Z201722062
OF-129372
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Školenie inštruktorov obsluhy vozidla TATRAPAN
kurz, inštruktor, školiteľ, obsluha, vozidlo, Tatrapan
Služba
1. Školenie inštruktorov obsluhy vozidla TATRAPAN
|
|
---|---|
Funkcia |
Vzdelávanie, ktorý vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- (inštruktor školiteľ vozidla TATRAPAN) v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Školenie inštruktorov obsluhy vozidla TATRAPAN | osoba | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školiteľ - inštruktor | |
Požadovaný rozsah vedomostí a zručností kurzu | vstupné certifikované zaškolenie inštruktorov oprávňujúcich vykonávať školenie a výcvik iných príslušníkov OS SR a vydávať osvedčenie na funkciu vodič vozidla TATRAPAN minimálne: |
Požadovaný rozsah vedomostí a zručností kurzu | základných vedomostí pre prácu s prístrojmi a zariadeniami, zabudovanými vo vozidla TATRAPAN prípadne, ktoré sú súčasťou jednotlivých modifikácií, |
Požadovaný rozsah vedomostí a zručností kurzu | samostatnej obsluhy podvozkovej časti vozidla, spojovacích prostriedkov, komunikačných a informačných systémov a doplnkovej výbavy |
Požadovaný rozsah vedomostí a zručností kurzu | základných bezpečnostných zásadách |
Požadovaný rozsah vedomostí a zručností kurzu | vykonávania predpísanej údržby podľa plánu údržby a platnej dokumentácie podvozkovej časti vozidla |
Požadovaný rozsah vedomostí a zručností kurzu | spojovacích prostriedkov, komunikačných a informačných systémov a doplnkovej výbavy v rozsahu ošetrenie pred výjazdom |
Požadovaný rozsah vedomostí a zručností kurzu | ošetrenie po jazde, kontrolná prehliadka základné ošetrenie, príprava techniky na letnú a zimnú prevádzku, krátkodobé ukladanie techniky |
Názov |
Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy |
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu na adresu, ktorá bude upresnená po telefonickom dohovore s objednávateľom. |
Počet účastníkov kurzu, a termíny kurzov od doby uzatvorenia zmluvy v EKS najneskôr však do 8.12.2017 bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb telefonicky (emailom) s dodávateľom. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené dodávateľom v jednom z miest Martin, Žilina, Ružomberok, Prievidza alternatívne Slovenská republika |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil vyplatenie poplatkov za psychologický test, za vykonanie skúšky, za vydanie vodičského oprávnenia. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ zabezpečil dodržiavanie služobného času profesionálnych vojakov t.j. 42,5h týždenne a pracovného času zamestnancov t.j. 40h týždenne |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (miestna preprava, ubytovanie, stravovanie, kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu, ktorá bude upresnená po telefonickom dohovore s objednávateľom. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok tejto zmluvy počas doby jej platnosti. |
Po úspešnom skončení školenia vyhotoviť a odovzdať objednávateľovi do 5 dní po skončení školenia protokol s vyhodnotením priebehu kurzu a dochádzky účastníkov. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
22.05.2017 08:00 — 30.11.2017 15:00
4,00 osoby
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2017 10:11
17.05.2017 10:30
17.05.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: