00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
40219291
Viera Szíkorová SANTECH
Veľký Grob 10, Veľký Grob, 92527, SVK
Zdravotnícke vybavenie
utierky, držiak
Tovar, Služba
1. Zdravotnícke vybavenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka hygienických utierok s držiakmi do zdravotníckeho zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
držiak | ks | 4 | ||
utierky /rolka | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
držiak na stenu na veľké a malé kotúče; Prevedenie kov - plast. Nehorľavé . Farba biela-tyrkysová; s krytom na rolku proti prachu; | držiak na stenu |
2 vrstvy TAD celulózy, savosť a pevnosť za mokra; balenie = rolka 340m, 1000 útržkov 37 x 34 cm, farba biela | utierky |
Názov |
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Splatnosť faktúr: 30 dní. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Termín dodania do 72 hodín od obdržania objednávky. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení. |
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať. |
Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané pravidelne, najviac jeden krát za deň. |
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 48 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru kuriérskou službou z dôvodu, že nie je možné skontrolovať obsah zásielky ale len neporušenosť balíka. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie vzorky z niektorých položiek za účelom zistenia kvality predmetu zákazky v lehote 7 dní pred predpokladaným dodaním predmetu zákazky |
Objednávateľ požaduje kompatibilitu - držiaka a rolky utierok. |
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
1 175,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2017 09:52
23.05.2017 09:55
23.05.2017 10:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2017 08:45 - Vstupná ponuka | 1 104,00 | € | Cena s DPH |
22.05.2017 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: