30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Opravy zariadení informačných technológií a reprografickej techniky
opravy, servis, reprografická technika
Služba, Tovar
1. Opravy zariadení informačných technológií a reprografickej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka komponentov, záručný a pozáručný servis, ako aj opravy zariadení informačných technológií a reprografickej techniky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP ProDesk 600 G1 SFF, Power supply | ks | 15 | ||
HP ProDesk 600 G1 SFF, Fan sink | ks | 5 | ||
HP ProDesk 600 G1 SFF, HDD 1TB, 7200 rpm | ks | 13 | ||
HP ProDesk 600 G1 SFF, 4GB Memory modules (PC3-12800) | ks | 9 | ||
HP Compaq Elite 8300 CMT, Power supply, 320 W, 90% efficient | ks | 8 | ||
HP Compaq Elite 8300 CMT, System board | ks | 4 | ||
HP Compaq Elite 8300 CMT, Fan sink | ks | 5 | ||
HP Compaq Elite 8300 CMT, Intel Core i5 processor 2500 | ks | 5 | ||
HP Compaq 8000 Elite SFF PC, Power supply, 240 W | ks | 5 | ||
HP Compaq 8000 Elite SFF PC, System board | ks | 3 | ||
HP Compaq 8000 Elite SFF PC, nVidia Quadro NVS295 256MB PCIe graphics card | ks | 4 | ||
HP Compaq dc5750 Microtower, Power supply, 300W | ks | 10 | ||
HP Compaq dc5750 Microtower, Main board | ks | 8 | ||
HP Compaq dc5750 Microtower, Graphic card Radeon PCIe, DVI-I, S-video | ks | 10 | ||
HP Compaq 8100 Elite CMT PC, Power supply, 325W, 89% efficient | ks | 9 | ||
HP Compaq 8100 Elite CMT PC, System board | ks | 4 | ||
HP Compaq 8100 Elite CMT PC Fan, heat sink | ks | 6 | ||
HP Compaq 8100 Elite CMT PC, 4GB DDR3-SDRAM DIMMs, PC3-10600 (1333 MHz) non-ECC | ks | 5 | ||
HP Compaq 8200 Elite MT PC, System board | ks | 8 | ||
HP Compaq 8200 Elite MT PC, DMS-59 to dual VGA cable | ks | 4 | ||
HP Compaq 8200 Elite MT PC, 500GB, 7200 rpm SATA hard drive | ks | 6 | ||
HP ProBook 650 G1, 15.6-in WLED FHD, UWVA, display panel | ks | 8 | ||
HP ProBook 650 G1 90-W HP Smart adapter (PFC, 3-wire, 4.5 mm) | ks | 9 | ||
HP ProBook 650 G1 For 15.6-in computer models | ks | 8 | ||
HP ProBook 4330s Keyboard for use in models in Slovakia | ks | 4 | ||
HP ProBook 4330s, Heat sink | ks | 5 | ||
HP ProBook 4330s, HDD 500GB SATA 2,5" 7200rpm | ks | 12 | ||
HP ProBook 4330s battery 6-cell (55 WHr, 2.8 Ah) | ks | 15 | ||
odhadovaný rozsah prác na opravy informačných technológií | osobohodina | 300 | ||
HP2050 Fuser Unit RM1-6406-000CN | ks | 10 | ||
HP3015 Fuser Unit RM1-0661-000CN | ks | 10 | ||
HP3015 I/O Formatter Network PCA CE475-69001 | ks | 10 | ||
HP3015 Pickup Roller RM1-6323-000CN | ks | 10 | ||
HPCM2320 Fuser Unit RM1-6741-230CN | ks | 3 | ||
HPCM6040 Fixing Assembly Kit Q3931-67941 | ks | 2 | ||
HPCM6040 Image Transfer Kit Q3938-67965 | ks | 2 | ||
HPCP2020 Fuser Unit RM1-6739-000CN | ks | 8 | ||
HPCP2020 Separation Pad RL1-1785-000CN | ks | 8 | ||
HPCP2025 Separation Roller RM1-4425-000CN | ks | 18 | ||
HPCP2025 MP Pick-UP roller RL1-1802-000CN | ks | 18 | ||
HPCP2025 Pickup Roller RM1-4426-000CN | ks | 25 | ||
HPCP3525 Fuser Unit CC519-67918 | ks | 10 | ||
HPCP3525 Formatter KIT PCA CE859-69002 | ks | 10 | ||
HPM602 Fuser Unit CE988-67915 | ks | 3 | ||
HP2055 Roller MP tray RL1-2120-000CN | ks | 12 | ||
HP2055 Fuser assy RM1-6406-000CN | ks | 12 | ||
HP LJ 1300 Pick-up roller RB2-2891-000CN | ks | 4 | ||
HP LJ 1300 Fuser assy RM1-0716-030CN | ks | 4 | ||
HP LJ 2015 Formatter base assy Q7804-69003 | ks | 14 | ||
HP LJ 2015 Fuser assy RM1-4248-000CN | ks | 12 | ||
HP LJ 2420 MP tray assy RM1-1490-000CN | ks | 3 | ||
HP LJ 2420 Fuser assy RM1-1537-050CN | ks | 6 | ||
HP LJ 2727 nfs Plastic hinge Q3948-67905 | ks | 3 | ||
HP LJ 2727 nfs ADF assy CB532-67903 | ks | 5 | ||
HP LJ 400 425dn Fuser assy RM1-8809-000CN | ks | 4 | ||
HP LJ 400 M401dn Fuser assy RM1-8809-000CN | ks | 4 | ||
Minolta C280, 353 fixacia | ks | 20 | ||
Minolta C280, 353 duplex | ks | 18 | ||
Minolta C280, 353 transfer film | ks | 22 | ||
Minolta C280, 353 cleaning kit | ks | 28 | ||
Minolta C280, 353 pick up set | ks | 18 | ||
Minolta C280, 353 transfer roller | ks | 24 | ||
Minolta C280, 353 horizont transfer | ks | 18 | ||
Minolta C280, 353 separator set | ks | 18 | ||
Minolta C280, 353 vodiace listy | ks | 6 | ||
Minolta C280, 353 ADF pick up | ks | 18 | ||
Minolta C280, 353 ADFseparator | ks | 14 | ||
TriumphAdler DC2222 / DC2330 maitenance kit | ks | 2 | ||
TriumphAdler DC2222 / DC2330 panel | ks | 2 | ||
TriumphAdler DC2222 / DC2330 developer unit | ks | 4 | ||
TriumphAdler DC2222 / DC2330 pick up set | ks | 4 | ||
TriumphAdler DC2222 / DC2330 separator set | ks | 4 | ||
TriumphAdler DC2222 / DC2330 fotovalec | ks | 4 | ||
TriumphAdler DC2222 / DC2330 stierka | ks | 4 | ||
Canon iR2018 Roller | ks | 6 | ||
Canon iR2018 Fixing unit | ks | 6 | ||
odhadovaný rozsah prác na opravy reprografickej techniky | osobohodina | 500 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu v závislosti od skutočnosti, ktorá nastane skôr. |
Dodávaný tovar musí byť nový a nepoužívaný. |
Cena zahŕňa všetky náklady na súčiastky spolu so servisnými prácami. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať v prípade potreby aj iný typ komponentu, ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Cena za tento komponent nepresiahne bežnú aktuálnu cenu na trhu a bude odsúhlasená objednávateľom. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v lehote 90 dní dodaný tovar kedykoľvek vrátiť bez udania dôvodu. V prípade ak takáto skutočnosť nastane po uhradení faktúry, objednávateľovi budú vrátené finančné prostriedky v plnej výške. Objednávateľ má tak možnosť odskúšania jednotlivých zariadení po dobu 90 dní. |
Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ bude mať počas trvania zmluvy zriadené vlastné klientské pracovisko (Hepl desk, call centrum a pod.) na nahlasovanie servisných požiadaviek objednávateľa. Nahlasovanie požiadaviek musí byť umožnené v slovenskom jazyku, v pracovné dni minimálne od 8.00 do 17.00 h. |
Dodávateľ zabezpečí záručný a pozáručný servis, ktorý budú vykonávať servisní technici so skúsenosťami v oblasti poskytovania servisu pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia značiek HP, Epson, OKI, Konica Minolta, Canon, TriumphAdler. |
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi: |
1. zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). |
2. podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek vychádzajúci z celkovej ceny plnenia podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
3. doklad o oprávnení dodávať tovar/poskytovať službu, ktorý/á zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Certifikát alebo iný ekv. doklad o zavedení systému riadenia manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy EN ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
5. Certifikát alebo iný ekv. doklad o zavedení systému manažérstva bezpečnosti informácií v zmysle požiadaviek normy ISO 27001 vydaný nezávislou inštitúciou. |
6. Oprávnenie vykonávať servisnú činnosť, predložiť certifikát alebo iný ekv. doklad vystavený výrobcom zariadení používaných objednávateľom, dokladujúci, že dodávateľ má prístup k servisnej dokumentácii a/alebo servisným postupom a má prístup k originálnym náhradným dielom. |
k bodu č. 6: a) pozáručný autorizovaný servis výpočtovej techniky: osobné a prenosné počítače Hewlett Packard (vrátane zobrazovacích jednotiek); osobné a prenosné počítače Dell (vrátane zobrazovacích jednotiek); osobné a prenosné počítače Lenovo (vrátane zobrazovacích jednotiek) |
k bodu č. 6: b) pozáručný autorizovaný servis reprografických zariadení; tlačiarne Hewlett Packard; tlačiarne Epson; tlačiarne OKI; tlačiarne Konica Minolta; tlačiarne Canon; tlačiarne TriumphAdler |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje: |
1. Ak dodávateľ dodáva tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo tovar neposkytuje vôbec. |
2. Ak je dodávateľ v omeškaní, t.j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa |
3. Ak dodávateľ nepredloží doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2017 09:00 — 29.05.2020 08:00
1,00 projekt
133 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2017 09:49
22.05.2017 11:00
23.05.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2017 10:53 - Vstupná ponuka | 127 500,00 | € | Cena s DPH |
22.05.2017 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 127 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: