• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2017 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2017 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2017 08:45

Detail zákazky Z201721774

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2017 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    15.05.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2017 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2017 08:45

Základné údaje

Z201721774

OF-126540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2939688

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

36426041

PC SEMA, s.r.o.

Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic

termo papier, vyvolávací systém,

  • 22993000-7 - Svetlocitlivý, teplocitlivý alebo termografický papier a lepenka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic
Funkcia
Nákup a dodávka termo papiera pre vyvolávací systém Q – matic alebo ekvivalent
Termo papier pre vyvolávací systém Q-matic alebo ekvivalent plne kompatibilný so systémom Q-matic
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ papiera typ TP
Priemer kotúča vonkajší 100 mm
Priemer kotúča vnútorný 25,4 mm
Rozmer kotúča - šírka 60 mm
Materiál termo papier
Gramáž 50 gr/m2, +- 10%
Počet lístkov v kotúči 2000
Perforácia áno
Balenie 24 ks kotúčov termopásky/kartón
Názov systému Qmatic
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, a zodpovedá za to, že dodaný tovar bude spĺňať všetky požiadavky stanovené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami platnými v SR, a že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v kúpnej zmluve.
Dodávateľ dodá tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a množstvo, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia.
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec objednávateľa, ktorý skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru na miesto dodania.
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar neprevezme, ak nezodpovedá špecifikácii podľa predmetu zákazky alebo je viditeľne poškodený.
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Záručná lehota na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa (jeho podpisom na dodacom liste). V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná lehota predlžuje o čas, počas ktorého bola vada odstraňovaná.
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej lehote, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ preukázateľne nezapríčinil.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť predávajúcemu kúpnu cenu na základe faktúry, ktorú je dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru, pričom dodací list, potvrdený objednávateľom, bude povinnou prílohou faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti predávajúceho, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u predávajúceho trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z..
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči predávajúcemu, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie predávajúceho.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade: a.) ak sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť objednávateľ,
b.) ak zistí, že dodávateľ je zverejnený v zozname osôb, u ktorých nastali dôvody zrušenia registrácie dane z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ktorý v zmysle tohto zákona zverejňuje Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky na portáli Finančnej správy Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mamateyova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

17.05.2017 08:00 — 05.06.2017 14:00

21,00 kartón

11 128,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2017 09:35

15.05.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2017 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2017 11:05 - Vstupná ponuka 11 128,32 € Cena s DPH
15.05.2017 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 11 127,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS