• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2017 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2017 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2017 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2017 10:20

Detail zákazky Z201722837

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2017 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    22.05.2017 09:26
  •    Ukončenie zákazky
    22.05.2017 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.05.2017 10:20

Základné údaje

Z201722837

OF-124295

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2947014

Objednávateľ

36022047 02

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Piešťany

Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany, 92180, SVK

Dodávateľ

31345115

S.T.C. spol. s r.o.

Galvaniho 16, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup termosiek

termoska

  • 39221150-3 - Termosky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup termosiek
Funkcia
Nákup termosiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoska antikor s objemom 0,75 l ks 110
hmotnosť g 440
výška cm 22,5 27,4
šírka cm 8,3 8,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termoska antikor s objemom 0,75 l bez rukoväte, s izolovaným pohárikom, nerozbitná, dlhodobé udržateľné teplo nápoja
plášť dvojitý vákuový
materiál nerezová oceľ 18/8
skrutkovací uzáver áno
možnosť výmeny uzáveru áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Do 24 hodín od uzavretia zmluvy dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi značku, typ a parametre a fotografiu výrobku, cenu za jeden kus v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH.
Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Na faktúre žiadame uviesť cenu za jeden kus v EUR bez DPH, jeden kus v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou.
Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní od jej doručenia.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný a dodaný v originálnom balení.
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Drahovce, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

25.05.2017 09:26 — 31.05.2017 09:26

110,00 kus

1 650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2017 09:30

22.05.2017 09:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.05.2017 09:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 15
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2017 10:45 - Vstupná ponuka 1 650,00 € Cena bez DPH
17.05.2017 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 733,32 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS