00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Notebook 13"
notebook
Tovar, Služba
1. Notebook 13"
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook 13" (MacBook Air 13" alebo ekvivalent) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
procesor | min. Intel i5 2.7GHz |
pamäť | min. 8GB RAM |
úložný priestor | min. 128GB interná flash pamäť |
displej | min. 13" a max. 13,4", LED podsvietenie |
video výstup | min. Thunderbolt |
pripojenia | min. Thunderbolt, USB 3.0, audio, čítačka SD |
kamera | min. 720p |
klávesnica | min. podsvietená plnej veľkosti |
trackpad | min. s podporou multi-touch ovládania |
bezdrôtové technológie | min. bluetooth 4, wifi 802.11ac |
zvuk | min. vstavané stereo reproduktory a viacsmerový mikrofón |
batéria | min. 12 hodín WiFi surfovania, 30 dní stand by režim |
rozmery | hrúbka max. 1,8cm, dĺžka max. 33cm, šírka max. 23cm |
hmotnosť | max. 1,4kg |
napájací adaptér | súčasť balenia |
dodávaný softvér | min. macOS Sierra |
Názov |
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, dopravné náklady znáša dodávateľ. |
Licencie na softvér musia byť originálne, nové, nepoužívané a neprekúpené. |
Dodané zariadenia a komponenty musia byť nové, nerepasované, nepoužívané. |
Pred prevzatím tovaru sa vyžaduje od dodávateľa odovzdať technickú špecifikáciu predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 2 dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
Požaduje sa min. 24 mesačná záruka na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej doby opravy znáša dodávateľ. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH na základe § 7 zákona o DPH. Registráciou podľa § 7 Zákona o DPH nezískal postavenie platiteľa DPH. V prípade nákupu tovaru, alebo prijatia služieb od dodávateľa z EÚ mu však vzniká povinnosť zaplatiť slovenskú DPH na Slovensku. Na základe tohto nebude dodávateľ z EÚ účtovať k cene zahraničnú DPH, vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH v zmysle zákona SR č. 222/2004 Z.z. o DPH a cenu vrátane DPH |
Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 15:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, jednotkových cien, celkovú cenu bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú cenu s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia | Piešťany |
Nábrežie I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
19.05.2017 15:00
1,00 ks
910,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2017 13:04
16.05.2017 13:10
17.05.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2017 13:10 - Vstupná ponuka | 910,00 | € | Cena s DPH |
16.05.2017 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 909,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: