00327646
Mesto Prešov
Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK
45901872
DLC s.r.o.
Sabinovská 58/5124, Prešov, 08003, SVK
Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia
Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia
Služba
1. Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Činnosť č. 1 monitoring verejného priestranstva | ha | 250 | ||
Činnosť č. 2 celoplošná deratizácia verejných priestranstiev | m2 | 1 572 500 | ||
Činnosť č. 3 deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia CO krytov (52 objektov) | m2 | 5 830 | ||
Činnosť č. 4 deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia školských zariadení (7 objektov) | m2 | 2 700 | ||
Činnosť č. 5 deratizácia administratívnych budov | m2 | 604 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celoplošná deratizácia plôch verejného priestranstva: deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia (ďalej len „DDD“) v okruhu 15 km. | |
DDD bude vykonávaná v súlade s § 6 ods. 1 zákona NR SR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov a § 13 zákona NR SR č. 272/1994 Z. z. o ochrane zdravia ľudí v znení zákona č. 514/2001 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon NR SR č. 272/1994 Z. z. | |
Spôsob vykonávania DDD bude realizovaný v súlade s príslušnou legislatívou, v závislosti od osobitných požiadaviek objednávateľa a po posúdení existujúceho stavu prostredia a zariadení, kde budú zabezpečované výkony. |
Názov |
Výkon DDD bude zabezpečený v dvoch stanovených fázach: 1. fáza: do 31.05.2017 a 2. fáza: od 01.10.2017 do 31.10.2017 |
Konkrétny termín zabezpečenia DDD bude stanovený objednávateľom a to vystavením objednávky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude zhotoviteľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší. |
Dodávateľ služby zabezpečí všetky náležitosti spojené s následnou likvidáciou uhynutých hlodavcov a to v súlade so Zákonom č. 223/2001 Z. z. |
Dodávateľ služby taktiež zabezpečí všetky opatrenia tak, aby predišiel možným rizikám spojeným s ohrozením majetku a zdravia obyvateľstva. |
Dodávateľ služby vykoná službu vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesto dodania predmetu zákazky – presné miesto realizácie služby oznámi objednávateľ dodávateľovi služby ihneď po uzatvorení zmluvy. |
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba). |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavených faktúr, ktorých súčasťou budú protokoly o vykonaní a odovzdaní prác, potvrdené a podpísané oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa. |
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude priebežné monitorovanie výskytu migračných vstupov – mapa vykonania monitorovania so zreteľným zdokumentovaním DDD činností. |
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude periodická kontrola, dopĺňanie a výmena nástrah dodávateľom služby. |
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude odstraňovanie a likvidácia starých nástrah a uhynutých jedincov v rámci platného zmluvného vzťahu s likvidačnou spoločnosťou, ktorý bude súčasťou predložených fakturačných dokladov. |
Dodávateľ služby nie je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru objednávateľovi, pokiaľ nie je vypracovaný protokol o riadnom vykonaní služby podpísaný oprávnenou osobou za objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavené faktúry, pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve. |
Do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľom služby doručí kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri DDD. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa aktuálnych jednotlivých objektov a to do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Možnosť vytvoriť ďalšie variabilné symboly pre úhrady za služby podľa potrieb objednávateľa. |
Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
23.05.2017 08:00 — 31.10.2017 18:00
1,00 celok
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 09:54
18.05.2017 10:00
18.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2017 10:43 - Vstupná ponuka | 19 999,99 | € | Cena s DPH |
18.05.2017 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: