00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Príslušenstvo k výpočtovej technike
myš, klávesnica, USB kľúč, čítačka kariet, disk, externý disk, interný disk, pamäťová karta, sieťový kábel, sieťový konektor
Tovar, Služba
1. Príslušenstvo k výpočtovej technike
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie príslušenstva k výpočtovej technike. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. LASEROVÁ OPTICKÁ/KÁBLOVÁ MYŠ - USB, 6 tlačidiel, podsvietené rolovacie koliesko, rozlíšenie max. 2400 DPI | ks | 85 | ||
2. LASEROVÁ BEZDRÔTOVÁ MYŠ - 6tlačidlová myš s vysokou presnosťou pohybu, 4cestné rolovacie koliesko, USB prijímač uložiteľný v tele myšky, samostatné tlačidlo on/off, možnosť prepnutia citlivosti medzi 800 a 1600 dpi | ks | 20 | ||
3. KÁBLOVÁ KLÁVESNICA - klávesy s nízkym zdvihom , veľkou odolnosťou, hmotnosť max. 560g, nastaviteľný sklon 0° alebo 6° so sklápateľnými nožičkami | ks | 60 | ||
4. BEZDRÔTOVÁ KLÁVESNICA - min. prenos: 2,4 GHz, výdrž batérií min. 2 roky, napájanie: 2x AAA batérie, min. dosah: 10 m | ks | 20 | ||
5. USB KĽÚČ - 8GB, rýchlosť pri čítaní min. 18 MB/s, rýchlosť pri zápise min. 7 MB/s | ks | 50 | ||
6. USB KĽÚČ - 32GB, rýchlosť pri čítaní min. 100 MB/s, rýchlosť pri zápise min. 15 MB/s | ks | 20 | ||
7. SD KARTA - 32GB, Class 10, zaručená minimálna rýchlosť zápisu 10MB/s, minimálna rýchlosť čítania 40 MB/s | ks | 15 | ||
8. ČÍTAČKA SD KARIET - podporované formáty kariet SD: áno, SDHC: áno, SDXC: áno, Pripojenie USB: 1x 3.0 | ks | 10 | ||
9. EXTERNÝ PEVNÝ DISK 2.5'' - kapacita: 1 TB, prepojený k počítaču cez USB, Rýchlosť otáčok: 5400 ot./min, rýchlosť čítania min. 33 MB/s, rýchlosť zápisu 35,5 MB/s, hmotnosť max. 165 g | ks | 5 | ||
10. INTERNÝ DISK 2,5“ - kapacita: 1 TB, vyrovnávacia pamäť: 32 MB, rýchlosť otáčok: 7 200 ot/min, Spotreba: Čítanie/zápis: 1,8 W, Nečinnosť: 0,8 W, Standby: 0,2 W, Spánok: 0,1 W | ks | 5 | ||
11. INTERNÝ DISK 3,5“ - kapacita: 1 TB, 7200 otáčok / min., Rozhranie: SATA III, Prístupová rýchlosť: 4.2 ms, Vyrovnávacia pamäť : 64 MB | ks | 11 | ||
12. SIEŤOVÝ KÁBEL - dĺžka 305m, Trieda produktu: Inštalačný sieťový kábel, typ kábla: UTP, lanko, Kategória: 5e; Vnútorný priemer vodiča: 0.5 mm, Typ ochrany: PVC - polyvinyl chloride | ks | 3 | ||
13. SIEŤOVÝ KONEKTOR - pre telekomunikačnú oblasť, Pre vodič licna, guľatý kábel, na lanko. Bez vložky, Min. životnosť : 1000 zapojení/odpojení | ks | 5 |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Komunikácia pre účely plnenia predmetu zmluvy a dodanie tovaru sa uskutoční počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. Zmluvné strany sú povinné v tomto čase poskytnúť si vzájomnú súčinnosť. |
3. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
4. Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
5. Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
IV. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru vyžadované v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
2. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy e-mailom doručí objednávateľovi katalógové listy tovaru alebo hypertextové odkazy (linky) na tovar, ktorý sa má dodať, z ktorých objednávateľ bude schopný overiť vlastnosti tovaru. |
3. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa doručiť objednávateľovi na vlastné náklady vzorku predmetu zákazky na overenie splnenia Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, a to do 3 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej žiadosti objednávateľa. |
4. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky špecifikácie. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ bezodkladne vzorky produktov dodávateľa na overenie skutočnosti, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS. V prípade, že vzorka produktu nebude zhodná s požadovanou špecifikáciou, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
6. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
22.05.2017 08:00 — 26.05.2017 16:00
1,00 súbor
4 996,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2017 10:05
12.05.2017 12:00
12.05.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2017 18:38 - Vstupná ponuka | 4 996,80 | € | Cena s DPH |
12.05.2017 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: