35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Servisné úkony a vykonávanie opráv porúch špeciálnych pravostranných zametacích nadstavieb KZ6
Oprava, servis, pravostranné zamietacie nadstavby, zametacie nadstavby KZ6
Služba
1. Servisné úkony a vykonávanie opráv porúch špeciálnych pravostranných zametacích nadstavieb KZ6
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie služby – vykonávanie servisných úkonov po odpracovaní predpísaných počtov motohodín a vykonávanie opráv porúch pravostranných zametacích nadstavieb KZ6. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné servisné úkony a opravy porúch špec. zametacích nadstavieb komplet /práca+materiál/(body 1. - 30.) | komplet | 1 | ||
1. Pozáručný servis - výmena filtrov a oleja | ks | 25 | ||
2. Výmena ložísk ventilátora | ks | 30 | ||
3. Výmena obežného kolesa ventilátora | ks | 20 | ||
4. Výmena púzdier valcovej kefy | ks | 40 | ||
5. Výmena vzduchového rozvádzača | ks | 10 | ||
6. Výmena bočných gúm | ks | 35 | ||
7. Výmena gúm klapky | ks | 20 | ||
8. Výmena lamiel, ložísk a tesnenia spojky | ks | 10 | ||
9. Výmena dosky L zametača | ks | 20 | ||
10. Diagnostika | Nh | 50 | ||
11. Výmena palivového filtra pomocného motora | ks | 15 | ||
12. Výmena olejového filtra pomocného motora | ks | 15 | ||
13. Výmena Vzduchového filtra | ks | 10 | ||
14. Výmena filtra CRA 21 | ks | 15 | ||
15. Výmena motorového oleja 15W40 | l | 1000 | ||
16. Výmena hydraulického oleja OHHM 46 | l | 10000 | ||
17. Výmena kief tanierových 400/700 /oceľový výplet/ | ks | 40 | ||
18. Výmena kefy valcovej 875/400 /výplet PP/ | ks | 40 | ||
19. Výmena kefy valcovej 875/400 /výplet PP/oceľ/ | ks | 40 | ||
20. Výmena hriadeľa valcovej kefy /dĺžka 1750 mm/ | ks | 40 | ||
21. Výmena gumy bočného sania /sada 2+2 ks/ | ks | 40 | ||
22. Výmena kolies bočného vozíka pre vysoké zaťaženie | ks | 40 | ||
23. Výmena hriadeľa kolesa pre vysoké zaťaženie 250/25K | ks | 40 | ||
24. Výmena tesnenie bočného sania pr.30 kruhový profil | ks | 30 | ||
25. Výmena tesnenia sania ventilátora 30x50/2 | ks | 40 | ||
26. Výmena trysiek na vodu k valcovej kefe | ks | 100 | ||
27. Výmena hydromotora tanierovej kefy | ks | 30 | ||
28. Výmena hydromotora valcovej kefy | ks | 30 | ||
29. Výmena pneumatických valcov zdvihu bočných kief | ks | 10 | ||
30. Paušálne náklady za výjazd servisného vozidla | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia nadstavby: | |
Druh: | Výmenná nadstavba špeciálna - zametacia nadstavba pravostranná |
Značka: | K Z 6 |
Pohon nadstavby: | nadstavbový diesel motor IVECO-AIFO |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
2. Požaduje sa použitie iba originálnych náhradných dielov. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv porúch špec. zametacích nadstavieb komplet /práca+materiál/(body 1. - 30.) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
7. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z.z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 4., 5. a 7. osobité požiadavky na plnenie a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona 315/2016 Z. z.. |
8. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah servisných úkonov a opráv porúch podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
10. Jednotkové ceny servisných úkonov a opráv porúch vrátane materiálu a práce sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
11. Požadované servisné úkony a opravy porúch budú vykonávané na základe čiastkových objednávok. |
12. Výmena prevádzkových náplní a predsezónny servis do 3 dní od pristavenia vozidla v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa servisu a doručenia objednávky. |
13. Ostatné servisné služby do 5 pracovných dní od pristavenia vozidla v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa servisu a doručenia objednávky. |
14. Vykonanie diagnostiky chýb vozidla vykázaných palubným počítačom do 24 hodín od písomného nahlásenia (e-mail) na mieste určenom objednávateľom (prevádzkovateľom) vozidla. |
15. Prepravu vozidla do miesta plnenia zabezpečí objednávateľ. |
16. Záruka na vykonané opravy a pracovné úkony je 12 mesiacov a záruka na náhradné diely použité pri servisno – opravárenských prácach je 24 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia poskytnutej služby objednávateľom vr. príslušných dokladov, ktoré sa na službu vzťahujú. |
17. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady poskytnutej služby neodkladne reklamovať v lehote do 3 dní od ich zistenia písomne, emailom. |
18. Poskytovateľ sa zaväzuje reklamovaný predmet zmluvy v rámci záručnej doby prevziať a vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) v lehote do 5. pracovných dní od pristavenia stroja v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa servisu. |
19. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil. |
20. Pri oprávnených reklamáciách poskytovateľ služby nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade pristavenia vozidla do opravárenských priestorov poskytovateľa pri oprávnených reklamáciách si objednávateľ bude účtovať oprávnené náklady za spotrebu PHM, cestovné a prípadne nocľažné vodiča. |
21. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
22. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
23. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
24. Poskytovateľ zodpovedá za škody na zametacej nadstavbe preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách alebo úkonov a zaväzuje sa ich uhradiť. |
25. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním výmeny, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
26. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané opravy alebo úkony nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
27. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané opravy. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
28. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
29. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
30. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
31. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
32. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy : |
32a.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov, |
32b.) nedodržanie doby plnenia, |
32c.) nedodržanie jednotkových cien, |
32d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv porúch špec. zametacích nadstavieb komplet /práca+materiál/ (body 1. - 30.), |
32e.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o použití originálnych náhradných dielov, |
32f.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne, |
32g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba), |
32h.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke, |
32i.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, |
32j.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne, |
32k.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
33. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
33a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
33b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
33c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
33d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
34a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora (RPVS) a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS) zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Poskytovateľa do tohto registra. |
34b.) Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
25.05.2017 14:55 — 25.05.2019 14:55
1,00 kpl
208 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2017 10:03
17.05.2017 14:53
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2017 13:22 - Vstupná ponuka | 208 880,00 | € | Cena bez DPH |
17.05.2017 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 203 880,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: