• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2017 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2017 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2017 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2017 14:50

Detail zákazky Z201721700

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2017 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2017 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2017 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2017 14:50

Základné údaje

Z201721700

OF-129797

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2949446

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

45542759

Tuzexx s. r. o.

Sládkovičova 4 , Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie - Trenčiansky kraj

pranie a chemické čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie - Trenčiansky kraj
Funkcia
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál")
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi.
Poškodené materiály dodávateľ vytriedi.
Balenie dodávateľom – odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks alebo podľa požiadaviek objednávateľa.
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec.
Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom.
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi.
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baret pracovný ks 50
Batoh pogumovaný ks 10
Blúza ochranná ks 754
Blúza poľná ks 80
Blúza pracovná ks 1100
Bunda poľná ks 2060
Bunda ochranná ks 36
Čiapka poľná ks 100
Čiapka služobná ks 340
Dres športový ks 60
Chrániče holenné futbalové pár 10
Rukavice futbalové pár 10
Štuplne futbalové pár 10
Golier na kožuch ks 10
Hygienická vložka stanová ks 15
Brašna pogumovaná ks 40
Kabát poľný ks 90
Kabát ochranný ks 1
Kabát pracovný ks 201
Kapucňa, povlak ks 127
Klobúk poľný ks 10
Kombinéza služobná ks 66
Košeľa služobná ks 360
Kožuch pre strážnych ks 2
Kukla kombinovaná ks 52
Návleky na obuv pár 20
Batoh ks 1000
Vesta služobná ks 500
Nohavice ochranné ks 711
Nohavice poľné ks 150
Nohavice pracovné ks 1102
Obal na spací vak ks 2000
Obrus ks 5000
Opasok ks 100
Osuška ks 350
Pás ľadvinový ks 10
Plachta ks 4800
Plášť pracovný ks 500
Plášť do dažďa ks 20
Pláštenka stanová ks 40
Povlak na paplón ks 5000
Povlak na batoh ks 700
Povlak na spací vak ks 60
Povlak na vankúš ks 5000
Prikrývka, deka ks 510
Paplón ks 400
Rukavice pletené ks 120
Rúška tvárová ks 80
Spodky ks 60
Sveter pletený ks 15
Taška ks 2000
Tepelná vložka do stanov ks 2
Tielko ks 50
Trenírky športové ks 20
Tričko ks 760
Uterák ks 10000
Utierka ks 8000
Vak na výstroj ks 1210
Vak spací ks 2000
Vankúš ks 1000
Vložka do kabáta ks 62
Vložka do nohavíc ks 40
Vložka hygienická do spacieho vaku ks 4000
Zástera pracovná ks 450
Rukavice ochranné pár 220
Záclona m2 100
Autopoťah 1 ks = 1 sedadlo 10
Záves farebný m2 10
Mikina flisová ks 10
Vrecko na príbor ks 200
Vesta kožušinová ks 100
Šerpa ks 15
Zástavy a vlajky ks 20
Sukňa banketová ks 30
Rúcho „ALBA“ ks 10
Poťah stoličkový ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
2. Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania rámcovej dohody. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a následne poštou.
3. Miesta plnenia:
3.1. objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesta plnenia objednávateľa, a to podľa príslušnej objednávky.
3.2. konkrétne množstvá materiálu a konkrétne osoby objednávateľa pre konkrétne miesta plnenia budú dodávateľovi oznámené v príslušnej objednávke
4. Kontaktné osoby objednávateľa v jednotlivých miestach dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu
5. Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach.
6. Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
7. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu.
8. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom.
9. Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa pre konkrétne miesta plnenia, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
10. Dodávateľ vyhotoví faktúru 1-krát za kalendárny mesiac za každé miesto plnenia zvlášť. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru pri dodržaní zmluvného cenníka za príslušný kalendárny mesiac, a to do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
11. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
13. Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále.
14. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
15. Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
17. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči poskytovateľovi jednorázovo zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy v dôsledku podstatného porušenia zmluvy poskytovateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

8

1,00 súbor položiek

22 736,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2017 08:34

23.05.2017 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2017 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2017 13:59 - Vstupná ponuka 22 734,00 € Cena s DPH
23.05.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 22 734,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS