeho úplnému dodaniu a počas plynutia záručnej doby žiadne ďalšie platby nad rámec kúpnej ceny). |
8,Záručná doba na celý predmet obstarávania( predmetu zákazky podľa Všeobecnej, Funkčnej, Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadaviek na plnenie a Príloh č.1 až 7) je 36 mesiacov a začína plynúť dňom písomného potvrdenia v protokole odovzdania- prevzatia medzi Dodávateľom a Objednávateľom ako plne funkčné dielo bez vád a nedorobkov. |
9,V prípade, že počas záručnej doby sa zistí vada na predmete kúpy, Objednávateľ upozorní Dodávateľa na tento jav.Zmluvné strany sa dohodli, že počas záručnej doby Dodávateľ má povinnosť bezplatne odstrániť zistené a reklamované vady. |
10,Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád predmetu kúpy do 24 hod od uplatnenia reklamácie Objednávateľom a odstrániť reklamované vady v čo najkratšom, technicky možnom čase, najneskôr však do 48 hodín od momentu uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na dlhšom termíne odstránenia vady( najmä s prihliadnutím na rozsah a charakter reklamácie). |
11,Uplatnením reklamácie sa rozumie odoslanie reklamácie zo strany Objednávateľa Dodávateľovi (dohodnuté telefonicky a e-mailom). |
12,Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
13,Dodávateľ sa zaväzuje vykonať dodávku tovaru a montážnych a súvisiacich prác a služieb v súlade s platnými technickými normami, všeobecne záväznými právnymi predpismi a nariadeniami a požiarnymi a bezpečnostnými predpismi platnými v Slovenskej republike. |
14,Dodávateľ sa zaväzuje vypracovať a dodať Objednávateľovi svoju technickú dokumentáciu na zhotovenie predmetu zákazky podľa Všeobecnej, Funkčnej,Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadaviek na plnenie , príloh č.1 až 7, obhliadky pred zahájením realizačných prác a to 15 dní od účinnosti zmluvy. |
15,Dodávateľ sa zaväzuje vypracovať a odovzdať Objednávateľovi dokumentáciu skutočného vyhotovenia predmetu zákazky( dodávky tovaru a montážnych prác a súvisiacich prác vrátane dokladovej časti) podľa Všeobecnej, Funkčnej, Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadaviek na plnenie , príloh č.1 až 7, a podľa bod 14 Osobitných požiadaviek na plnenie a to ku dňu ich odovzdania. Termín- deň ( v pracovnej dobe od 08:00 hod do 16:00 hod), odovzdania Dodávateľ oznámi Objednávateľovi 48 hod vopred na e-mail adresu objednávateľa. |
16,Podmienkou prevzatia predmetu zákazky je, že predmet zákazky vrátane 72 hod funkčnej skúšky bude bez vád a nedorobkov. O prevzatí predmetu zákazky spíšu Dodávateľ a Objednávateľ odovzdávajúci - preberací protokol, ktorý bude podpísaný - potvrdený na znak súhlasu oboma zmluvnými stranami. |
17,V prípade, ak by predmet zákazky mal vady alebo nedorobky, nie je Objednávateľ povinný prevziať predmet zákazky. Minimálne 2x vyhotovenie protokolu v originálnom vyhotovení je Dodávateľ povinný vydať Objednávateľovi. V prípade porušenia tejto povinnosti zo strany Dodávateľa sa predmet zákazky nepovažuje za odovzdaný až do dňa, v ktorom Dodávateľ odovzdá 2x originál protokolu Objednávateľovi. Objednávateľ ma zároveň nárok na zmluvnú pokutu vo výške 200,-EUR za každý deň omeškania so splnením povinnosti odovzdať protokol a má nárok na náhradu škody v plnej výške. |
18,Vlastnícke právo k predmetu zákazky ako aj nebezpečenstvo škody na predmete zákazky prechádza na Objednávateľa až dňom odovzdania celého predmetu zákazky, t.j. keď dodávateľ odovzdá objednávateľovi kompletný predmet zákazky v zmysle tejto Zmluvy a podľa bodu 16 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
19,Zmluvné strany sa dohodli, že prílohou faktúry a súpisu skutočne vykonaných prác vrátane tovarov atď. za predmet zákazky vystavenej Dodávateľom bude odovzdávajúci - preberací protokol ( podpísaný-potvrdený oboma zmluvnými stranami bez vád a nedorobkov).Splatnosť faktúry dodávateľa je 30 dní od jej doručenia na adresu - podateľňu objednávateľa. |
20,Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní predmetu tejto zmluvy pasporty( certifikáty),atesty, záručné listy, návody na obsluhu a prevádzku t.j. komplet dokladovú časť k predmetu zákazky podľa platných zákonov, vyhlášok a predpisov platných v Slovenskej republike v slovenskom jazyku, českom jazyku(príp. v pôvodnom jazyku a doložené prekladom do slovenského alebo českého jazyka). |
21,Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní predmetu tejto zmluvy certifikáty, atesty, správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach a skúškach a doklady súvisiace s predmetom zmluvy, vyžadované podľa platných právnych predpisov ( napr. revízne správy elektro, tlakových zariadení (podľa vyhlášky 508/2009 Z.z.) podľa platnej legislatívy, predpisov, vyhlášok Slovenskej republiky, a to ako osvedčené kópie alebo originály v slovenskom jazyku, českom jazyku(príp. v pôvodnom jazyku a doložené prekladom v slovenskom alebo českom jazyku). |
22,V prípade, že Dodávateľ túto svoju povinnosť nesplní a nepredloží, ktorýkoľvek z vyššie uvedených dokladov alebo dokumentov, dokumentácie podľa bodov 14 a 15, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 1.500,-EUR ( slovom jedentisícpäťsto EUR).Dodávateľ s výškou zmluvnej pokuty súhlasí a nepovažuje ju za neprimerane vysokú. |
23,Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi aj všetky doklady vrátane dokumentácií podľa bodov 14 a 15, potrebných pre realizačnú fázu predmetu zákazky ako aj k uvedeniu predmetu zákazky do prevádzky a jeho užívaniu vyplývajúce z príslušných právnych predpisov a STN, STN EN noriem( vydané odborne spôsobilými osobami) vzťahujúce sa na predmet zákazky ( pokiaľ z platnej legislatívy a STN, STN EN noriem takejto povinnosti nepodliehajú, tak sa na túto požiadavku neprihliada). |
24,Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne odstrániť vady diela v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hod v pracovných dńoch od doručenia výzvy na odstránenie vady od Objednávateľa. Za takúto výzvu sa považuje telefonická a mailová komunikácia zároveň. Uvedené platí, pokiaľ sa obidve strany nedohodnú písomne na inom termíne odstránenia vád v záručnej dobe. |
25,Všetky tovary a materiál pre práce musia byť dodané ako nové tovary a materiál - nie je prípustné dodať tovary alebo material staršie, repasované, použté, opravovane atď. - toto ustanovenie Dodávateľ záväzne rešpektuje a garantuje pre predmet zákazky podľa zmluvy. |
26,Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa predmetu zákazky podľa Všeobecnej, Funkčnej, Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadaviek na plnenie , príloh č.1 až 7 uvedených v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
27,Ak niektorý(podľa Všeobecnej, Funkčnej, Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadaviek na plnenie , príloh č.1 až 7) z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku( tovar) alebo výrobok(tovar) konkrétneho výrobcu, Objednávateľ môže umožniť nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok (tovar) alebo ekvivalentne technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky ( vrátane záručnej doby 36 mesiacov) , ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, ..... |
27,( pokračovanie).....na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky môže Dodávateľ predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. V takýchto prípadoch je povinný preukázať( zaväzuje sa) zhodu alebo vyššiu kvalitu a presne špecifikovať o ktoré výrobky ide a musí zároveň presne uviesť, ktoré výrobky použije pri plnení predmetu zákazky podľa tejto Zmluvy. Zároveň uvedie písomne a písomne preukáže ich presné parametre, vlastnosti atď., aby sa jasne a zrozumiteľne z jeho strany preukázalo, že ponúkané riešenie...... |
27,(pokračovanie)....... bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, kvalitatívne a funkčné charakteristiky , ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené výrobky(tovary) určené a či sú v rovnakej alebo vyššej kvalite ako tie, ktoré sú uvedené v Všeobecnej, Funkčnej, Technickej špecifikácie predmetu zákazky, Osobitných požiadavkách na plnenie , príloh č.1 až 7. Dodávateľ sa zaväzuje, že bod 27 plne rešpektuje. |
28,Dodávateľ do 2 dní od účinnosti zmluvy odovzdá Objednávateľovi svoju certifikáciu " systémov dodávateľa" ISO 9001 a ISO 14001. |
29, Dodávateľ sa zaväzuje, že na rozsah prác podľa všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie a podľa osobitných požiadaviek, príloh č.1 až 7, má dostatočný počet pracovných kapacít ( odborný kvalifikovaný a pomocný personál- pracovníkov v min. počte 10 pracovníkov) a pre časové a termínové plnenie predmetu zákazky - zoznam pracovníkov s osvedčeniami odovzdá objednávateľovi do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
30,Dodávateľ zodpovedá - zaväzuje sa, potvrdzuje, že Dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými a platnými licenciami, povoleniami, oprávneniami a živnostenskými oprávneniami podľa platnej legislatívy, predpisov a zákonmi SR potrebnými pre vykonávanie prác podľa predmetu zákazky tejto zmluvy ( napr. pre dokumentáciu podľa bodov 14 a 15, práce vo výškach, zváranie, inštaláciu chladenia atď.) - odovzdá Objednávateľovi do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
31,Dodávateľ odovzdá objednávateľovi do 2 dní od účinnosti zmluvy zoznam minimálne 3 servisných technikov na vykonávanie autorizovaného servisu a montáže zdroja chladu pre predmet zákazky tejto Zmluvy. Ako dôkaz o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluorovanými skleníkovými plynmi podľa zákonov č.286/2009 Z.z. §6(3), č.321/2012Z.z. §5(1), a,c,d,e udelený právnickej, fyzickej osobe podľa EC No.517/2014, no. 1005//2009.Certifikát podľa STN EN ISO 9001:2009/ISO 9001:2008( oblasť dodávka, montáž, opravy a servis vzduchotechnických, klimatizačných a chladiarenských zariadení)...... |
31,( pokračovanie).....Certifikát podľa STN EN ISO 14001:2005/ISO14001:2004( oblasť dodávka, montáž, opravy a servis vzduchotechnických, klimatizačných a chladiarenských zariadení). Oprávnenie od Technickej inšpekci : 1.e.č.-PZ-S,O(OV,M) -Ai, Bi, 2.e.č. -EZ-O(OV,R,M) -E2,A. |
32,Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi do 2 dní od účinnosti zmluvy elektronicky( e-mailom) kópiu zmluvy o zodpovednosti za škodu uzatvorenú na hodnotu minimálne 200.000,-EUR ( z dôvodu možnosti poškodenia súvisiacich technologických zariadení). |
33,V prípade, ak počas záručnej doby 36 mesiacov bude ukončená výroba niektorého z náhradných dielov alebo spotrebného materiálu uvedeného v predmete zákazky tejto Zmluvy, Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný diel alebo spotrebný materiál s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal náhradný diel alebo spotrebný materiál, ktorého výroba bola ukončená a to na vlastné náklady. |
34, Dodávateľ sa zaväzuje-potvrdzuje, že v priestoroch objednávateľa bude denne pri vykonávaní svojich prác udržiavať čistotu a poriadok, vykonávať zakrývanie proti prašnosti alebo znečisteniu, vykonávať svojimi kapacitami upratanie a vyčistenie , vrátane prítomnosti denného dozoru ( pracovník dodávateľa s odbornou spôsobilosťou) počas celej termínovej-časovej doby vykonávania prác podľa predmetu zákazky tejto Zmluvy vrátane písomného denného vedenia Stavebného denníka zo strany Dodávateľa a dennou kontrolou a zapisovaním do Stavebného denníka zo strany Objednávateľa( je to súčasťou ceny) |
35,V prípade, že Objednávateľovi vznikne škoda v súvislosti s predmetom zákazky tejto Zmluvy a neplnením si povinností dodávateľa podľa tejto Zmluvy, Dodávateľ sa zaväzuje- plne zodpovedá za takto vzniknutú škodu objednávateľovi v plnom rozsahu, týka sa to aj zapríčinenej škody zo strany dodávateľa na poškodení života, zdravia a majetku tretích osôb. Dodávateľ plne zodpovedá aj za škody, ktoré by zapríčinili jeho dodávatelia prác, subdodávatelia alebo jeho partneri vlastnou činnosťou pri zabezpečovaní predmetu zákazky tejto Zmluvy na mieste plnenia u Objednávateľa. |
36, Dodávateľ sa zaväzuje , že predmet zákazky podľa tejto zmluvy bude z časového a termínového nasledovný: 1.zahájenie prác do 16 pracovných dní , 2.dodávka nového zdroja chladu do 40 pracovných dní od účinnosti zmluvy a 3. konečný termín odovzdania - prevzatia plne funkčného diela bez vád a nedorobkov diela podľa tejto zmluvy do 50 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Dodávateľ súhlasí so zmluvnou pokutou vo výške 2,5% z ceny diela podľa tejto Zmluvy pri nnedodržaní konečného termínu ( bod 3) t.j.podľa predmetu zákazky tejto zmluvy za každý, aj začatý deň omeškania. |
37, Dodávateľ sa zaväzuje, že vykoná všetky činností podľa predmetu zákazky tejto Zmluvy vlastnými a subdodávateľskými kapacitami - pracovníkmi s odbornou starostlivosťou, hospodárne, bude postupovať v súlade s pokynmi Objednávateľa a v súlade s platnými zákonmi a predpismi BOZP,PO a životného prostredia ako aj platnými predpismy BOZP a PO platnými pre miesto plnenia , objekty a areál Objednávateľa. |
38,Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ ma právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
38,( pokračovanie) Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru. |
39,Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najsôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra( bod 4.4 VZP OPET) |
40, Objednávateľ upozorňuje, že Dodávateľ musí byť v zmysle §32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, tovar a práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky tejto Zmluvy. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa bezodkladne preukázať splnenie podmienok dokladom podľa §32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
41,Dodávateľ prehlasuje a rešpektuje podľa Prílohy č.1 predmetu zákazky tejto Zmluvy , že jestvujúci kovový odpad z pôvodnej technológie chladenia je majetkom Objednávateľa, zaväzuje sa, že uhradí Objednávateľovi na jeho bankový účet najneskôr v deň ( termíne) odovzdania a prevzatia predmetu zákazky ( podľa bodu 36) finančné prostriedky z výkupu šrotu na základe vážnych lístkov a ceny výkupu v jednotke 1 kg/šrot v plnej výške a Objednávateľom vystavenej faktúry. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mlynská dolina, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
13.06.2017 08:00 — 22.08.2017 16:00
1,00 rozsah v zmysle technickej špecifikácie
175 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2017 09:53
09.06.2017 10:30
09.06.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 15:47 - Vstupná ponuka | 174 000,00 | € | Cena bez DPH |
09.06.2017 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 151 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: