00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Jarná a jesenná deratizácia a dezinsekcia na 24 mesiacov (13 objektov)
deratizácia, dezinsekcia, hubenie škodcov
Služba
1. Jarná a jesenná deratizácia a dezinsekcia na 24 mesiacov (13 objektov)
|
|
---|---|
Funkcia |
Jarná a jesenná deratizácia a dezinsekcia interiérov a exteriérov v 13. objektoch v rámci Slovenskej republiky. |
Exteriéry 13. objektov zahŕňajú: celkovú prístupovú plochu pod zastavanými časťami, vertikálne obvodové plášte budov podľa potreby, plocha vzdialená cca 5 m od obvodového pásu budov. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky a musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dezinsekčných a deratizačných služieb podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane dezinsekčných materiálov a prípravkov, monitoringu a likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Trenčianske Teplice | objekt | 1 | ||
2. Štrbské Pleso | objekt | 1 | ||
3. Banská Bystrica | objekt | 1 | ||
4. Ždiar | objekt | 3 | ||
5. Košice | objekt | 1 | ||
6. Bratislava | objekt | 6 | ||
7. Počet jarných deratizácií počas 24 mesiacov | ks | 13 | ||
8. Počet jarných dezinsekcií počas 24 mesiacov | ks | 13 | ||
9. Počet jesenných deratizácií počas 24 mesiacov | ks | 13 | ||
10. Počet jesenných dezinsekcií počas 24 mesiacov | ks | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Objekt v Trenčianskych Tepliciach: | |
1.1 Deratizácia (likvidácia hlodavcov): | maximálne 1 800 m2 |
1.2 Dezinsekcia (likvidácia hmyzu): | maximálne 1 600 m2 |
2. Objekt v Štrbskom Plese: | |
2.1 Deratizácia (likvidácia hlodavcov): | maximálne 2 700 m2 |
2.2 Dezinsekcia (likvidácia hmyzu): | maximálne 850 m2 |
3. Objekt v Banskej Bystrici: | |
3.1 Deratizácia (likvidácia hlodavcov): | maximálne 2 600 m2 |
3.2 Dezinsekcia (likvidácia hmyzu): | maximálne 700 m2 |
4. Objekty v Ždiari: | |
4.1 Deratizácia (likvidácia hlodavcov): | maximálne 6 500 m2 |
4.2 Dezinsekcia (likvidácia hmyzu): | maximálne 800 m2 |
5. Objekt v Košiciach: | |
5.1 Deratizácia (likvidácia hlodavcov): | maximálne 7 500 m2 |
5.2 Dezinsekcia (likvidácia hmyzu): | maximálne 1 500 m2 |
6. Objekty v Bratislave: | |
6.1 Deratizácia (likvidácia hlodavcov): | maximálne 30 000 m2 |
6.2 Dezinsekcia (likvidácia hmyzu): | maximálne 60 000 m2 |
Názov |
Poskytovateľ predloží do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy Objednávateľovi: |
a) platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva, |
b) zoznam a karty bezpečnostných údajov používaných rodenticídnych, insekticídnych a ostatných prípravkov, |
c) platný poistný certifikát na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu, |
d) potvrdenie, resp. rozhodnutie o zbere, skladovaní a preprave – zvoz vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že do dvoch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky zašle Objednávateľovi rozpis jednotkových cien poskytovaných služieb za 13 objektov v zložení: |
a) cena za objekt bez DPH, |
b) cena za objekt s DPH, |
c) cena za všetky objekty bez DPH, |
d) cena za všetky objekty s DPH. |
Termín realizácie jarnej a jesennej deratizácie a dezinsekcie Objednávateľ vopred určí Poskytovateľovi na základe Výzvy Regionálneho úradu verejného zdravotníctva podľa jednotlivých regiónov. |
Termín realizácie jarnej a jesennej deratizácie a dezinsekcie Objednávateľ písomne oznámi Poskytovateľovi minimálne 5 dní pred termínom realizácie. |
Poskytované služby sa budú vykonávať na základe písomnej objednávky zaslanej Poskytovateľovi elektronicky, t.zn. faxom alebo mailom. |
Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku Objednávateľa alebo zdraví zamestnancov Objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom Objednávateľa v objektoch Objednávateľa. |
Poskytovateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch Objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Poskytovateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za riadne preukázateľné poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy príslušné osobné, ochranné a pracovné prostriedky. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov a za škody spôsobené na majetku Objednávateľa počas trvania zmluvy. |
Poskytovateľ zodpovedá za to, že do objektu Objednávateľa počas trvania zmluvy nebudú vstupovať tretie osoby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať práce odborne a kvalitne. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude bez omeškania a písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom dezinsekcie a deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutého hmyzu a škodcov, doprava na miesto plnenia, kontrola účinnosti zásahu v objektoch do 4 týždňov od vykonaného zásahu, opakovaný postrek v prípade neúčinnosti vykonanej služby a poradenská služba. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia Objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu Objednávateľa. |
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou Objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa uvedený v zmluve. |
Poskytovateľ vystaví Objednávateľovi celkovo štyri samostatné faktúry po poskytnutí služby nasledovne: |
1. faktúra po poskytnutí služby na jar 2017, |
2. faktúra po poskytnutí služby na jeseň 2017, |
3. faktúra po poskytnutí služby na jar 2018, |
4. faktúra po poskytnutí služby na jeseň 2018. |
Po dokončení požadovanej dezinsekcie a deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby je potrebné zo strany Objednávateľa bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi písomnou formou. |
V prípade odôvodnenej reklamácie má Objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
V prípade výskytu hmyzu a škodcov po vykonaní zásahu, Objednávateľ požaduje vykonať od Poskytovateľa bezodplatne opakovanú službu do 48 hod. od nahlásenia Objednávateľom alebo po kontrole Poskytovateľom. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Poskytovateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z Ceny Plnenia. |
Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Poskytovateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade porušenia povinnosti Poskytovateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z Ceny Plnenia. |
V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Poskytovateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z Ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. |
Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Poskytovateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.05.2017 09:00 — 31.12.2018 14:30
1,00 celok
35 826,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 08:16
18.05.2017 08:30
18.05.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2017 10:41 - Vstupná ponuka | 35 826,00 | € | Cena s DPH |
18.05.2017 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 709,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: