36070513
Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Mlynské nivy 44/b, Bratislava, 82109, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup originálnych kancelárskych tonerových kaziet a atramentových náplní
Tonerové náplne, tonery, dodávka, rámcová zmluva
Tovar, Služba
1. Nákup originálnych kancelárskych tonerových kaziet a atramentových náplní
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerových kaziet (nerepasovaných) a atramentových náplní (cartridgov) do kopírovacích/multifunkčných zariadení, faxov a tlačiarní od výrobcov príslušných zariadení. |
Dodávateľ zabezpečí aj súvisiace služby spojené s dodaním tovaru na miesto dodania určeného objednávateľom, s vyložením v mieste dodania, s odberom a ekologickou likvidáciou použitých tonerových kaziet, atramentových náplní a obalových materiálov. |
Súčasťou každej dodávky originálneho spotrebného materiálu je overiteľný dôkaz vydaný výrobcom zariadenia, do ktorého je spotrebný materiál dodávaný, o jeho originalite - spravidla fotografie spotrebného materiálu a opis technickej špecifikácie (technický list) na dátovom nosiči. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán, fotografia hologramu a označenie tlačiarní, pre ktoré je predmet zákazky určený. |
K technickému listu pri originálnom spotrebnom materiáli pre zariadenia výrobcu HP bude pripojená aj Karta bezpečnostných údajov (pre tie konkrétne spotrebné materiály pre ktoré sa vydáva) potvrdená výrobcom zariadení, v tomto prípade HP Inc Slovakia, s.r.o., Galvaniho 7, 82104 Bratislava, platného nariadenia REACH (1907/2006 ES), podľa nariadenia Komisie EÚ 453/2010 o požiadavkách na karty bezpečnostných údajov a zákona NR SR č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon). |
Originálny spotrebný materiál musí spĺňať min. túto špecifikáciu: |
Originálny spotrebný materiál musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, neporušený, nepoškodený, doporučený a schválený výrobcami príslušných zariadení. |
Originálny spotrebný materiál musí byť originálny, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v ňom doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
Tonery a atramentové cartridge nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov/ puzdier originálnych tonerov a ani iných ako originálnych častí. |
Originálny spotrebný materiál musí mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologramy), ak ich výrobca zariadení príslušnej značky na náplň aplikuje. Hologramy pre tonery a atramentové cartridge HP musia byť overiteľné cez mobilnú aplikáciu, ktorá potvrdí originalitu dodávaného spotrebného materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP Color LJ CP 2025,CM 2320 - Toner Black 530A | ks | 6 | ||
HP Color LJ CP 2025,CM 2320 - Toner Magenta 533A | ks | 6 | ||
HP Color LJ CP 2025,CM 2320 - Toner Yellow 532A | ks | 6 | ||
HP Color LJ CP 2025,CM 2320 - Toner Cyan 531A | ks | 6 | ||
HP LJ M 2727MFP - Q7553X | ks | 4 | ||
HP DeskJet 2410 - Toner Black (HP 56) | ks | 5 | ||
HP DeskJet 2410 - Toner Color (HP 57) | ks | 5 | ||
HP OfficeJet 6310 - Toner Black 21ml (HP 339,337) | ks | 5 | ||
HP OfficeJet 6310 - Toner Color 7ml (HP 343, 342) | ks | 5 | ||
HP 1300- Q2613X | ks | 4 | ||
HP LJ 1536 - CE278A / 78A | ks | 4 | ||
HP LJ 1100 - C4090A (4092A) | ks | 2 | ||
SHARP MX-4101N - Toner Black MX-50GTBA | ks | 6 | ||
SHARP MX-4101N - Toner Cyan MX-31GTCA | ks | 6 | ||
SHARP MX-4101N - Toner Magenta MX-GTMA | ks | 6 | ||
SHARP MX-4101N - Toner Yellow MX-31MTYA | ks | 6 | ||
SHARP MX-4101N - Odpadová nádoba prebyt. toneru | ks | 6 | ||
SHARP MX-4112NA - Toner Black 40000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-4112NA - Toner Cyan 18000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-4112NA - Toner Magenta 18000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-4112NA - Toner Yellow 18000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-4112NA - odpadová nádobka 50000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-2614N - Toner Black 18000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-2614N - Toner Cyan 10000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-2614N - Toner Magenta 10000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-2614N - Toner Yellow 10000 kop | ks | 6 | ||
SHARP MX-2614N - odpadová nádobka 50000 kop | ks | 6 | ||
OKI C610 - Toner Cyan | ks | 2 | ||
OKI C610 - Toner Magenta | ks | 2 | ||
OKI C610 - Toner Yellow | ks | 2 | ||
OKI C610 - Toner K - black | ks | 2 |
Názov |
Vzorec výpočtu navrhovanej zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: súčin predpokladaného počtu a jednotkových cien podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov. Pred uplynutím doby trvania rámcovej dohody zmluvný vzťah skončí vyčerpaním celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene dodávateľa. |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Tonerové kazety a atramentové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. Nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom ako ekv |
Tonerové kazety a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov/puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
Tonerové kazety musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu CANON, HEWLETT PACKARD, KONICA MINOLTA, OKI, UTAX. |
Dodávateľ je povinný súčasne s dodávkou tovaru objednávateľovi predložiť vyhlásenie výrobcu zariadení vybraných značiek o skutočnosti, že tonery sú v súlade s normami ISO 14001 a ISO/IEC 19752,19798 alebo 24711,v závislosti od typu náplne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Objednávateľ definuje dodávateľovi jednotlivé požadované tovary a miesta plnenia v čiastkových výzvach (ďalej len "objednávka"). |
Dodanie a výmenu tovaru je nutné zabezpečiť do 7 pracovných dní od prijatia objednávky Dodávateľom, ak bola odoslaná do 16:00 hod predchádzajúceho pracovného dňa objednávateľa. Za pracovný deň sa považujú dni pondelok-piatok od 8:00 do 16:00 hod. |
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry. |
Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť t.j. zvýšiť počty jednotlivých položiek predmetu zákazky resp. neodobrať t.j. znížiť predpokladané počty tonerov, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu tejto zmluvy riadne a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty alebo odstúpiť od zmluvy v súlade s OPET. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s OPET Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľ v dohodnutom mieste dodania tovaru, b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
Objednávateľ je povinný v dohodnutom mieste dodania tovaru prevziať riadne a včas ponúknutý tovar, ak je bez akýchkoľvek vád. |
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa a iné skutočnosti v zmysle všeobecných zmluvných podmienok OPET. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Tonerové kazety a atramentové náplne musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologram). | Ak ju výrobca zariadení príslušnej značky na náplň aplikuje (viď príloha: Vzor - Hologramy). Hologram s čitateľným identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží kópiu certifikátu ISO 14001:2004 v činnosti kúpa tovarov za účelom jeho ďalšieho predaja a predaj alebo ekvivalent. Ak dodávateľ objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené dodávateľom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. | |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží kópiu certifikátu ISO 9001:2008 v činnosti kúpa tovarov za účelom jeho ďalšieho predaja a predaj alebo ekvivalent. Ak Dodávateľ objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. | |
Pre HP, dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží vyhlásenie, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798, v závislosti od typu náplne. | Vydané: HP Inc Slovakia, s.r.o., Galvaniho 7, 821 04 Bratislava. |
Pre OKI, dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží vyhlásenie, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, 19798 alebo 24711 a ISO/IEC 11798, v závislosti od typu náplne. | Vydané: OKI Systems (Czech and Slovak], s.r.o. so sídlom Sokolovská 651/136, 186 00 Praha 8, ČR. |
Súčasťou plnenia každého kusu plnenia je overiteľný dôkaz vydaný výrobcom zariadenia, do ktorého je spotrebný materiál dodávaný, o jeho originalite - opis technickej špecifikácie (technický list) na dátovom nosiči. Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení, pre ktoré je predmet zákazky určený. | |
Náplň bude dodávaná s uvedením a popisom ochranných prvkov zaručujúcich originalitu balenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trnavská cesta 100, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 09:41
19.05.2017 14:00
19.05.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2017 13:46 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2017 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: