00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
47818913
ecobox sk, s.r.o.
Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK
Pomocné manipulačné služby
manipulačné služby
Služba
1. Pomocné manipulačné služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú pomocné manipulačné služby, ktoré budú využívané pre plnenie úloh verejného obstarávateľa spojených s nakladaním a vykladaním stánkov na akcie uskutočňované pod záštitou verejného obstarávateľa, s nakladaním a vykladaním dielov vianočných stánkov, pri odvoze neupotrebiteľného a vyradeného majetku, pri nakladaní a vykladaní súčastí vybavenia kancelárií medzi jednotlivými objektmi verejného obstarávateľa pri sťahovaniach pracovníkov a pod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pomocné manipulačné služby | osobo hodina | 3240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poskytovanie manipulačných služieb pre potreby pracovísk: | |
a) pomocné manipulačné služby pri preprave trhových stánkov na akcie uskutočňované pod záštitou verejného obstarávateľa | |
b) pomocné manipulačné služby pri odvoze neupotrebiteľného majetku | |
c) pomocné manipulačné služby pri prevoze súčastí zariadenia kancelárií medzi jednotlivými objektmi a v rámci objektov verejného obstarávateľa pri sťahovaniach pracovníkov | |
d) pomocné manipulačné služby v exteriéroch pri preprave dielov vianočných stánkov |
Názov |
Poskytovateľ predloží elektronicky jednotkový rozpis položiek služby v zložení: názov časti služby, jednotková cena bez DPH, cena celkom bez DPH, sadzba DPH, DPH a cena celkom s DPH (prípadne cena celkom ak nie je platca DPH) do 24 hod. od uzavretia zmluvy. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodanie služieb bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy. |
Celková cena služieb poskytovaných poskytovateľom bude vypočítavaná ako násobok ceny za 1 osobohodinu a všetkých odpracovaných hodín pracovníkov poskytovateľa potvrdených objednávateľom. |
Objednávateľ oznámi poskytovateľovi predpokladaný rozsah požadovaných služieb a potrebný počet zamestnancov poskytovateľa, ako aj termín poskytovania služieb najmenej 48 hodín pred plánovaným začatím poskytovania služieb (ďalej len „objednávka"). |
Objednávku môže objednávateľ uskutočniť písomne, faxom, telefonicky, elektronickou poštou, alebo akýmkoľvek iným preukázateľným spôsobom, vylučujúcim pochybnosti o jej obsahu. |
Poskytovateľ najneskôr v lehote jedného dňa od doručenia objednávky preukázateľným spôsobom potvrdí objednávateľovi prijatie (akceptáciu) objednávky. |
Poskytovateľ sa zaväzuje služby vykonávať s maximálnou odbornou starostlivosťou a dbať na to, aby nedošlo k poškodeniu majetku objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že pred vyslaním svojich zamestnancov k objednávateľovi ich preškolí na úseku BOZP a PO. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že na pracovisko objednávateľa bude zaraďovať iba osoby zdravotne spôsobilé k výkonu práce a osoby vo vhodnom pracovnom oblečení a vo vhodnej pracovnej obuvi. |
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ku ktorým dôjde v dôsledku jeho činnosti (činnosti jeho zamestnancov), ako aj zanedbaním jeho zmluvných alebo zákonných povinností. |
Pri škodách, za ktoré poskytovateľ zodpovedá, a ktoré vznikli v dôsledku porušenia jeho zmluvných alebo zákonných povinností, je poskytovateľ povinný nahradiť objednávateľovi vzniknutú škodu v celom rozsahu. |
Pracovníci poskytovateľa majú zakázané nahliadať (prípadne vyhotovovať zápisky, fotokópie alebo iné rozmnoženiny) do písomných dokladov a iných písomností, ktoré sa nachádzajú v priestoroch objednávateľa a súvisia s plnením úloh a činnosti objednávateľa, v opačnom prípade poskytovateľ zodpovedá za škodu, ktorá by týmto konaním objednávateľovi vznikla. |
Faktúra musí obsahovať rozpis dodanej služby. |
Poskytovateľ dodá potvrdenú a podpísanú objednávku spolu s faktúrou za službu(y). |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou. |
Služby budú uskutočňované iba v rámci mesta. |
Maximálne množstvo osobohodín 3240 nemusí byť vyčerpané. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služieb uvedených v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v kúpnej zmluve do 10 pracovných dní. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v registri partnerov verejného sektora podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
19 370,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 14:48
19.05.2017 09:30
19.05.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2017 18:27 - Vstupná ponuka | 19 200,00 | € | Cena s DPH |
16.05.2017 23:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: