17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
36260231
BIOFLEX, s.r.o.
Borovce 126, Borovce, 92206, SVK
Pulzné oximetre
zdravotnícke prístroje, diagnostické prístroje, oximeter
Tovar, Služba
1. Pulzné oximetre
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zákazky je obstaranie pulzných oximetrov ktoré slúžia na neinvazívne meranie nasýtenia hemoglobínu kyslíkom v arteriálnej krvi ako aj na nepriame meranie srdečnej frekvencie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozsah merania SpO2 | % | 0-100 | ||
Rozsah merania akcie srdca | úder/min | 0 - 254 | ||
Presnosť merania srdca | bpm | 30-250 | ||
Povolená odchýlka pri meraní (+-) | úder/min | 2 | ||
Prípustné prevádzkové podmienky - minimálna teplota | °C | +5 | ||
Prípustné prevádzkové podmienky - maximálna teplota | °C | +45 | ||
Prípustné prevádzkové podmienky - vlhkosť vzduchu | % | 75 | ||
Prípustné prevádzkové podmienky - vonkajší tlak | hPa | 700 - 1060 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napájanie | 2x batérie AAA 1,5 V |
Klasifikácia prístroja | IP22, aplikačná časť typu BF |
Názov |
1.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.2 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť vlastný návrh plnenia (vzorku) spolu s technickou špecifikáciou tovaru v slovenskom jazyku. Spolu so vzorkou a technickou špecifikáciou tovaru predloží Dodávateľ doklad, že predložený tovar spĺňa európsku normu EN60601-1-2 a zodpovedá požiadavkám smernice 93/42/EHS o zdravotníckych pomôckach a certifikát DIN EN ISO 9919. |
1.3 Dodávateľom predložený vlastný návrh na plnenie predmetu (vzorku), vrátane dokladov, Objednávateľ skontroluje a v prípade ak bude v súlade spožiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, nazáklade ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
1.4 V prípade predloženia vlastného návrhu resp. dodávky iného tovaru alebo tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom si Objednávateľ vyhradzuje právo tento tovar neprevziať a ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah vsúlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. V takomto prípade Dodávateľovi nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny. |
1.5 Dodávateľ je povinný predložiť nový nepoužitý tovar v originálnom balení. |
1.6 Dodávateľ spolu s dodaným tovarom predloží všetky doklady potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návodna obsluhu etc.) |
1.7 Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa bude považovať za podstatné porušenie RD. Za podstatné porušenie RD sa ďalej bude považovať aj prípad, kedy Objednávateľ neuhradí faktúru ani v lehote 60 dní odo dňa splatnosti faktúry. |
1.8 V prípade podstatného porušenia povinností Dodávateľa si Objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET. |
1.9 Za každý prípad podstatného porušenia zmluvných povinností a podmienok zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100 ,- €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
1.10 Uplatnením peňažných sankcií podľa bodu 1.9 nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody ani na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
1.9 Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Antolská 11, 850 07 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
30.05.2017 09:00 — 09.06.2017 15:00
100,00 ks
4 518,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 11:31
19.05.2017 12:00
19.05.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2017 09:41 - Vstupná ponuka | 4 518,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2017 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 512,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: