50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Tonery do tlačiarní
tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov, toner, tlač, laser, fax, kopírovanie
Tovar, Služba
1. Tonery do tlačiarní
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonery do tlačiarní a fotokopírovacích strojov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Canon C-EXV50 - originál | ks | 10 | ||
2. KONICA MINOLTA A1UC050 - originál | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru na určené miesto. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., rozpísaná v členení: jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 9,00 - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, prípadne aj faktúru, ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude tvoriť prílohu faktúry. |
Objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov daného výrobcu. Tonery musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, každý toner musí byť jednotlivo balený. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom |
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | meno, tel. a e-mail kontakt |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.05.2017 09:44 — 31.05.2017 09:44
20,00 ks
1 270,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2017 09:49
15.05.2017 09:43
15.05.2017 09:58
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2017 10:33 - Vstupná ponuka | 1 270,00 | € | Cena s DPH |
15.05.2017 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 264,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: