• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2017 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2017 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2017 14:35

Detail zákazky Z201722695

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2017 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2017 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2017 14:35

Základné údaje

Z201722695

OF-131956

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2961516

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

47788895

PENDO s.r.o.

Fraňa Mojtu 18, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracované ovocie a zelenina

sterilizovaný, ovocie, zelenina

  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracované ovocie a zelenina
Funkcia
Sterilizovaná zelenina a ovocie na priamu spotrebu, varenie a prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sterilizovaný hrášok 2500 g ks 10
Sterilizované sójové klíčky 2500 g ks 25
Kapary v náleve 700 g ks 90
Kapary v náleve 142 ml ks 100
Sterilizované lečo 4 L ks 75
Sterilizované lečo 670 g ks 150
Sterilizovaná kukurica 2125/2650 g ks 100
Sterilizovaná kukurica 850 ml ks 30
Olivy čierne bez kôstky 350 g ks 60
Olivy čierne bez kôstky 935 g ks 190
Olivy čierne krájané 3000 g ks 160
Olivy zelené bez kôstky 935 g ks 50
Olivy zelené krájané 3000 g ks 80
Fazuľa červená v náleve 2500 g ks 70
Fazuľa červená v náleve 400 g ks 140
Sterilizovaná cvikla 4 L ks 15
Sušené paradajky v oleji 720g/750g ks 60
Sušené paradajky v oleji 1600 g ks 250
Lúpané paradajky 2,65 L / 2500 g ks 11
Sterilizované šampiňóny 2650 ml ks 20
Sterilizované šampiňóny 425 ml hlavičky ks 90
Sterilizovaná čalamáda 4 L ks 160
Kapia rezy 4 L ks 140
Kapia rezy 660g/0,7 L ks 50
Bambusové výhonky 565 g ks 70
Sterilizované Artičoky plátky 2,5/2,65 kg ks 35
Sterilizované uhorky 4 L 9-12 cm ks 1160
Sterilizované uhorky 660/720 ml 9 – 12 cm ks 270
Baranie rohy 720 ml ks 8
Sterilizované feferóny 610 g ks 60
Sterilizovaný chren 4 L ks 50
Sterilizovaný chren 550g ks 35
Pesto alla genovese 950 g ks 30
Cesnaková pasta, bez soli, s glukózovým sirupom, v plastovom vedre balenie 5kg kg 200
Kečup voľný ( kg ) obsah pretlaku min. 24% s cibuľou a cesnakom, v plastovom vedre kg 1400
Kečup – Hellmanns (alebo ekvivalent) 5kg/ bal. kg 140
Kečup 800 g ks 60
Horčica plnotučná 1kg ks 40
Horčica plnotučná 5 kg kg 400
Mini kečup 20 g ks 350
Kečup pálivý 860/900 g ks 20
Paradajkový pretlak RA 4500 g (paradajkový koncentrát, refraktomerická sušina min. 24% ) ks 50
Paradajkový pretlak RA 3700 g (refraktomerická sušina min. 24%) ks 350
Paradajkový pretlak RA 700 g (refraktomerická sušina min. 24%) ks 230
Paradajkový pretlak RA 800 g (paradajkový koncentrát, refraktomerická sušina min. 24%) ks 500
Pizzová omáčka 4150 g ks 260
Tatarská omáčka, trvanlivosť po otvorení min. 5 dní kg 1400
Tatarská omáčka, Hellmanns (alebo ekvivalent) 5kg kg 600
Ananásový kompót 3100 ml ks 255
Ananásový kompót 580 ml ks 30
Višňový kompót bez kôstky 4 L ks 100
Čerešňový kompót bez kôstky 4 L ks 68
Hruškový kompót 2650 ml ks 75
Kompót jablko strúhané 4 L ks 95
Marhuľový kompót bez kôstky 2650 ml ks 240
Marhuľový kompót bez kôstky 850 ml ks 240
Jahodový kompót 2650 ml ks 12
Jahodový kompót 850 g ks 8
Mandarínkový kompót 2600 g ks 60
Slivkový kompót bez kôstky 4 L ks 175
Broskyňový kompót bez kôstky 2600 g ks 65
Brusnicový kompót 3000 ml ks 35
Brusnicový kompót 400 g ks 120
Marmeláda kg 85
Džem višňa kg 26
Džem marhuľa kg 75
Džem ríbezľa 260 g ks 55
Džem šípkový 350/450 g ks 50
Lekvár slivkový kg 230
Mini džem 20 g ks 1400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetky uvedené produkty: - spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Všetky uvedené produkty: - trvanlivosť všetkých produktov nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby
Všetky uvedené produkty: - trvanlivosť všetkých produktov všetky produkty musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby
Všetky uvedené produkty: - obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok.
Predmet obstarávania musí spĺňať podmienky Potravinového kódexu – II. časť – prvá hlava.
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č. 243 o požiadavkách na označovanie potravín Z.z. č. 243/2015.
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č.132 o spracovanom ovocí a zelenine jedlých hubách, olejninách, suchých škrupinových plodoch, zemiakoch a výrobkoch z nich Z.z. č. 132/2014.
Dodávateľ predloží certifikát kvality.
Dodávateľ predloží HACCP - certifikáciu procesov.
Dodávateľ predloží ISO 22000:2005
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak dodávateľ bude dodávať ekvivalentný výrobok zaväzuje sa spolu s tovarom dodať aj doklad od nezávislej inštitúcie že ním dodaný tovar je ekvivalentný výrobok v kvalite uvedeného popísaného výrobku.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu v akosti 1.triedy.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni/podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 8,00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 3 a viac dní.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dadania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Uznané reklamované kvalitatívne vady predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do deväťdesiatich minút od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do deväťdesiatich minút od uznania reklamácie.
Do 3 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu.
V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny.
V prípade pochybenia dodávateľa či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si obstarávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. Zazmluvnený dodávateľ sa tým to zaväzuje obstarávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. Ten to priebeh bude podložený: - a./ (v prípade nedodržania kvality) reklamačným listom; - b./ ( v prípade nedodržania kvantity) záznamom o nedodržaný objednaného množstva.
Zmluva v prípade nekomplikovaného plnenia zanikne: - a./ úplným vyčerpaním limitu; - b./ skončením zmluvného obdobia.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ŽU v Žiline, Univerzitná 8215/1, Stravovacie zariadenie, Nová menza, Vysokoškolákov 26, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.06.2017 08:00 — 02.05.2018 14:00

1,00 celok

29 280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2017 09:06

30.05.2017 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2017 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 192
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2017 07:33 - Vstupná ponuka 29 280,00 € Cena bez DPH
30.05.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 28 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS