00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
31612989
CORA GEO, s.r.o.
A.Kmeťa 5397/23, Martin, 03601, SVK
Dodanie modulu informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií
dodávka softvéru, údržba programového vybavenia
Služba, Tovar
1. Dodanie modulu informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie softvérového modulu informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií, vrátane údržby dodaného programového vybavenia do 31.12.2019. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Modul informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií/licencia | ks | 50 | ||
V rámci implementácie používateľské školenie/osoba | počet | 10 | ||
V rámci implementácie základné školenie pre správcu systému/osoba | počet | 1 | ||
Údržba dodaného programového vybavenia/rok 2018- 2019/počet mesiacov | ks | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Modul informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií/licencia | Modul má komplexne riešiť agendu poskytovania dotácií v zmysle platnej legislatívy a platných všeobecne záväzných nariadení mesta. |
Modul informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií/licencia | Modul musí akceptovať aktuálny systém správy používateľov a riadenia prístupových práv, je požadované, aby zmeny v dátach vykonané v rámci využívania modulu boli protokolovateľné. |
Modul informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií/licencia | Dáta modulu majú byť spravované v rámci centrálnej databázy s referenčným prepojením na už existujúce centrálne číselníky a polohopisné informácie s možnosťou zobrazenia údajov |
Modul informačného systému na komplexné spracovanie agendy poskytovania dotácií/licencia | na mapových podkladoch. |
Základné požadované funkcie: | evidencia dotácií podľa typu (škola, klub, zbor, centrum voľného času, galéria atď.),evidencia žiadateľov o dotácie (fyzická alebo podnikajúca osoba), |
Základné požadované funkcie: | evidencia kontaktných údajov o osobe (fyzická alebo podnikajúca osoba) vrátane bankového spojenia (banky a čísla účtu, na ktorý sa dotácia prevedie), |
Základné požadované funkcie: | evidencia projektov, na ktoré sa dotácie poskytnú,evidencia požadovaných a poskytnutých prostriedkov, |
Základné požadované funkcie: | evidencia dátumu prijatia, vyplatenia, zúčtovania a účtovania dotácie,zaznamenávanie vykonaných zmien v údajoch (archív zmien), |
Základné požadované funkcie: | export údajov do formátu XLS,možnosť integrácie na elektronické služby prevádzkované objednávateľom. |
Požadované tlačové výstupy: | zoznam dotácií, prehľad žiadostí o dotácie, prehľad poskytnutých dotácií, |
Požadované tlačové výstupy: | možnosť tlače prostredníctvom niektorého zo softvérových kancelárskych balíkov (textový alebo tabuľkový procesor),možnosť tlače do PDF. |
Požadované prepojenia modulu: | prepojenie na centrálny číselník osôb,prepojenie modulu Dotácie na existujúcu registratúru obstarávateľa, |
Požadované prepojenia modulu: | prepojenie na centrálny číselník zmlúv,prepojenie na modul Rozpočet, |
Požadované prepojenia modulu: | prepojenie na ostatné moduly pre účely zistenia záväzkov žiadateľa (modul Poplatky, modul Daň z nehnuteľností, modul Účtovníctvo),automatické publikovanie údajov na eGOV portáli mesta. |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia s možnosťou elektronického doručenia. |
2.Plnenie dodania tovaru v originálnej kvalite nie alternatívne, nie používané. |
3.Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi na schválenie presný typ modulu a poskytnutie údržby programového vybavenia do 31.12.2019. Hodnoty musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. |
Zoznam musí obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy ; hodnoty musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. |
4.Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom schválenia konkrétneho typu modulu a teda objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom. |
5.Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia, nepredloženia informácie o type modulu a nedodržanie 1.3 technických vlastností . |
6.V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
7.V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku (cena licencií v počte 50 ks), za používateľské školenie (v počte 10 osôb), za školenie pre správcu systému ( v počte 1 osoba), za údržbu programového vybavenia do 31.12.2019 trvania zmluvy (s uvedením počtu mesiacov) a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
8.Dodávateľ oznámi elektronicky objednávateľovi presný čas dodania predmetu zákazky. |
9.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
10.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
12.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
13.Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení podnikať, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
Názov | Upresnenie |
rozpis položiek - podľa bodu 9 Osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy | predložiť rozpis položiek dodaného tovaru a služby uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa jednotkových cien pri fakturácii do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
05.06.2017 08:00 — 31.12.2019 15:00
50,00 ks
8 544,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2017 09:18
26.05.2017 11:00
26.05.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.05.2017 08:13 - Vstupná ponuka | 7 956,00 | € | Cena s DPH |
26.05.2017 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 956,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: