36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie a rozšírenie licencií antivírusového softvéru ESET
softvér, ochrana pred vírusmi, licencie, predĺženie a rozšírenie licencií
Tovar, Služba
1. Predĺženie a rozšírenie licencií antivírusového softvéru ESET
|
|
---|---|
Funkcia |
Antivírusová ochrana typ 1 - predmetom zákazky je predĺženie a rozšírenie existujúcej licencie ESET Endpoint Antivirus na 250 PC na obdobie 2 roky |
Antivírusová ochrana typ 2 - predmetom zákazky je predĺženie a rozšírenie 3 existujúcich licencií ESET File Security for Microsoft Windows Server zo 16 PC (3+3+10) na 55 PC (10+20+25) na obdobie 2 roky |
Antivírusová ochrana typ 3 - predmetom zákazky je aj predĺženie a rozšírenie existujúcej licencie licencie ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server pre 185 mailboxov na obdobie 2 roky |
Antivírusová ochrana typ 4 - predmetom zákazky je aj predĺženie 2 existujúcich licencií ESET Endpoint Security pre 170 PC na obdobie 2 roky |
Antivírusová ochrana typ 5 - predmetom zákazky je aj predĺženie existujúcej licencie ESET Endpoint Security pre Android pre 10 zariadení na obdobie 2 roky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Doba platnosti licencií | rok | 2 | ||
2. Počet PC (OS MS Windows) s inštalovanou antivírusovou ochranou | ks | 420 | ||
3. Počet zariadení (operačný systém Android) s inštalovanou antivírusovou ochranou | ks | 10 | ||
4. Počet mailboxov s inštalovanou antivírusovou ochranou | ks | 185 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Antivírusová ochrana typ 1 | ESSET Endpoint Antivirus |
Antivírusová ochrana typ 2 | ESET File Security for Microsoft Windows Server |
Antivírusová ochrana typ 3 | ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server |
Antivírusová ochrana typ 4 | ESET Endpoint Security pre Windows |
Antivírusová ochrana typ 5 | ESET Endpoint Security pre Android |
Názov |
Vrátane dopravy inštalačných médií na miesto plnenia (požaduje sa len v prípade dodania ekvivalentného antivírusového softvéru). |
Vrátane odinštalácie pôvodného a inštalácie nového antivírusového softvéru v mieste plnenia na koncových zariadeniach v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (požaduje sa len v prípade dodania ekvivalentného antivírusového softvéru). |
Vrátane zaškolenia 3 správcov objednávateľa v rozsahu inštalácia a konfigurácia antivírusového softvéru (požaduje sa len v prípade dodania ekvivalentného antivírusového softvéru). |
Požaduje sa registrácia predĺžených/rozšírených licencií u výrobcu s pôvodným licenčným prihlasovacím menom (požaduje sa len v prípade dodania antivírusového softvéru ESET). |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien jednotlivých licencií do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ má povinnosť preukázať do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy zamestnávanie aspoň jednej osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu antivírového softvéru ESET pre existujúce licencie produktov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky. V prípade, ak Dodávateľ navrhne Objednávateľovi ekvivalentnú náhradu, dodávateľ má povinnosť preukázať do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy zamestnávanie jednej osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu ekvivalentu. |
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov spoločnosti ESET, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí sa zabezpečiť kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plnenie osobitných úloh objednávateľa. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technické špecifikácie (podrobný opis jednotlivých častí predmetu zákazky (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa). |
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR a pod.) |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole alebo dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný. |
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje, prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Zachovať pôvodné prihlasovacie údaje k produktom ESET. |
Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
24.05.2017 08:00 — 26.05.2017 15:00
1,00 celá zákazka
12 009,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2017 12:17
19.05.2017 13:00
19.05.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2017 12:51 - Vstupná ponuka | 12 009,60 | € | Cena s DPH |
19.05.2017 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: