607304
Stredná zdravotnícka škola
Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Nákup a dodávka archívnych krabíc
Archívne krabice
Tovar, Služba
1. Nákup a dodávka archívnych krabíc
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie predmetu zákazky podľa zadanej špecifikácie pre potreby verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krabica pre náročnú archiváciu na odovzdanie dokumentov so znakom "A" do Štátneho archívu EMBA II/350 | ks | 50 | ||
Rozmer: výška | mm | 350 | ||
Rozmer: hĺbka | mm | 260 | ||
Rozmer: šírka | mm | 110 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Určenie použiteľnosti produktu | Pre náročnú dlhodobú archiváciu |
Materiál produktu | Hladká archívna lepenka 1300 g/m2 |
Úprava lepenky | Špeciálna úprava proti napadnutiu plesňami a živočíchmi |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady, ktoré preukážu splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 (sedem) dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00 h., oznámenie o termíne plnenia minimálne jeden deň vopred. |
Požaduje sa , aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr vak do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil elektronicky objednávateľovi informáciou o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko kontaktnej osoby, elektronická adresa, telefónne číslo. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ v momente uzatvorenia zmluvy spĺňal všetky podmienky v súlade s ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET, nesplnenie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
17.05.2017 14:30
50,00 ks
100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2017 14:24
12.05.2017 14:30
12.05.2017 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2017 14:27 - Vstupná ponuka | 100,00 | € | Cena s DPH |
09.05.2017 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 99,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: