00304832
Mesto Svätý Jur
Prostredná 29/92, Svätý Jur, 90021, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, od 1.6.2017 do 30.5.2018. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravovacej poukážky | € | 3,80 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok | ks | 15000 | 18000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | minimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod, vodotlač atď.) |
Stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu v € |
Stravná poukážka musí obsahovať | poučenie pre spotrebiteľa |
Stravná poukážka papierová (nie elektronická karta) | stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem |
Balenie stravných lístkov obsahuje | V bločkoch a hárkoch (konkrétny spôsob balenia a počtu stravných poukážok v jednom balení určí objednávateľ v konkrétnej objednávke) |
Minimálny počet odberných miest stravovacích zariadení v meste Svätý Jur : 3 |
Názov |
1. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe jednotlivých čiastkových objednávok zaslaných dodávateľovi emailom. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby na dané objednané obdobie. |
2. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od prevzatia/doručenia objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla Objednávateľa. |
3. Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je lne predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpania finančného limitu. |
4. Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
5. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku, v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
6. Cena za stravnú poukážku zahŕňa náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu. |
7. Objednávateľ má právo počas platnosti zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy Dodávateľ obdrží objednávku zo strany Objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto rámcovej dohode sa nevyžaduje. |
8. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky znáša Dodávateľ. |
9. Objednávateľ má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom vrátením finančnej čiastky Objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok. |
10. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť predávajúcemu. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
11. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
12. V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry je Dodávateľ oprávnený požadovať od Objednávateľa úrok z omeškania v zákonnej výške. |
13. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa z rámcovej dohody alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
14. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa rámcovej dohody, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 Eur denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny plnenia. |
15. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa rámcovej dohody, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 Eur denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhrady škody tým nie je dotknutý. |
16. Pred uplynutím doby, na ktorú sa uzatvára táto Rámcová dohoda, môže Objednávateľ vypovedať túto Rámcovú dohodu písomnou výpoveďou bez udania dôvodu, pričom dohodou zmluvných strán sa výpovedná lehota stanovuje na 3 mesiace počítajúc od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď Dodávateľovi doručená. |
Prostredná 29, Mestský úrad - pokladňa č.dv. 14, Svätý Jur, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
12
18 000,00 3,80
68 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2017 09:41
16.05.2017 10:00
16.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2017 09:48 - Vstupná ponuka | 68 400,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2017 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 398,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: