36513458
Nemocnica Poprad, a. s.
Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK
31625657
UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK
Antibiotiká - Klaritromycín
Antibiotiká, klaritromycín
Tovar, Služba
1. Antibiotiká - Klaritromycín
|
|
---|---|
Funkcia |
Látky ničiace baktérie na systémové použitie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Antibiotiká - účinná látka Klaritromycín, ATC skupina J01FA09, množstvo účinnej látky v mernej jednotke 1x500mg, i.v. | Ampulka | 1300 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov do sídla objednávateľa. |
3. Lieky musia byť zabalené v originálnych obaloch a musia zodpovedať technickým podmienkam výrobcu, podľa ktorých tovar zodpovedá najnovším uznávaným medzinárodným štandardom. |
4. Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálnej platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po účinnosti zmluvy). |
6. Dodávateľ je povinný doručiť lieky zodpovednej osobe objednávateľa do 24 hodín od prijatia objednávky vystavenej objednávateľom. Objednávku je možné realizovať e-mailom, telefonicky, faxom alebo písomne. |
7. Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa. |
8. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu. |
9. Expirácia pri dodávke: minimálne 12 mesiacov. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru. |
11. Dodávateľ je povinný doručiť faktúru súčasne s dodávkou tovaru. |
12. Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia. |
13. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
14. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením predloží výpis z obchodného registra, živnostenského registra a pod., ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. |
15. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ ešte pred samotným plnením uvedie podrobnú štruktúru ceny t.j. jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. |
16. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu aktuálne platné číslo ŠUKL kódu. |
17. Dodávateľ musí mať platné povolenie MZ SR na predmet zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
18. V prípade ak dodávateľ má v úmysle plniť predmet alebo časť predmetu zákazky subdodávateľom, má dodávateľ povinnosť preukázať splnenie podmienok v zmysle ČL. IV, bodu 4.4 Všeobecných zmluvných podmienok Obchodných podmienok elektronického trhoviska (zápis konečných užívateľov výhod v registri partnerov verejného sektora). |
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
20. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
• zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
• s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných a nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, poisťovne Union, poisťovne Dôvera. |
21. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
• údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
22. Dodávateľ preberá zodpovednosť za všetky škody spôsobené objednávateľovi porušením povinnosti podľa ustanovení tejto zmluvy alebo platných právnych predpisov. |
23. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou... |
23. ...podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky z tejto zmluvy tretím osobám. |
25. Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka. |
26. V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodoberať žiadne množstvo tovaru. |
27. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé množstvo zadaného tovaru. |
28. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou. |
29. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania zazmluvnenej ceny za celý predmet zákazky. |
30. Objednávateľ môže požiadať dodávateľa o predloženie originálu alebo overenej kópie oprávnenia na dodanie tovaru, prípadne ďalších požadovaných dokladov podľa tejto zmluvy, ak boli predložené iba skenované kópie v elektronickej podobe bez zaručeného elektronického podpisu. |
31. K nadobudnutiu vlastníckeho práva zo strany objednávateľa dochádza momentom prevzatia tovaru v mieste dodania. Skutočnosťou potvrdzujúcou tento moment je podpis oprávnenej osoby objednávateľa na sprievodnom doklade. |
Poprad, Prešovský, Slovenská republika
18.05.2017 12:30 — 18.05.2019 12:30
1 300,00 Ampulka
11 790,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2017 11:22
16.05.2017 12:00
16.05.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2017 09:04 - Vstupná ponuka | 11 790,00 | € | Cena bez DPH |
16.05.2017 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 789,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: