00318221
Obec Lazany
Hlavná 59/56, Lazany, 97211, SVK
31622054
PENTIMEX, s.r.o.
Tužina 26, Tužina, 97214, SVK
Váha v zbernom dvore
váha, mechanické komponenty, elektronické komponenty, doprava
Tovar, Služba
1. Váha v zbernom dvore
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexná dodávka cestnej elektronickej váhy pre statické váženie cestných nákladných vozidiel, inštalácia a zaškolenie obsluhy váhy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cestná elektronická váha | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery váhy | 8 x 3 m |
Maximálna váživosť | 30 000 / 40 000 kg |
Overiteľný dielik | 10 / 20kg |
Trieda presnosti | III |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek aj vo formáte Excel, a to do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s označením obchodnej značky typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru, prípadne materiálu. V prípade ak Dodávateľ nepredloží v požadovanej lehote 7 dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, považuje sa takéto omeškanie Dodávateľa za závažné porušenie zmluvy a Objednávateľ je z tohto dôvodu oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť montáž zaškolenými pracovníkmi pri dodržaní všetkých všeobecne záväzných právnych predpisov, hygienických a bezpečnostných STN, ako aj technologických a montážnych predpisov. |
Po skončení montážnej a revíznej skúšky je Dodávateľ povinný poučiť Objednávateľa o obsluhe zariadenia, odovzdať mu návody na obsluhu, prevádzku a údržbu zariadenia v rozsahu 3 hodín. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra vystavená po montáži cestných elektronických váh zo strany Dodávateľa bude obsahovať zákonné náležitosti. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania cestných elektronických váh Objednávateľovi. Záručná doba sa končí uplynutím 24 mesiacov. Pri výrobkoch, zabudovaných materiáloch, prvkoch a technologických zariadeniach sa končí záručná doba uplynutím doby zhodnej s dĺžkou záručnej doby poskytovanej ich výrobcom. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohľad nad funkčnosťou a servis tovaru 24 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať servis a riešiť problémy na mieste do 1 hodiny od ich nahlásenia zo strany Objednávateľa. |
Riadnym a úplným dodaním cestných elektronických váh podľa zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov zo strany Dodávateľa podľa zmluvy sa rozumie odovzdanie predmetu zmluvy Objednávateľovi na základe písomného protokolu vypracovaného zo strany Dodávateľa a podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
Cena za premet zmluvy je cenou, ktorá je uvedená v zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého predmetu zmluvy. |
Ak Dodávateľ odmietne odstrániť vady a tieto neodstráni v dohodnutom termíne, je Objednávateľ oprávnený zabezpečiť odstránenie vád prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Dodávateľa. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže užívať predmet zmluvy pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti začína plynúť nová záručná doba. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním v zmysle platných právnych predpisov. |
Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť predmetu zmluvy k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 3 kalendárne dni pred jeho odovzdaním. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním predmetu zmluvy podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Dodávateľ pri realizácii predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak Dodávateľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky dodanie predmetu zmluvy určené zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi, ako i záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane zaškolenia vybraných pracovníkov Objednávateľa |
Trenčiansky, Slovenská republika
03.07.2017 10:00 — 24.07.2017 12:00
1,00 kus
11 437,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 12:02
19.05.2017 11:30
19.05.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2017 12:14 - Vstupná ponuka | 11 400,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2017 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 950,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: