30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Drobné propagačné predmety
propagačné predmety
Tovar, Služba
1. Drobné propagačné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmety slúžiace na prezentáciu Operačného programu a využívanie fondov EÚ v oblasti rozvoja dopravy a informatizácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dáždnik | ks | 200 | ||
power bank | ks | 300 | ||
baterka | ks | 200 | ||
vreckový nožík | ks | 200 | ||
vlhké čistiace obrúsky | balenie | 300 | ||
uterák | ks | 300 | ||
portfólio s poznámkovým blokom | ks | 200 | ||
USB kľúč | ks | 400 | ||
pohár sklenený | ks | 300 | ||
papierová taška | ks | 300 | ||
pexeso | ks | 500 | ||
pero | ks | 500 | ||
omaľovánka | ks | 500 | ||
blok A5 | ks | 500 | ||
kompas | ks | 300 | ||
reflexný pásik | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dáždnik | skladací, priemer minimálne 90 cm |
power bank | kapacita min. 2200 mAh, 5V/1A |
baterka | materiál kov, minimálne 14 LED diód, s batériami |
vreckový nožík | materiál kov, minimálne 7 funkcií |
vlhké čistiace obrúsky | 25 kusov v balení |
uterák | logo EÚ vyšité, rozmer uteráku minimálne 50 x 100 cm |
portfólio s poznámkovým blokom | formát A5, čierna farba |
USB kľúč | kapacita 16 GB, iná farba ako čierna, potlač logom |
pohár sklenený | potlač logom, nezmývateľné, minimálne 2 dcl |
papierová taška | potlač logom |
pexeso | dopravné prostriedky, kreslené alebo fotky, 32 párov obrázkov |
pero | guľôčkové, kovové, modrá tuha |
omaľovánka | dopravná tematika |
blok A5 | linajkový, počet strán minimálne 50 |
kompas | farba čierna/strieborná, materiál plast |
reflexný pásik | potlač logom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
Na propagačných predmetoch uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky bude uvedené logo objednávateľa, ktoré bude zaslané víťaznému uchádzačovi po uzavretí zmluvy. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi : 1. zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). 2. podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek vychádzajúci z celkovej ceny plnenia podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. 3. doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. |
Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje: 1. Ak dodávateľ dodá tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo služby neposkytuje vôbec. 2. Ak je dodávateľ v omeškaní, t.j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. 3. Ak dodávateľ nepredloží doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
19.06.2017 08:00 — 20.07.2017 12:00
1,00 projekt
17 018,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2017 12:11
14.06.2017 14:00
14.06.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2017 08:35 - Vstupná ponuka | 16 800,00 | € | Cena s DPH |
14.06.2017 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 500,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: