35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic
termo papier, vyvolávací systém,
Tovar, Služba
|
1. Termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup a dodávka termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic alebo ekvivalent |
| Termo papier pre vyvolávací systém Q-matic alebo ekvivalent plne kompatibilný so systémom Q-matic |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ papiera | typ TP |
| Priemer kotúča vonkajší | 100 mm |
| Priemer kotúča vnútorný | 25,4 mm |
| Rozmer kotúča - šírka | 60 mm |
| Materiál | termo papier |
| Gramáž | 50 gr/m2, +- 10% |
| Počet lístkov v kotúči | 2000 |
| Perforácia | áno |
| Balenie | 24 ks kotúčov termopásky/kartón |
| Názov systému | Qmatic |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, a zodpovedá za to, že dodaný tovar bude spĺňať všetky požiadavky stanovené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami platnými v SR, a že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v kúpnej zmluve. |
| Dodávateľ dodá tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a množstvo, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia. |
| Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec objednávateľa, ktorý skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru na miesto dodania. |
| Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar neprevezme, ak nezodpovedá špecifikácii podľa predmetu zákazky alebo je viditeľne poškodený. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| Záručná lehota na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa (jeho podpisom na dodacom liste). V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná lehota predlžuje o čas, počas ktorého bola vada odstraňovaná. |
| Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej lehote, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ preukázateľne nezapríčinil. |
| V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
| Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť predávajúcemu kúpnu cenu na základe faktúry, ktorú je dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru, pričom dodací list, potvrdený objednávateľom, bude povinnou prílohou faktúry. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti predávajúceho, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u predávajúceho trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči predávajúcemu, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie predávajúceho. |
| Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade: a.) ak sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť objednávateľ, |
| b.) ak zistí, že dodávateľ je zverejnený v zozname osôb, u ktorých nastali dôvody zrušenia registrácie dane z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ktorý v zmysle tohto zákona zverejňuje Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky na portáli Finančnej správy Slovenskej republiky. |
Mamateyova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
17.05.2017 08:00 — 05.06.2017 14:00
21,00 kartón
11 128,32
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2017 09:35
15.05.2017 10:00
16.05.2017 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.05.2017 11:05 - Vstupná ponuka | 11 128,32 | € | Cena s DPH |
| 15.05.2017 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 127,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: