00603317
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Junácka 1, Bratislava, 83291, SVK
50616617
Setop, s.r.o.
Bratislavská 432/7, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
Pevné disky - HDD 10TB - 4 kusy
počítačové, pamäťové jednotky, pevné disky, disk, diskové pole
Tovar, Služba
1. Pevné disky - HDD 10TB - 4 kusy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup počítačových pamäťových jednotiek podľa technickej špecifikácie |
Pevné disky Western Digital WD GOLD 10 TB WD101KRYZ - 4 kusy pre dátové centra a pre servery |
Dodávateľ dodá rozširujúce jednotky, ktoré obsahujú všetky potrebné komponenty na integráciu do existujúceho systému. Nakoľko sa jedná o rozšírenie do existujúceho prostredia, neumožňujeme dodanie alternatívnej rozširujúcej jednotky. Rozšírenie musí obsahovať všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému (licencie pre rozširujúce jednotky) vrátane softvérovej podpory a implementačných prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pevné disky Western Digital WD GOLD 10 TB WD101KRYZ | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kapacita po naformátovaní disku | minimálne 10 TB |
Rozhranie | Sata 6Gb/s |
Prevedenie | 3,5" |
Trvalý prenos z hostiteľa na disk alebo opačne | 249 MB/s |
Kategória | 7 200 ot./min |
Spoľahlivosť cyklov príkazov Load/Unload | 600 000 |
Počet neopraviteľných chýb na počet prečítaných bitov | < 1 z 1000 000 000 000 000 |
MTBF hodín | 2 500 000 |
Požiadavky na napájanie v jednotlivých režimoch menej | ako 8 W |
Prevádzková teplota | 5 až 60 °C |
Prevedenie pre pracovnú záťaž | 550 TB ročne |
Záruka na pevné disky | 60 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávaný hardvér, ktorý je predmetom obstarávania musí byť celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, dátum a podpisy zástupcov dodávateľa a verejného obstarávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 16.00 hod. a oznámenie o termíne plnenia je minimálne 2 dni vopred. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácií a so súhlasom Verejného obstarávateľa. |
Verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black - list ) trhoviska. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Verejného obstarávateľa uvedenej v OF sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Verejný obstarávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Verejný obstarávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Junácka č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
05.06.2017 10:03 — 06.06.2017 10:04
4,00 ks
2 094,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2017 10:05
25.05.2017 10:02
25.05.2017 10:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2017 10:20 - Vstupná ponuka | 2 088,00 | € | Cena s DPH |
18.05.2017 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 084,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: