00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
31332277
KORATEX a. s.
Krajinská 30, Bratislava, 82106, SVK
Dodanie a pokládka kobercov do kancelárií I
koberec, sokel, podlahy, likvidácia, nivelizácia
Tovar, Služba
1. Dodanie a pokládka kobercov do kancelárií I
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena jestvujúcich kobercov. Predmet zákazky tvorí tovar: • koberec |
a súvisiace služby: • odstránenie a likvidácia starých kobercov a iného odpadu, vrátane soklov a lištičiek. • ďalej dodanie a pokládka nových kobercov, vrátane kobercových soklov do výšky 6cm, ktoré budú identické s typom a farbou koberca, ukončené obšitím/lištičkou. • Súčasťou predmetu zákazky sú aj fakultatívne nivelizačné práce a brúsenie podlahy. Odpad a jeho likvidácia bude súčasťou nacenenej ponuky. |
Miesta plnenia sú dve a to v Bratislavskom a Trenčianskom kraji. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plocha kobercov (celkom) | m2 | 921 | ||
Dĺžka soklov (šírka 60mm) | bm | 663 | ||
Strhnutie a likvidácia starých kobercov a soklov | m2 | 921 | ||
Pokládka a nalepenie záťažových kobercov a soklov | m2 | 921 | ||
Brúsenie podlahy | m2 | 0 | 921 | |
Nivelizačné práce | m2 | 0 | 921 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
metrážny záťažový koberec | Solid, Premium alebo ekvivalent |
farba | bude určená na základe dodaného vzorkovníka |
typ/konštrukcia | vpichovaný/uzlíčkový |
vlasový materiál | 100% polyamid, 100% polypropylén alebo ekvivalent |
trieda záťaže | 32 až 33 |
podklad | AB |
požiarna odolnosť | Cfl-S1 |
výška vlasu | 2 až 3 mm |
celková výška koberca | 4 až 5mm |
hmotnosť vlasu | min. 550g/m2 |
celková hmotnosť koberca | min. 1760g/m2 |
určené použitie | kancelárie s vysokou frekvenciou pohybu osôb a častým používaním kolieskových stoličiek |
sokel v šírke 60 mm | rovnaká farba a materiál ako koberec a zakončený obšívkou/lištičkou |
Názov |
1.Bezodkladne, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od uzavretia tejto Rámcovej dohody, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet a vzorkovník kobercov. |
2. Objednávateľ je oprávnený v rámci každej čiastkovej výzvy (objednávky) vybrať farbu/farby koberca, ktorý bude pokladaný v rámci plnenia danej čiastkovej výzvy (objednávky), a to podľa vzorkovníka predloženého Dodávateľom podľa bodu 1. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Pre zamedzenie pochybností výber farby koberca Objednávateľom nepredstavuje dôvod navýšenia ceny zákazky. |
3. Okrem farby koberca musí každá čiastková výzva (objednávka) Objednávateľa obsahovať rozmery, označenie a rozmiestnenie jednotlivých kancelárii, v ktorých bude plnenie príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) realizované/ vykonávané, ako aj určenie formy ukončenia soklov v zmysle technickej špecifikácie predmetu, ktorá má byť pri vykonávaní plnenia/diela použitá (obšitím/lištičkou). |
4. Objednávateľ je oprávnený z rámcovo zazmluvneného diela podľa svojich prevádzkových potrieb v rámci príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) požadovať vykonanie diela na ploche (kancelárskych priestorov) o výmere minimálne 10 m2 a maximálne 445 m2 (t. j. strhnutie a likvidácia starých kobercov a soklov, vykonanie nevyhnutne potrebných nivelizačných prác a /alebo brúsenia podlahy a dodávka a pokládka nových kobercov, vrátane nalepenia zodpovedajúceho rozsahu soklov). |
5. Objednávateľ v každej čiastkovej výzve (objednávke) určí i lehotu na jej plnenie, ktorá nebude kratšia ako 5 (päť) kalendárnych dní. V prípade, že predmetom čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa bude plocha kancelárskych priestorov presahujúca 300 m2, lehota na plnenie takejto čiastkovej výzvy (objednávky) určená Objednávateľom bude najmenej 10 (desať) kalendárnych dní. |
6. Dodávateľ je oprávnený plniť príslušnú čiastkovú výzvu (objednávku) Objednávateľa, tzn. vykonávať plnenie/ dielo, predovšetkým v pracovných dňoch, a to v čase od 07:00 do 19:00 a pokiaľ je to nevyhnutné pre riadne a včasné vykonanie diela v rámci príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa aj počas sviatkov, dní pracovného pokoja a víkendov v čase od 08:00 do 16:00. |
7. V nadväznosti na bod 5. týchto osobitných požiadaviek na plnenie je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi presný termín začatia vykonávania plnenia/diela v rámci príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa najneskôr 2 kalendárne dni vopred, pričom v rámci predmetného oznámenia je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi aj mená a priezviská pracovníkov, ktorí budú vykonávať plnenie/ dielo v rámci príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa, vrátane ŠPZ a typu vozidla (v prípade požiadavky Dodávateľa na umožnenie parkovania v mieste plnenia). |
8. Dodávateľ je pri nakladaní s odpadmi povinný postupovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi nakladanie s odpadmi. Doklad, resp. doklady o naložení s odpadom je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa ukončenia preberacieho konania. |
9. Cena plnenia/diela v rámci príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) bude určená na základe skutočne použitého materiálu (kobercov/ soklov) a skutočne vykonaných prác, pri zohľadnení jednotkových cien v zmysle predloženého rozpočtu v zmysle bodu 1. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
Slovenská republika
12
1,00 celok
23 578,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2017 13:37
24.05.2017 10:00
24.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.05.2017 20:57 - Vstupná ponuka | 23 577,60 | € | Cena s DPH |
24.05.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 636,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: