00166197
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK
44821743
ExNet s. r. o.
Vígľašská 3012/8, Bratislava, 85107, SVK
Vykonávanie mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a údržby systému elektrickej požiarnej signalizácie
EPS kontrola, odborná skúška, odborná prehliadka
Služba
1. Vykonávanie mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a údržby systému elektrickej požiarnej signalizácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon pravidelných kontrol, skúšok a pozáručného servisu elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) MHU 103, výrobca LITES,a.s. Liberec v rozsahu špecifikovanom nižšie : |
1. Typy a periodicita výkonu kontrol : |
kontroly EPS podľa § 15, ods. 2, pís. b, c a d vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z. o EPS, |
- mesačná kontrola ( vykoná dodávateľ - fyzická osoba s osobitným oprávnením ( FOOO)), |
- štvrťročná kontrola ( vykonáva FOOO), |
- ročná kontrola ( vykonáva FOOO). |
2. Pozáručný servis systému EPS zahŕňa: |
- poskytnutie HOT LINE služby pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek, |
- odstránenie nedostatkov a závad, ktoré dodávateľ zistí pri pravidelných kontrolách a revíziách, |
- odstránenie nahlásených technických porúch do 24 hodín, resp do 48 hodín v prípade nutnosti dodania náhradných dielov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. MIESTO PLNENIA (1 mesto/obec) | objekt | 2 | ||
2. OBJEKT I. - ústredňa MHU 103 | ks | 3 | ||
OBJEKT I. - počet hlásičov | ks | 144 | ||
OBJEKT I. - počet sign. svetiel | ks | 49 | ||
3. OBJEKT II. - ústredňa MHU 103 | ks | 1 | ||
OBJEKT II. - počet hlásičov | ks | 31 | ||
OBJEKT II. - počet sign. svetiel | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt I. - typy hlásičov | MHG 103, MHG 107, MHG 120, MHG 124, MHG 181, MHG 220, MHG 231, MHG 304, MHA 102 |
Objekt I. - typy sign. svetiel | MHS 407, MHY 104 |
Objekt II. - typy hlásičov | MHG 103, MHA 102 |
Objekt II. - typy sign. svetiel | MHY 104 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Konkrétne termíny (deň vykonania kontroly a skúšok EPS v príslušnom mesiaci) budú dohodnuté a odsúhlasené povereným zamestnancom objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred pred vykonaním skúšky. |
3. Fakturácia bude vykonávaná štvrťročne, po vykonaní štvrťročnej, resp.ročnej kontroly na základe Správy o vykonaní periodickej odbornej prehliadky a skúšky zariadení EPS, po vykonaní štvrťročnej kontroly na základe Protokolu o vykonaní periodickej odbornej prehliadky systému EPS a po vykonaní 2 mesačných kontrol. Uvedené doklady (Správa, resp. Protokol , vrátane protokolov o 2 vykonaných mesačných kontrolách) budú tvoriť prílohu faktúry. |
4. Pri havarijnom servise a opravách bude povinnosťou dodávateľa predložiť objednávateľovi kalkuláciu nákladov na odstránenie poruchy ( vrátane uvedenia jednotkových cien materiálu a prác), ktorá musí byť schválená objednávateľom pred zahájením opravy. Na základe odsúhlasenej cenovej kalkulácie objednávateľ vystaví objednávku na opravu. |
5. Fakturácia nákladov na odstránenie poruchy bude na základe samostatnej objednávky vystavenej objednávateľom, pričom súčasťou faktúry bude akceptačný protokol podpísaný zodpovedným zamestnancom objednávateľa. V prípade nedodržania termínu odstránenia poruchy je objednávateľ oprávnený fakturovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania. |
6. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
8. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich riadneho doručenia objednávateľovi. |
9. V prípade ak dodávateľ nedodrží termín vykonávania kontrol (mesačná, štvrťročná, resp. ročná kontrola) je objednávateľ oprávnený fakturovať zmluvnú pokutu vo výške 50 EUR za každý aj začatý deň omeškania. |
10. Celková zmluvná cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy (vrátane nákladov na dopravu, nákladov na vyhotovenie správ a protokolov o skúškach, odborných prehliadkach a kontrolách) |
11. Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, kde budú uvedené nasledovné ceny: jednotková cena za vykonanie mesačnej kontroly bez DPH a cena s DPH, jednotková cena za vykonanie štvrťročnej kontroly bez DPH a cena s DPH, jednotková cena za vykonanie ročnej kontroly bez DPH a cena s DPH, celková cena bez DPH a cena s DPH. |
12. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na inštaláciu, servis, opravy a kontrolu zariadení EPS vydané výrobcom. Toto oprávnenie musí byť platné počas trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
13. Podrobnosti o rozmiestnení hlásičov, signal. svetiel, ústrední (poschodie, miestnosť), zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
14. Vykonávanie predmetu zákazky musí byť v súlade s požiadavkami: |
a) zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, |
b) vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa stanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb, |
c) vyhlášky MV SR 726/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, |
d) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, |
e) vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, |
f) STN 33 1500 Elektrotechnické predpisy. Revízie elektrických zariadení |
g) STN 33 2000-6 Elektrické inštalácie nízkeho napätia. Časť 6: Revízia |
h) STN P CEN/TS 54-14 Elektrická požiarna signalizácia. Časť 14: Pokyny na plánovanie, projektovanie, inštalovanie, uvedenie do prevád zky, prevádzkovanie a údržbu |
15. O vykonaní ročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie vyhotoví fyzická osoba s osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie Správu o periodickej odbornej prehliadke a skúške zariadení EPS, podľa § 15 odsek 7. vyhlášky MV SR 726/2002 Z. z. |
16. O vykonaní štvrťročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie vyhotoví fyzická osoba s osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie Protokol o vykonaní periodickej odbornej prehliadky systému EPS. |
17. Dodávateľ je povinný všetky zásahy do EPS viesť písomne v prevádzkovej knihe EPS, prípadne vykonať zmeny v príslušnej projektovej dokumentácii. |
18. Dodávateľ je povinný evidovať a archivovať všetky údaje vyplývajúce z výkonu predmetu zmluvy. |
19. Dodávateľ je povinný vykonávať službu ktorá je predmetom zmluvy tak, aby výrazným spôsobom nenarušila prevádzku v budove, ktorej sa revízia týka. |
20. Dodávateľ je povinný zachovať mlčanlivosť o zistených bezpečnostných opatreniach, úpravách a vykonaných opravách na zariadení objednávateľa. Mlčanlivosť platí aj po ukončení zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom. |
Názov | Upresnenie |
Zmluva na dobu určitú | do 31.12.2019 |
Poskytnutie HOT LINE služby (tel. linka) pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek | 24 hodín denne |
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy | do 2 hodín od nahlásenia |
Požadovaná doba na odstránenie technickej poruchy systému | do 48 hodín od nahlásenia v prípade nutnosti výmeny - dodania náhradných dielov |
Rozpis vykonania kontrol: | |
Mesačná kontrola EPS ( 21 mesačných kontrol ) | Máj, Júl, Aug, Okt, Nov v roku 2017. Jan, Feb, Apríl, Máj, Júl, Aug, Okt, Nov v rokoch 2018-2019 |
Štvrťročná kontrola EPS ( 8 štvrťročných kontrol ) | September, December v roku 2017. Marec, September, December v rokoch 2018-2019 |
Ročná kontrola EPS ( 3 ročné kontroly ) | Jún v rokoch 2017-2019 |
Odborná prehliadka a skúška (ročná kontrola) | Požadované úkony |
- ročná kontrola | - preskúšanie 50% automatických pož. hlásičov v testeri |
- ročná kontrola | - čistiace práce na zariadeniach EPS |
- ročná kontrola | - výmena poškodených a nefunkčných prvkov |
- ročná kontrola | - výmena príslušných dielov s obmedzenou dobou životnosti |
- ročná kontrola | - premeranie systému |
- ročná kontrola | - údržba náhradného zdroja |
- ročná kontrola | - preskúšanie funkčnosti každého hlásiča a EPS ako celku |
- ročná kontrola | - vyhotovenie správy o odbornej prehliadke a skúške EPS |
Odborná prehliadka (štvrťročná kontrola) | Požadované úkony |
- štvrťročná kontrola | - kontrola funkcie hlásičov |
- štvrťročná kontrola | - preskúšanie systému EPS |
- štvrťročná kontrola | - vyhotovenie protokolu o odbornej prehliadke EPS |
Mesačná kontrola | Požadované úkony |
- mesačná kontrola | - kontrola stavu batérie |
- mesačná kontrola | - kontrola výstupov |
- mesačná kontrola | - aktivácia jedného hlásiča |
- mesačná kontrola | - aktivácia prenosu signálu do miesta s obsluhou |
Bratislavský, Slovenská republika
25.05.2017 00:01 — 31.12.2019 23:59
1,00 zákazka
6 882,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2017 08:20
19.05.2017 09:00
19.05.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2017 09:26 - Vstupná ponuka | 6 876,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2017 16:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 874,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: