30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Doplnenie prvkov hardvérovej infraštruktúry 2017
hardvér, server, diskové pole, zálohovacia knižnica
Tovar, Služba
1. Doplnenie prvkov hardvérovej infraštruktúry 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie hardvérových komponentov slúžiacich na zvýšenie výkonu existujúcej serverovej infraštruktúry, zálohovacia knižnica slúžiaca na zálohovanie dát serverov a užívateľov a taktiež doplnenie kapacity diskových polí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Serverové komponenty spolu (viď nižšie) | ks | 52 | ||
HP BĽC7000 End IEC320 Pwr Reman Supply | ks | 4 | ||
HP 16GB 2Rx4 PC3-12800R-11 Kit (pre server HPE PROLIANT BL660c GEN8 s verziou CPU E5-4600 v1) | ks | 24 | ||
HP 8GB 1Rx4 PC4-2133P-R KIT (pre server HPE PROLIANT BL460C GEN9 s verziou CPU E5-2600 v3) | ks | 16 | ||
HP 16GB 2Rx4 PC4-2133P-R Kit (pre server HPE PROLIANT BL460C GEN9 s verziou CPU E5-2600 v3) | ks | 8 | ||
Zálohovacie knižnice spolu (viď nižšie) | ks | 11 | ||
HP MSL4048 O-Drive Tape Library | ks | 1 | ||
HP 3Y 4 hr 24x7 Proactive Care SVC | ks | 1 | ||
MSL4048 Library Support | ks | 1 | ||
HPE MSL LTO-7 Ultrium 15000 FC Drive Upgrade Kit | ks | 2 | ||
HP MSL Redundant Power Supply Kit | ks | 1 | ||
HP Ultrium Universal Cleaning Cartridge | ks | 2 | ||
HP LT07 MP Ultrium Non Custom Lbl 20 Pk | ks | 2 | ||
HP Door/dock Medium Logistic SVC | ks | 1 | ||
Kapacity diskových polí spolu (viď nižšie) | ks | 30 | ||
VNX51/53 2TB NL-SAS UP DRV-15X3.5 DPEDAE | ks | 6 | ||
VNX 51/53 900GB 10K DRV-25X2.5 DPE/DAE | ks | 22 | ||
25 x 2.5 IN 2U DAE FIELD INSTALL | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Dodávaný tovar musí byť nový a nepoužívaný. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v lehote 90 dní dodaný tovar kedykoľvek vrátiť bez udania dôvodu. V prípade ak takáto skutočnosť nastane po uhradení faktúry, objednávateľovi budú vrátené finančné prostriedky v plnej výške. Objednávateľ má tak možnosť odskúšania jednotlivých zariadení po dobu 90 dní. |
Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi: 1. zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). 2. podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek vychádzajúci z celkovej ceny plnenia podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. 3. doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje: 1. Ak dodávateľ dodáva tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo tovar neposkytuje vôbec. 2. Ak je dodávateľ v omeškaní, t.j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. 3. Ak dodávateľ nepredloží doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
05.06.2017 08:00 — 31.07.2017 12:00
1,00 projekt
83 605,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2017 15:36
31.05.2017 14:00
31.05.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2017 13:51 - Vstupná ponuka | 83 508,00 | € | Cena s DPH |
31.05.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 000,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: