00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
36244848
Lavaton s.r.o.
Bulharská 44, Trnava, 91700, SVK
Pranie bielizne
pranie, chemické čistenie, čistenie textilu, žehlenie
Služba
1. Pranie bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie, dezinfekcia, žehlenie, triedenie, sušenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne (obliečky na vankúše a paplóny, prestieradlá na postele, operačná bielizeň, kompresy, plienky, detská bielizeň, bielizeň pre pacientov a iná bielizeň podľa potreby objednávateľa), vankúšov, paplónov, matracov, diek a osobných ochranných pracovných prostriedkov zamestnancov. |
Všetky služby spojené s manipuláciou s predmetom prania, ako zber použitého predmetu prania z jednotlivých pracovísk objednávateľa, jeho naloženie, odvoz a následne dovoz, roztriedenie a vyloženie čistého predmetu prania na jednotlivé pracoviská objednávateľa podľa potreby a požiadaviek objednávateľa. Proces prania a dezinfekcie musí prebiehať bez agresívnych chemických prostriedkov, ktoré skracujú životnosť doby používania bielizne a zanechajú stálu farebnosť bielizne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný rozsah predmetu Dohody | kg | 256 626 |
Názov |
1. Predmetom tejto rámcovej dohody (ďalej len "Dohoda) je záväzok dodávateľa vykonávať pre objednávateľa pranie, dezinfekciu, žehlenie, triedenie, sušenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne (obliečky na vankúše a paplóny, prestieradlá na postele, operačná bielizeň, kompresy, plienky, detská bielizeň, bielizeň pre pacientov a iná bielizeň podľa potreby objednávateľa), vankúšov, paplónov, matracov, diek a osobných ochranných pracovných prostriedkov zamestnancov (ďalej len „OOPP“),(ďalej spolu aj ako „predmet prania“ alebo „bielizeň“), ako aj všetky služby spojené s manipuláciou s predmetom |
pokračovanie bodu 1 : prania, ako zber použitého predmetu prania z jednotlivých pracovísk objednávateľa, jeho naloženie, odvoz a následne dovoz, roztriedenie a vyloženie čistého predmetu prania na jednotlivé pracoviská objednávateľa podľa potreby a požiadaviek objednávateľa (ďalej len „dielo“, resp. „služby“). Proces prania a dezinfekcie musí prebiehať bez agresívnych chemických prostriedkov, ktoré skracujú životnosť doby používania bielizne a zanechajú stálu farebnosť bielizne. |
2. Predpokladaný rozsah predmetu Dohody je vykonanie diela v zmysle bodu 1 v množstve cca 28 514 kg suchej bielizne mesačne (256 626 kg suchej bielizne za 9 mesiacov). Tento predpokladaný rozsah nie je nijakým spôsobom záväzný pre zmluvné strany a predstavuje len odhad celkového objemu diela, pričom k zmene tohto objemu diela môže dôjsť kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu. |
3. Neoddeliteľnou súčasťou tejto Dohody je harmonogram zvozu a rozvozu bielizne z jednotlivých pracovísk objednávateľa (ďalej len „Harmonogram“). Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať maximálne 24 hodinový interval medzi zvozom - príjmom použitej bielizne a rozvozom - expedíciou vypratej bielizne objednávateľovi, okrem sobôt a nedieľ. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať dielo špecifikované v bode 1 tejto Dohody na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
5. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Dohody - minimálne 1x štvrťročne. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že jednotková cena za vykonanie diela špecifikovaného v bode 1 tejto Dohody je za 1 kg (jeden kilogram) suchej bielizne diela, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa, súvisiacich s vykonaním (t.j. najmä: náklady na spotrebu čistiacich, dezinfekčných a hygienických prostriedkov, na balenie, dopravu, rozvoz, manipuláciu s bielizňou). |
7. Zmluvné strany sa dohodli, že cena za vykonanie diela špecifikovaného v bode 1 tejto Dohody bude dodávateľom vyúčtovaná objednávateľovi faktúrou raz mesačne, vždy po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom bolo dielo dodávateľom vykonané, podľa skutočného množstva vykonaného diela v danom mesiaci v zmysle jednotlivých žiadaniek. |
8. Podkladom pre výpočet ceny budú doklady/žiadanky, ktorými zmluvné strany potvrdia prevzatie čistej bielizne na jednotlivých pracoviskách objednávateľa v danom kalendárnom mesiaci. Na základe týchto dokladov/žiadaniek dodávateľ zostaví presný prehľad rozsahu predmetu Dohody podľa jednotlivých nákladových stredísk objednávateľa, ktorý dodávateľ pre objednávateľa vykonal v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje a v zmysle ktorého došlo k výpočtu celkovej ceny za vykonanie diela v danom kalendárnom mesiaci. Prehľad rozsahu predmetu Dohody bude obsahovať najmä počet kusov |
pokračovanie bodu 8: bielizne, ktorá bola dodávateľom vypratá v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje, s uvedením druhu bielizne a váhy bielizne, ako aj celkovú váhu predmetu prania, ktorý dodávateľ pre objednávateľa vykonal v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje. |
9. Cena za vykonanie diela bude vypočítaná ako súčin váhy suchej čistej bielizne vypratej dodávateľom v kalendárnom mesiaci, za ktorý sa faktúra vystavuje a ceny za jeden kilogram suchej bielizne. |
10. Zmluvné strany sa dohodli, že prílohou každej faktúry vystavenej dodávateľom v zmysle bodu 7 tejto Dohody bude konečný a presný prehľad rozsahu predmetu Dohody vyhotovený podľa bodu 8 Dohody. |
11. V prípade, že k faktúre nebude pripojený prehľad rozsahu predmetu Dohody uvedený v bode 8, resp. prehľad nebude správny, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť jej doručením objednávateľovi spolu s predmetným prehľadom. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že určenie hmotnosti bielizne sa uskutoční najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa platnosti Dohody za súčinnosti oboch zmluvných strán. |
13. Určenie hmotnosti bielizne podľa bodu 12 sa uskutoční v miestnosti vymedzenej objednávateľom nachádzajúcej sa v areáli objednávateľa, a to prostredníctvom komisie na to zriadenej, ktorá bude pozostávať z troch osôb určených objednávateľom a z troch osôb určených dodávateľom. Pre účely určenia hmotnosti bielizne objednávateľ zabezpečí dodanie desiatich náhodne vybratých kusov suchej bielizne podľa druhu, ktorej pranie je predmetom tejto Dohody a ktoré komisia odváži. |
pokračovanie bodu 13: Na základe vykonaného váženia komisia zostaví prehľad druhu bielizne s uvedením priemernej váhy za jeden kus bielizne podľa jej druhu. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že certifikovanú váhu na určenie hmotnosti podľa bodu 13 zabezpečí dodávateľ na svoje vlastné náklady. |
15. Zmluvné strany sú povinné za účelom určenia hmotnosti v zmysle bodu 13 poskytnúť potrebnú súčinnosť. Presný termín oznámi objednávateľ dodávateľovi, pričom v prípade, ak sa dodávateľ nedostaví v deň určený a oznámený objednávateľom, dodávateľ oznámi náhradný termín určenia hmotnosti bielizne tak, aby sa určenie hmotnosti uskutočnilo do 15 kalend. dní odo dňa platnosti Dohody. V prípade, ak sa dodávateľ nedostaví ani na náhradný termín určenia hmotnosti bielizne, zmluvné strany súhlasia s tým, že hmotnosť bielizne určí objednávateľ podľa bodu 13 bez prítomnosti osôb určených dodávateľom. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že dielo v zmysle tejto Dohody dodávateľ vykoná v priestoroch, ktoré si zabezpečí na vlastné náklady, pričom použije na to vhodné zariadenia a následne vykonané dielo odovzdá v mieste dohodnutom medzi zmluvnými stranami v priestoroch objednávateľa, pričom konkrétne miesto pre odovzdanie diela objednávateľovi je určené v Harmonograme, prípadne v mieste, ktoré bude určené dohodou zmluvných strán pre konkrétny prípad. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný prevziať použitú bielizeň a uložiť ju do zberných vozíkov na prepravu na to určených (ďalej len „prepravník“), ktoré si zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady podľa Harmonogramu na jednotlivých pracoviskách objednávateľa, pričom odovzdávanie použitej bielizne budú vykonávať poverení zamestnanci oboch zmluvných strán na jednotlivých pracoviskách objednávateľa. O odovzdaní a prevzatí použitej bielizne vyhotoví objednávateľ doklad/žiadanku, na ktorom bude uvedený počet kusov použitej bielizne podľa druhu, dátum odovzdania, názov |
pokračovanie bodu 17: pracoviska objednávateľa, nákladové stredisko, meno a priezvisko odovzdávajúceho pracovníka objednávateľa a prijímajúceho pracovníka dodávateľa. Odovzdanie a prevzatie použitej bielizne potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán na takomto doklade/žiadanke svojim podpisom. Žiadanku vyhotoví objednávateľ v štyroch výtlačkoch, z ktorých dodávateľ obdrží dve vyhotovenia a objednávateľ dve vyhotovenia. |
18. Prevzatím použitej bielizne podľa bodu 17 preberá dodávateľ zodpovednosť, že prevzatú použitú bielizeň spracuje (v dohodnutom rozsahu podľa bodu 1 tejto Dohody) za podmienok dohodnutých v bode 20 Dohody. |
19. Po vypratí bielizne podľa podmienok dohodnutých v tejto Dohode dodávateľ čistú bielizeň uloží do prepravníkov tak, aby mohol odovzdať na konkrétne pracovisko objednávateľa čistú bielizeň rovnakého druhu a v rovnakom počte ako ju od objednávateľa prevzal z jednotlivého pracoviska. |
20. Dodávateľ odovzdá čistú bielizeň v prepravníkoch na jednotlivé pracoviská objednávateľa podľa Harmonogramu a odovzdá ich poverenému pracovníkovi pracoviska objednávateľa. Spolu s čistou bielizňou je dodávateľ povinný odovzdať doklad/žiadanku, ktorá obsahuje názov pracoviska, nákladové stredisko, druh a počet kusov čistej bielizne, dátum prevzatia bielizne, meno a priezvisko poverených pracovníkov zmluvných strán. Odovzdanie a prevzatie čistej bielizne potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán na takomto doklade/žiadanke svojim podpisom. Žiadanku vyhotoví objednávateľ v štyroch |
pokračovanie bodu 20: výtlačkoch, z ktorých dodávateľ obdrží dve vyhotovenia a objednávateľ dve vyhotovenia. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že bielizeň, ktorá nebude špecifikovaná v prehľade druhu a váhy bielizne podľa bodu 13 tejto Dohody, a to najmä detskú bielizeň bude dodávateľ baliť zvlášť, pričom váhu bielizne uvedie na žiadanku, na základe ktorej odovzdá čistú bielizeň objednávateľovi. Dodávateľ je ďalej povinný uviesť váhu bielizne podľa tohto bodu Dohody v prehľade rozsahu predmetu Dohody zhotovenom podľa bodu 8. |
22. Dodávateľ je pri plnení predmetu Dohody povinný najmä : |
22.1 vykonať dielo v zmysle Dohody na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo včas, pričom za včasné vykonanie diela sa považuje vykonanie diela tak, aby bolo možné dodržať termíny zvozu a rozvozu bielizne v zmysle Harmonogramu; vykonať dielo riadne, t.j. v rozsahu stanovenom v Harmonograme tak, aby po vykonaní diela bielizeň bola bez akýchkoľvek vád (najmä, aby bola bielizeň čistá, suchá, nepoškodená a spôsobilá na účel, na ktorý je určená); |
22.2 oznámiť objednávateľovi všetky okolnosti, ktoré zistil pri vykonávaní diela a ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa; |
22.3 dodržiavať Vyhlášku MZ SR č. 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia; bielizeň z infekčného pracoviska a z operačných sál baliť zvlášť a takúto bielizeň prať v súlade s dodržiavaním hygienicko – epidemiologického režimu a po vykonaní prania túto bielizeň odovzdať objednávateľovi samostatne zabalenú na jednotlivé pracoviská podľa Harmonogramu; |
22.4 postupovať samostatne s odbornou starostlivosťou a v zmysle obvyklých postupov pri praní bielizne, v zmysle zásad hygieny a uskutočňovať vykonávanie prania bielizne podľa pokynov objednávateľa a v súlade s jeho záujmami; |
22.5 dodržiavať Harmonogram zvozu a rozvozu bielizne; |
22.6 zabezpečiť na vlastné náklady potrebnú technológiu na zber, triedenie, zvoz, rozvoz a pranie bielizne; pri praní bielizne je dodávateľ povinný použiť tunelovú práčku alebo bariérovú hygienickú práčku; |
22.7 transport bielizne na jednotlivé pracoviská objednávateľa a z týchto pracovísk zabezpečovať prostredníctvom prepravníkov; |
22.8 poskytnúť objednávateľovi na každé pracovisko podľa Harmonogramu prepravníky, ktoré zabezpečia ochranu bielizne pri jej manipulácii a zabezpečiť ich funkčnosť počas celej doby trvania Dohody; |
22.9 uskutočniť zber použitej bielizne, jej naloženie, odvoz z jednotlivých pracovísk objednávateľa a následne dovoz a vyloženie čistej suchej bielizne na jednotlivé pracoviská podľa potreby a požiadaviek objednávateľa; |
22.10 pri zbere použitej bielizne z jednotlivých pracovísk prevziať/odovzdať od zodpovedných pracovníkov objednávateľa na jednotlivom pracovisku žiadanku, ktorá bude obsahovať údaje v zmysle podmienok uvedených v tejto Dohode a takúto žiadanku/doklad podpísať; |
22.11 po vykonaní prania roztriediť bielizeň do prepravníkov podľa druhu bielizne s uvedením názvu pracoviska objednávateľa a odovzdať čistú bielizeň suchú, nie vlhkú; |
22.12 v prípade, ak dodávateľ nebude môcť z akýchkoľvek príčin spočívajúcich na jeho strane dodržať dohodnuté lehoty na vykonanie diela podľa podmienok tejto Dohody, zabezpečí v celom rozsahu dodávku čistej bielizne náhradným spôsobom na jeho vlastné náklady za podmienok dohodnutých v tejto Dohode, pričom za takéto náhradné plnenie zodpovedá dodávateľ ako keby vykonal pranie sám; |
22.13 v prípade otvorenia nového pracoviska je dodávateľ povinný vykonávať dielo aj na tomto pracovisku, podľa cenových podmienok v zmysle tejto Dohody. |
23. Objednávateľ je pri plnení predmetu Dohody povinný najmä: |
23.1 zabezpečiť a pripraviť dodávateľovi na vykonanie diela podľa tejto Dohody použitú bielizeň na odber na jednotlivých pracoviskách a v termínoch podľa Harmonogramu; |
23.2 odovzdať prostredníctvom svojho povereného zamestnanca na jednotlivom pracovisku preberajúcemu pracovníkovi dodávateľa použitú bielizeň spolu s dokladom/žiadankou, ktorá bude obsahovať údaje v zmysle podmienok uvedených v tejto Dohode a takúto žiadanku/doklad podpísať; |
23.3 prevziať prostredníctvom svojho povereného zamestnanca na jednotlivom pracovisku od odovzdávajúceho pracovníka dodávateľa čistú suchú bielizeň spolu s dokladom/žiadankou, ktorá bude obsahovať údaje v zmysle podmienok uvedených v tejto Dohode a takúto žiadanku/doklad podpísať; |
23.4 umožniť pracovníkom dodávateľa zodpovedným za realizáciu diela prístup na všetky pracoviská, t.j. jednotlivé pracoviská podľa Harmonogramu; |
23.5 zabezpečiť vstup vozidla dodávateľa do areálu objednávateľa; |
23.6 poveriť kontrolou, odovzdávaním a preberaním dodávaného diela, resp. služieb svojich zamestnancov a ich zástupcov, ktorí budú zodpovedať za odovzdanie a prevzatie diela podľa jednotlivých priestorových vymedzení v Harmonograme, prípadne v mieste, ktoré bude určené dohodou zmluvných strán. |
24. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykonáva dielo v rozpore so svojimi povinnosťami, je objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby dodávateľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním a dielo vykonával riadnym spôsobom. |
25. Dodávateľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym ukončením a odovzdaním objednávateľovi v mieste určenom v Harmonograme, prípadne v mieste, ktoré bude určené dohodou zmluvných strán pre konkrétny prípad. |
26. Dodávateľ je povinný vykonať dielo v zmysle Dohody na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo riadne a včas. Dielo má vady, ak nie je vykonané riadne a včas, ak vykonanie diela nezodpovedá výsledku, ktorý sa v zmysle tejto Dohody sleduje. |
27. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má dielo v čase jeho odovzdania. Dodávateľ zodpovedá za vady diela vzniknuté aj po tomto čase, ak boli vady spôsobené porušením jeho povinností vyplývajúcich z tejto Dohody. Pre posúdenie vady je rozhodujúci stav zistený na jednotlivých pracoviskách objednávateľa. |
28. Poverený zamestnanec objednávateľa je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu oprávnenej osobe dodávateľa všetky vady diela, zistené pri preberaní dodaného diela, resp. služby alebo bezprostredne po zistení vady diela, prostredníctvom telefónu, písomne na adresu sídla dodávateľa alebo e-mailom. |
29. Dodávateľ je povinný oznámené vady diela odstrániť, resp. opraviť bez zbytočného odkladu na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov zo strany objednávateľa. |
30. V prípade, že dodávateľ bielizeň stratí alebo poškodí takým spôsobom, že oprava bielizne nie je možná alebo je nerentabilná, je dodávateľ povinný nahradiť objednávateľovi na vlastné náklady bielizeň rovnakého druhu a v rovnakej kvalite. |
31. V prípade, ak zo strany dodávateľa dôjde k výkonu prania podľa tejto Dohody v menšom rozsahu ako určuje Harmonogram, t.j. že dodávateľ nedodá čistú bielizeň na jednotlivé pracovisko v počte v akom prevzal použitú bielizeň z pracoviska, je dodávateľ povinný dodať chýbajúcu bielizeň v náhradnom termíne do 24 hodín. V prípade, ak dodávateľ nedodá chýbajúcu bielizeň ani v náhradnom termíne, je dodávateľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 150,- Eur za každú dodávku bielizne do príslušného pracoviska v menšom rozsahu. |
32. Zaplatením zmluvnej pokuty podľa tejto Dohody nezaniká zmluvnou pokutou zabezpečený záväzok dodávateľa. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že v prípade porušenia záväzku dodávateľa zabezpečeného zmluvnou pokutou, vznikne objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty ako aj na náhradu prípadne spôsobenej škody v plnej jej výške, teda nezávisle od zmluvnej pokuty. |
33. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 9 mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
34. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 dní od uzavretia Dohody v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet predmetu Dohody, v ktorom uvedie minimálne tieto údaje: predpokladaný rozsah predmetu Dohody, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu vrátane DPH za vykonanie diela špecifikovaného v bode 1 tejto Dohody za 1 kg suchej bielizne diela, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa, súvisiacich s vykonaním. |
35. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 dní od uzavretia Dohody v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa pre účely riešenia vád diela, komunikácie týkajúcej sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
36. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 dní od uzavretia Dohody v origináli alebo úradne overenej kópii platné rozhodnutie príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne. |
37. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 dní od uzavretia Dohody v origináli alebo úradne overenej kópii platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov. |
38. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Dohody. |
Názov | Upresnenie |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Pondelok | odd. ortopédie, ortopedická operačná sála, perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologické |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Pondelok | centrum - úsek fyziologických novorodencov II, odd.gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II., odd.dlhodobo chorých, interné odd., JIS - v odbore vnútorného lekárstva, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Pondelok | RTG–Internistický monoblok, koronárna a arytmologická jednotka, ambulancie vnút.lekárstva, kardiologické amb., odd.infektológie, odd. pediatrie, odd.chirurgie a amb., odd.cievnej chirurgie a amb., |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Pondelok | odd. úrazovej chirurgie a amb., amb. plastickej chirurgie, odd. urológie, RTG-UREX, OAIM, centrálne operačné sály a sterilizácia, RTG-ANGIO, RTG-jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Pondelok | reumatologická amb., endokrinologická amb., odd. klinickej hematológie, HTO - hematologické laboratórium, hematologické amb., odd. neurológie, JIS-v odbore neurológia, neurologické amb., |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Pondelok | oddelenie dermatovenerológie, operačná sála oftalmológie, odd. vnút. lekárstva a geriatrie, amb. pracovného lekárstva, odd. dopravy, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Utorok | ortopedická operačná sála, koronárna a arytmologická jednotka, odd. infektológie, perinatologické centrum - úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Utorok | operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum - úsek fyziologických novorodencov II., odd. gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II., odd. ORL a chirurgie hlavy a krku, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Utorok | operačné sály otorinolaryngológie, amb. otorinolaryngológie, odd. liečebnej výživy a stravovania a jedáleň zamestnancov, odd. zdravotníckych pomôcok, nemocničná lekáreň, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Utorok | odd. pediatrie, odd. dlhodobo chorých, centrálne operačné sály a sterilizácia, OAIM, odd. oftalmológie a ambulancie, operačná sála oftalmológie, odd. klinickej onkológie, úsek ambulantnej chemoterapie |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Utorok | odd. radiačnej onkológie a amb., úsek rádioterapie - lineárny urýchľovač, patológia-mix prádlo (exitus zo všetkých odd. FNsP), psychiatrické odd., RTG- jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Utorok | odd. neurológie, JIS-v odbore neurológia, odd. vnút. lekárstva a geriatrie, ekonomický odbor, odbor techn. prevádzk. činností, budova riaditeľstva a ostat. pracoviská podľa potreby |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Streda | ortopedická operačná sála, odd. ortopédie, perinatologické centrum - úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Streda | -úsek fyziologických novorodencov II.,odd. gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II., odd. dlhodobo chorých, interné odd., JIS-v odbore vnút. lekárstva, amb. vnút. lekárstva, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Streda | odd. infektológie, odd. pediatrie, odd. chirurgie a ambulancie, amb. plastickej chirurgie, odd. cievnej chirurgie a ambulancie, odd. úrazovej chirurgie a amb., odd. urológie, RTG-UREX, OAIM, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Streda | centrálne operačné sály a sterilizácia, RTG-ANGIO, RTG-jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, odd. vnút. lekárstva a geriatrie, operačná sála oftalmológie, odd. klinickej hematológie, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Streda | HTO-hematol. laboratórium, hematologické ambulancie, odd. dermatovenerológie, amb. úrazovej chirurgie, gastroenterologická amb., koronárna a arytmologická jednotka, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Streda | odd. neurológie, JIS-v odbore neurológia, neurolog. ambulancie, amb. pracovného lekárstva, odd. liečebnej výživy a stravovania- tabletizačná jednotka |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Štvrtok | odd. ortopédie, ortopedická operačná sála, perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum - |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Štvrtok | úsek fyziologických novorodencov II, odd.gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II., odd.dlhodobo chorých, odd. infektológie, odd. ORL a chirurgie hlavy a krku, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Štvrtok | operačné sály ORL, odd. pediatrie, odd. oftalmológie, operačná sála oftalmológie, odd. klinickej onkológie, odd. radiačnej onkológie, centrálne operačné sály a sterilizácia, OAIM, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Štvrtok | odd. neurológie, JIS-v odbore neurológia, psychiatrické odd., odd. vnút. lekárstva a geriatrie, koronárna a arytmologická jednotka, RTG-jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna. |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Piatok | ortopedická operačná sála, odd. ortopédie, perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologcké centrum - |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Piatok | úsek fyziologických novorodencov II.,odd. gynekológie a pôrodníctva II.,operačné sály gynekológie II.,odd. dlhodobo chorých, odd. infektológie, interné odd., amb. vnútorného lekárstva, odd. pediatrie, |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Piatok | OAIM, centrálne operačné sály a sterilizácia, odd. chirurgie a amb., odd. cievnej chirurgie a amb., amb. plastickej chirurgie, odd. úrazovej chirurgie a amb., odd. urológie, RTG-UREX, odd. radiačnej |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Piatok | onkológie a amb., úsek rádioterapie-lineárny urýchľovač, odd. vnút. lekárstva a geriatrie, amb. pracovného lekárstva, odd. klinickej onkológie, úsek ambulantnej chemoterapie, psychiatrické odd., |
Harmonogram - zvoz (príjem) použitej bielizne z pracovísk objednávateľa: Piatok | odd. neurológie, JIS-v odbore neurológia, koronárna a arytmologická jednotka, RTG-jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, operačná sála oftalmológie. |
Zvoz bielizne z ostatných pracovísk | po telefonickom dohovore |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Pondelok | odd. ortopédie, ortopedická operačná sála, perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Pondelok | -úsek fyziologických novorodencov II.,odd. gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II., odd. dlhodobo chorých, odd. infektológie, odd. ORL a chirurgie hlavy a krku, operačné sály ORL, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Pondelok | odd. pediatrie,odd. oftalmológie,operačná sála oftalmológie, odd. klinickej onkológie, odd. radiačnej onkológie, centrálne operačné sály a sterilizácia,OAIM, odd. neurológie, JIS-v odbore neurológie, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Pondelok | psychiatrické odd., odd. vnút. lekárstva a geriatrie, koronárna a arytmologická jednotka, RTG-jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna. |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Utorok | ortopedická operačná sála, odd.ortopédie., perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum - |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Utorok | úsek fyziologických novorodencov II., odd. gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II.,odd. dlhodobo chorých, odd. infektológie, interné odd., amb. vnút. lekárstva, odd. pediatrie, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Utorok | OAIM, centrálne operačné sály a sterilizácia, odd. chirurgie a amb., odd. cievnej chirurgie a amb., amb. plastickej chirurgie, odd. úrazovej chirurgie a amb., odd. urológie, RTG-UREX, odd. radiačnej |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Utorok | onkológie a amb., úsek rádioterapie, lineárny urýchľovač, odd. vnútorného lekárstva a geriatrie, amb. pracovného lekárstva, odd. klinickej onkológie, úsek ambulantnej chemoterapie, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Utorok | psychiatrické odd., odd. neurológie, JIS- v odbore neurológia,koronárna a arytmologická jednotka, RTG -jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, operačná sála oftalmológie. |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Streda | odd. ortopédie, ortopedická operačná sála, perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum- |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Streda | úsek fyziologických novorodencov II., odd. gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II., odd. dlhodobo chorých, interné odd., JIS-v odbore vnút. lekárstva, RTG-Internistický monoblok, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Streda | koronárna a arytmologická jednotka,odd. vnút. lekárstva, kardiologické amb., odd. infektológie, odd. pediatrie, odd. chirurgie a amb., odd. cievnej chirurgie a amb., odd. úrazovej chirurgie a amb., |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Streda | amb. plastickej chirurgie,odd. urológie, RTG-UREX,OAIM, centrálne operačné sály a sterilizácia,RTG-ANGIO, RTG- jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, reumatologická amb., endokrinologická amb., |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Streda | odd. klinickej hematológie, HTO-hematologické laboratórium, hematologické amb., odd. neurológie, JIS-v odbore neurológia, neurologické amb., odd. dermatovenerológie, operačná |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Streda | sála oftalmológie, odd. vnút. lekárstva a geriatrie, amb. pracovného lekárstva, odd. dopravy |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Štvrtok | ortopedická operačná sála, koronárna arytmologická jednotka, odd. infektológie, perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Štvrtok | operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum-úsek fyziologických novorodencov II., odd. gynekológie a pôrodníctva II., odd. gynekológie a pôrodníctva II., odd. ORL a chirurgie hlavy a krku, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Štvrtok | operačné sály ORL, amb. ORL, Odd. liečebnej výživy a stravovania a jedáleň zamestnancov, odd. zdrav. pomôcok, nemocničná lekáreň, odd. pediatrie, odd. dlhodobo chorých, centrálne operačné sály |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Štvrtok | a sterilizácia, OAIM, odd. oftalmológie a amb., operačná sála oftalmológie, odd. klinickej onkológie, úsek ambulantnej chemoterapie, odd. radiačnej onkológie a amb., úsek rádioterapie-lineárny |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Štvrtok | urýchľovač, patológia-mix prádlo (exitus zo všetkých odd. FNsP), psychiatrické odd., RTG-jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, odd. neurológie, JIS-v odbore neurológia, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Štvrtok | odd. vnútorného lekárstva a geriatrie, ekonomický odbor, odbor technicko-prevádzkových činností, budova riaditeľstva a ostatné pracoviská podľa potreby. |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Piatok | ortopedická operačná sála, odd. ortopédie, perinatologické centrum -úsek fyziologických novorodencov I., odd. gynekológie a pôrodníctva I., operačné sály gynekológie I., perinatologické centrum- |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Piatok | úsek fyziologických novorodencov II., odd. gynekológie a pôrodníctva II., operačné sály gynekológie II., odd. dlhodobo chorých, interné odd., JIS-v odbore vnút. lekárstva, amb. vnút. lekárstva, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Piatok | odd. infektológie, odd. pediatrie,odd. chirurgie a amb., amb. plastickej chirurgie,odd. cievnej chirurgie a amb., odd. úrazovej chirurgie a amb., odd. urológie, RTG-UREX, OAIM, centrálne operačné sály |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Piatok | a sterilizácia, RTG-ANGIO, RTG-jednotka intervenčnej kardiológie/invazívna, odd. vnút. lekárstva a geriatrie, operačná sála oftalmológie, odd. klinickej hematológie, HTO- hematologické laboratórium, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Piatok | hematologické amb., odd. dermatovenerológie, amb. úrazovej chirurgie, gastroenterologická amb., koronárna a arytmologická jednotka, odd. neurológie, JIS- v odbore neurológia, |
Harmonogram - rozvoz (expedícia) čistej bielizne na pracoviska objednávateľa: Piatok | neurologická amb., amb. pracovného lekárstva, odd. liečebnej výživy a stravovania - tabletizačná linka. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
9
256 626,00 kg
226 128,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2017 12:14
12.05.2017 14:00
12.05.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2017 13:51 - Vstupná ponuka | 226 128,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 224 547,74 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: