159531
Stredná odborná škola
Jarmočná 108, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Združená dodávka elektrickej energie
elektrická energia
Tovar, Služba
1. Združená dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba všetkých OM za rok | kWh | 137700 | ||
Predpokladaný ročný odber za OM č. 1 VT- na rok 2017 | kWh | 92500 | ||
Predpokladaný ročný odber za OM č. 1 NT- na rok 2017 | kWh | 23100 | ||
Predpokladaný ročný odber za OM č. 2 - na rok 2017 /veľkoodber / | kWh | 22100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OM č. 1 - EIC: 24ZVS00000696251 | Napäťová úroveň: NN, istič 160 A, 3 fázy |
OM č. 2 - EIC: 24ZVS0000024900H | Napäťová úroveň: NN, istič 50 A, 3 fázy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Miestom plnenia sú 2 odberné miesta : Stará Ľubovňa a Lomnička. Objednávateľa pripojené do prevádzkovej distribučnej sústavy. |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za neobmedzenú odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi potrebné množstvo elektrickej energie pre spotrebu vo všetkých OM uvedených Objednávateľom. |
Ponúknutá cena bude pozostávať za celé množstvo odberu. Cena bude uvedená a uhradená v mene - EUR. |
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za odberné miesta. |
Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si Dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku mesačne za všetky odberné miesta samostatne, splatnosť faktúr je do 15 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa NV SR č. 87/1995 Z.z. v platnom znení. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca. |
Faktúry budú Dodávateľom vystavené a doručené Objednávateľovi do jeho sídla v elektronickej forme. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané, vypočítané na základe predchádzajúcej spotreby. |
Dodávateľ si nebude voči Objednávateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných OM nebude zo strany Dodávateľa uplatňovaná sankcia voči Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest Objednávateľa, |
- zabezpečiť rezervované kapacity pre všetky odberné miesta Objednávateľa, |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach Objednávateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť Objednávateľa. |
Nový Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sústave. Zmenu dodávateľa vybavuje nový Dodávateľ. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými Objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky, |
- Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Objednávateľ: |
- ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) časti OPET 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom. |
DOKLADY, ktoré je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom na adresu Objednávateľa, teda ešte pred samotným plnením zmluvy: |
- a) vyplnenú a Dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie, |
- b) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
- c) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu, |
- d) čestné prehlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára. |
- e) Čestné prehlásenie Dodávateľa, že uzavrie platnú distribučnú zmluvu pre rok 2017 s príslušným prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Výchoslovenského regiónu. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je Dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
- Objednávateľ požaduje možnosť uplatnenia si náhrady škody u Dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve), |
- Pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, |
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie, |
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa, |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky odberateľom požadované technické vlastnosti, |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy, |
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou. |
Odpojenie od dodávky elektrickej energie sa vylučuje.Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre Objednávateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho Dodávateľa. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Názov | Upresnenie |
Lehota dodávky | od 01.07.2017, 0.00 hod. do 30.06.2019, 24.00 hod. |
Jarmočná 108, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.07.2017 11:06 — 30.06.2019 11:06
275 400,00 kWh
49 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2017 09:36
15.05.2017 13:30
15.05.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2017 10:00 - Vstupná ponuka | 48 994,18 | € | Cena s DPH |
15.05.2017 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 921,78 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: