00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
35787473
JUTEX - Contract, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Výmena opotrebovanej podlahovej krytiny
koberec, laminátová podlaha
Tovar, Služba
1. Výmena opotrebovanej podlahovej krytiny
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výmena 3 druhov opotrebovanej podlahovej krytiny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Č. 1 - Kancelársky koberec antistatický so zvýšenou odolnosťou voči opotrebovaniu kancelárskymi stoličkami a zvýšenou odolnosťou proti ohňu vrátane obvodových líšt z rovnakého materiálu ako koberec | m² | 1 050 | ||
Rozmery metráže - šírka | m | 4 | ||
Rozmery metráže - dĺžka | m | 4 | ||
Rozchod vlasu | členenie | 1/10 | ||
Hmotnosť vlákna | gr/m² | 550 | ||
Výška vlákna | mm | 3 | 5 | |
Celková výška | mm | 4 | 6 | |
Počet uzlíkov | ks/m² | 164 000 | ||
Zvuková izolácia | dB | 23 | ||
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 | ||
Obvodové sokle - výška. Vrchná časť obšitá, lepenie/uchytenie na stenu po vonkajšom obvode koberca | cm | 5 | ||
Obvodové sokle | m | 750 | ||
Záruka na všetok materiál a prácu | rok | 4 | ||
Č. 2 - Koberec na chodby štvorce 500 x 500 | m² | 400 | ||
Rozmer kociek | mm | 500 x 500 | ||
Hmotnosť vlákna | gr/m² | 550 | ||
Celková hrúbka | mm | 5,5 | 7 | |
Celková hmotnosť | gr/m² | 1317 | ||
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 | ||
Zvuková izolácia | dB | 23 | ||
Záruka na všetok materiál a prácu | rok | 4 | ||
Č. 3 - laminátová podlaha na používanie v interiéri Quick Step Lock vrátane podložky a obvodových líšt alebo ekvivalent | m² | 500 | ||
Hrúbka | mm | 7 | 10 | |
Rozmery lamely | mm | 1000 x 100 | ||
Trieda podľa EN 13329 | trieda | 32 | ||
Záruka | rok | 5 | ||
Podložka pod parkety - výška | mm | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Č. 1 - Kancelársky koberec antistatický so zvýšenou odolnosťou voči opotrebovaniu kancelárskymi stoličkami a zvýšenou odolnosťou proti ohňu vrátane obvodových líšt z rovnakého materiálu ako koberec | |
Farebná stálosť | ISO 105 B02/6-7 |
Zloženie vlákna | 100% polyamid |
Trieda horľavosti | Cfl S1 podľa EN 13501 - 1 |
Farba | poskytnutie vzorkovníka na výber farby, minimálne 10 rôznych farieb |
Technológia výroby | všívaný, uzlíkový |
Podklad | Action Backing |
Opotrebenie kolieskovou stoličkou | class A podľa EN 985:2001 Test A |
Č. 2 - Koberec na chodby štvorce 500 x 500 | |
Druh tkaniny | kobercové štvorce |
Typ tkaniny | kancelárske |
Zloženie vlákna | 100 % polyamid |
Trieda horľavosti | Index horľavosri 3 SANS 0177 - IV |
Farba | poskytnutie vzorkovníka na výber farby, zhodné s aktuálne používanými farbami podľa priloženej dokumentácie |
Podklad | tkaná vrstva |
Č. 3 - laminátová podlaha na používanie v interiéri Quick Step Lock vrátane podložky a obvodových líšt alebo ekvivalent | |
Systém spájania | na dlhej strane klikový systém; na krátkej strane klikový systém, systém spoja 1clic2go, 5G alebo ekvivalent |
Farebnosť | podľa vzorkovníka, imitácia farebností dreva, minimálne 6 druhov |
Odolnosť proti oderu | podľa EN 13329, požiadavka normy >=2500 |
Záťažová trieda | AC 3 podľa EN 13329 |
Odolnosť proti poškriabaniu | EN 438-2; 14; 8,0 N |
Svetelná stálosť | EN 438-2, 16 trieda 6, hodnoty Q > 6 |
Premiestňovanie nábytku | EN 424 |
Premiestňovanie nábytku | stopa 0,1 mm/32 kg, hodnoty QS bezo zmien |
Premiestňovanie nábytku | stopa 3 mm/100 kg, hodnoty QS bezo zmien |
Premiestňovanie nábytku | stopa 2 mm/100 kg, hodnoty QS bezo zmien |
Antistatická úprava | EN 1815, <=2,0 kV |
Koliečkové stoličky | 2 500 otáčok podľa EN 425, hodnoty QS bezo zmien |
Odolnosť proti šmyku | podľa EN 13893, DS |
Redukcia nárazového zvuku | ISO 712/2, hodnoty QS delta Lw = 19 dB, Cl = 11 dB |
Požiarna klasifikácia | EN ISO 9239 - 1, Cfl s1 |
Obvodové lišty | farebná zhoda s laminátovou podlahou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody doručiť kontaktnej osobe Objednávateľa podrobný položkový rozpočet. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt o osobe zodpovednej za riadne poskytnutie predmetu rámcovej dohody ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto rámcovej dohody. |
Plnenie sa uskutoční na základe samostatných čiastkových výziev realizovaných formou písomných objednávok (ďalej iba „objednávka“), v ktorých bude uvedený druh podlahovej krytiny, miesto dodania a vykonania prác a požadovaný termín dodania a vykonania prác. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať vyššie špecifikované plnenia prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov v dostatočnom počte na riadne poskytnutie objednaného plnenia. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť svojich pracovníkov na výkon predmetu objednanej služby do piatich pracovných dní od doručenia písomnej objednávky. |
V prípade doručenia e-mailovej objednávky Dodávateľovi, sa Dodávateľ zaväzuje potvrdiť prijatie objednávky do 24 hodín od jej doručenia. Dodávateľ zašle potvrdenie prijatia objednávky, na e-mailovú adresu Objednávateľa, z ktorej mu objednávka bola odoslaná. |
Dodávateľ je povinný dodať jednotlivé podlahové krytiny podľa vyššie uvedenej špecifikácie - koberec na chodby štvorce 500 x 500 mm vo farebnostiach podľa priložených vyobrazení tak, aby plynule nadväzovali na existujúce položené koberce v spoločných priestoroch v budove objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať práce, ktoré obsahujú strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladov, lepenie kobercov, montáž laminátovej podlahy, odvoz a ekologické zneškodnenie starej podlahovej krytiny podľa objednaného rozsahu. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto rámcovej dohody a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. Nedodržanie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
Dodávateľ nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa poveriť realizáciou predmetu rámcovej dohody ani jej časti tretiu osobu. Dodávateľ je povinný vykonávať služby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. Ak Dodávateľ použije na plnenie svojich záväzkov tretiu osobu , Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu akoby plnil sám. |
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie objednaného plnenia podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za objednávateľa a dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa a obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov na riadne poskytnuté plnenie. |
Celková cena za poskytnuté plnenie musí zahŕňať všetky náklady a výdavky spojené s ich realizáciou vrátane dopravy a nákladov na miesto plnenia, na zneškodňovanie odpadov, vrátane doručenia príslušných dokladov o ich zneškodnení. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení služby, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody oboznámiť Dodávateľa s Pravidlami na riadenie prístupu tretích strán poskytujúcich služby pre Objednávateľa ( ďalej iba „Pravidlá“). Dodávateľ je povinný tieto Pravidlá dodržiavať a zaväzuje s nimi oboznámiť a zabezpečiť ich dodržiavanie u všetkých osôb, ktoré sa podieľajú na plnení tejto rámcovej dohody; porušenie týchto Pravidiel je dôvodom na odstúpenie od tejto rámcovej dohody. |
Výsledkom kontraktačného postupu bude zmluva, uzavretá na dobu 12 mesiacov. Zmluva končí uplynutím doby platnosti alebo vyčerpaním finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
54 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2017 11:10
26.05.2017 12:00
26.05.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.05.2017 12:49 - Vstupná ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
26.05.2017 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: