30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
46375210
Ib-elektro s.r.o.
Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK
Umývačky riadu
umývačka riadu
Tovar
1. Umývačky riadu
|
|
---|---|
Funkcia |
umývanie kuchynského riadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. umývačka riadu: | ks | 3 | ||
1.1 rozmer - výška | mm | 450 | ||
1.2 rozmer - šírka | mm | 551 | ||
1.3 rozmer - hĺbka | mm | 500 | ||
1.4 spotreba vody na cyklus | l | 7,5 | ||
1.5 počet programov | varianty | 5 | ||
1.6 počet súprav riadu | ks | 6 | ||
2. umývačka riadu: | ks | 1 | ||
2.1 rozmer - výška | mm | 815 | ||
2.2 rozmer - šírka | mm | 450 | ||
2.3 rozmer - hĺbka | mm | 550 | ||
2.4 spotreba vody na cyklus | l | 10 | ||
2.5 počet programov | varianty | 5 | ||
2.6 počet súprav riadu | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. umývačka riadu: | |
1.1 voľne stojaca | áno |
1.2 farba | biela |
1.3 energetická trieda | A+ |
1.4 trieda účinnosti sušenia a umývania | A |
2. umývačka riadu | |
2.1 vstavaná | áno |
2.1 farba | nerez |
2.2 energetická trieda | A+ |
2.3 trieda účinnosti sušenia a umývania | A |
Názov |
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia: Bratislava. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý bude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia, prospektový materiál zobrazujúci predmet plnenia, vyhlásenie o zhode. Dodávateľ súčasne predloží objednávaťeľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy a adresu elektronickej pošty, na ktorú bude objednávateľ môcť zaslať objednávku. |
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet v členení na cenu predmetu zákazky bez DPH a cenu predmetu zákazky s DPH, s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. |
4. Dodávateľ je povinný dodať nové, nerepasované, nepoužívané predmety plnenia. |
5. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (najmä dopravu do miest plnenia, balné, záručný servis vrátane dopravy, odstraňovanie chýb v záručnej dobe, iné náklady potrebné na realizáciu zákazky atď.) spojené s plnením zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný, po kladnom vyhodnotení splnenia požiadaviek na predmet zákazky objednávateľom na základe dodávateľom predloženého vlastného návrhu na plnenie predmetu zmluvy, dodať požadovaný tovar najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej objednávky od objednávateľa dodávateľovi na určené miesto plnenia (presná identifikácia miesta plnenia a zodpovednej osoby objednávateľa za prebratie tovaru budú uvedené v objednávke). |
7. Dodávka sa bude realizovať výhradne v pracovné dni. Dodávateľ je povinný dohodnúť s objednávateľom presný termín a čas dodania predmetu zákazky, najneskôr však jeden (1) deň pred jeho dodaním. |
8. Predmet zákazky musí byť pri dodaní zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
9. Dodávateľ je povinný spolu s predmetom zákazky dodať návod na použitie a ďalšie dokumenty viažuce sa na predmet zákazky v slovenskom alebo v českom jazyku. |
10. Tovary, ktoré sú predmetom zákazky, musia byť v súlade s vyhláškou č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov a zákon č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
11. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. Podkladom na vystavenie faktúry bude povinne potvrdený dodací list. |
12. Záruka na dodaný tovar musí byť minimálne dva (2) roky. Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zákazky objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. |
13. Dodávateľ je povinný zabezpečiť servisné miesta v blízkom okolí miest plnenia (cca do 50 km od miesta plnenia), v ktorých bude objednávateľ oprávnený reklamovať vady predmetu zákazky počas záručnej doby na náklady dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi do 7 dní od doručenia tovaru názvy, adresy a kontaktné údaje na servisné strediská podľa predošlej vety. |
14. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
16. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
17. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
18. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16. a 17. osobitných požiadaviek na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.05.2017 09:00 — 09.06.2017 15:00
1,00 sada
1 417,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.05.2017 08:58
19.05.2017 11:00
19.05.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2017 13:22 - Vstupná ponuka | 1 417,00 | € | Cena bez DPH |
17.05.2017 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 416,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: