00802751
Vojenský historický ústav Bratislava
Krajná 27, Bratislava, 82104, SVK
50578901
AMG Facility SK s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovacie práce
pravidelné upratovanie kancelárií, upratovanie a čistenie priestorov administratívnej budovy
Služba
1. Upratovacie práce
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich prác v objekte v Bratislave vrátane a dopĺňania najmä nasledovného spotrebného materiálu zo zásob objednávateľa: WC-papier, papierové utierky,vrecia do košov, tekuté mydlá do zásobníkov- dávkovačov, osviežovače vzduchu (spraye), saponát do kuchyniek, hubky na riad a pod. |
Požadujeme, aby boli všetci zamestnanci poučení o likvidácii odpadov a obalov v zmysle platnej legislatívy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie | rozloha v m2 | 583,34 | ||
Chodby | rozloha v m2 | 392,82 | ||
Schodištia | rozloha v m2 | 82,5 | ||
Toalety | rozloha v m2 | 66,99 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelné upratovanie kancelárií v administratívnej budove Objekt 1 (583,34 m2 počas platnosti zmluvy) | - vytretie podlahy mokrým mopom so saponátom, ošetrenie vhodným prípravkom, povysávanie kobercov, utretie prachu na nábytku, dverách, PC, tlačiarňach a monitoroch, vysypanie smetných košov |
Pravidelné upratovanie chodieb v administratívnej budove Objekt 1 (392,82 m2 počas platnosti zmluvy) | - vytretie podlahy mokrým mopom so saponátom + ošetrenie vhodným prípravkom, povysávanie rohoží - vysypanie smetných košov |
Pravidelné upratovanie schodíšť v administratívnej budove Objekt 1 (82,5 m2 počas platnosti zmluvy) | - vytretie podlahy schodíšť mokrým mopom so saponátom + ošetrenie vhodným prípravkom |
Pravidelné upratovanie toaliet v administratívnej budove Objekt 1 (66,99 m2 počas platnosti zmluvy) | - očistenie nerez. častí, vyčistenie sanity umývadlá,WC, pisoáre,batérie) vrátane odstránenia vodného kameňa,usadenín rôzneho druhu a ich ošetrenie, umytie a vyčistenie zrkadiel, vysypanie košov na WC |
Pravidelné upratovanie v administratívnej budove Objekt 1 | Súčasťou paušálnej platby bude aj dodávka a dopĺňanie spotrebného materiálu zo zásob objednávateľa do WC a kuchyniek podľa potreby - toaletný papier, papierové utierky biele, vrecká do odpadkových... |
Pravidelné upratovanie v administratívnej budove Objekt 1 | ... košov, tekuté mydlá do zásobníkov, tekuté mydlá v malých kontajneroch tlačítkové, osviežovače vzduchu na toaletách, saponáty na upratovanie |
Pravidelné upratovanie v administratívnej budove Objekt 1 | upratovanie vrátane dopĺňania a dodávky spotrebného materiálu 2x týždenne Po - Štv od 07.00 do 11.00 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude akceptovať dodatok k zmluve o poskytovaní služieb, ktorým Objednávateľ môže zmeniť podľa potreby rozsah a harmonogram poskytovania služby, ako aj dodávaných čistiacich potrieb a spotrebného materiálu. V nadväznosti na prípadnú zmenu rozsahu poskytovania služieb a dodávaného materiálu bude dodatkom upravená aj cena za služby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje akceptovať dodatok k zmluve o poskytovaní služieb, ktorým Objednávateľ môže na nevyhnutnú dobu pozastaviť poskytovanie služby v ním určených objektoch, resp. v časti objektu. |
Poskytovateľ sa zaväzuje priebežne pravdivo vypĺňať "Výkaz realizovaných činností" na každý objekt, alebo jeho časť samostatne. Formulár "Výkaz realizovaných činností" bude poskytnutý po uzavretí zmluvy. |
Poskytovateľ a Odberateľ predložia do 7 dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, na základe obhliadky a obdržaných pôdorysov, do 7 dní od získania podkladov predložiť vlastný grafický návrh umiestnenia nádob na triedený odpad v jednotlivých objektoch, vrátane odporučenia typu nádob. Realizácia návrhu nie je súčasťou zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích služieb odborne a kvalitne, v súlade s certifikátom kvality STN EN ISO 9001:2009 Systémy manažérstva kvality. Na základe uvedeného je Poskytovateľ povinný preukázať do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy, že takýmto certifikátom disponuje. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby pravidelné upratovanie v jednotlivých objektoch vykonávali vždy rovnaké osoby počas celej doby platnosti zmluvy. Na základe uvedeného Poskytovateľ po vykonaní obhliadky objektov predloží menný zoznam osôb, ktoré budú pravidelné upratovanie v jednotlivých objektoch vykonávať. Uvedený zoznam je možné meniť zo strany Poskytovateľa len na základe choroby (po predložení relevantného dokladu), dovolenky (po predložení relevantného dokladu), prípade smrti niektorej z uvedených osôb. ... |
... V prípade, že Poskytovateľ zmení osoby vykonávajúce pravidelné upratovanie z iného, ako uvedeného dôvodu bez predchádzajúceho súhlasu Odberateľa, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR (slovom: päťsto eur) za každú takto zmenenú osobu zo zoznamu. O uplatnení zmluvnej pokuty bude Poskytovateľ upovedomený písomne. Objednávateľ je oprávnený započítať tento svoj nárok na zmluvnú pokutu s nárokom Poskytovateľa na zaplatenie fakturovanej odplaty. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, choroba, alebo neprítomnosť ním poverených osôb z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby Poskytovateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami Objednávateľa . Porušenie tejto povinnosti bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, neumožnili iným osobám vstup do objektov Objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zaviazať osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, mlčanlivosťou o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia pri plnení svojich pracovných povinností v dotknutých objektoch Objednávateľa. Poskytovateľ v plnom rozsahu zodpovedá za splnenie tejto povinnosti. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby všetky osoby, prostredníctvom ktorých bude predmet zmluvy plniť, boli bezúhonné, spoľahlivé a zdravotne spôsobilé, pričom neoddeliteľnou súčasťou zmluvy je menný zoznam všetkých osôb Poskytovateľa, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy v jeho mene a na jeho zodpovednosť. Menný zoznam musí byť doplnený o čestné vyhlásenie Poskytovateľa, že všetky osoby sú bezúhonné, spoľahlivé a zdravotne spôsobilé. Uvedený zoznam je Poskytovateľ povinný pravidelne aktualizovať. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vymeniť osoby, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, ktoré opakovane, hoci aj menej závažne, porušia pracovnú disciplínu a/alebo dobré mravy v súvislosti s plnením predmetu zmluvy a to do jedného pracovného dňa odo dňa, v ktorom sa dozvedel o skutočnostiach zakladajúcich mu túto povinnosť buď pre výkone vlastného dohľadu alebo zo strany Objednávateľa . Porušenie tejto povinnosti bude považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, aby osoby, prostredníctvom ktorých bude vykonávať plnenie predmetu zmluvy, boli odborne zaškolené, firemne označené a primerane ustrojené. V prípade nedodržania týchto požiadaviek, Objednávateľ túto skutočnosť bezodkladne oznámi Poskytovateľovi, ktorý je povinný nedostatky okamžite odstrániť. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť a poskytnúť osobám, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet zmluvy, všetky stroje, zariadenia, potrebné na plnenie záväzkov podľa zmluvy. Čistiace prostriedky poskytne Objednávateľ po písomnom prevzatí poskytovateľom, resp. pracovníkom poskytovateľa. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať všetky kroky k odstráneniu nedostatkov v prípade, že predmet zmluvy nebude vykonávaný v súlade s dohodnutými podmienkami a Objednávateľ nedostatky bezodkladne písomne oznámi Poskytovateľovi, a to do dvadsaťštyri hodín od prijatia reklamácie - písomného oznámenia Odberateľa o nedostatkoch. Reklamácia bude doručená elektronicky na e-mail zodpovednej osoby Poskytovateľa. Ak dôjde k odoslaniu reklamácie elektronickou poštou po 16-tej hodine, lehota na jej vybavenie začne plynúť od 8:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. ... |
... V prípade nedodržania lehoty na vybavenie reklamácie, vznikne Objednávateľovi voči Poskytovateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty v sume rovnajúcej sa 10% odplate fakturovanej mesačne za služby v objekte, ktorého sa predmet reklamácie týka. O uplatnení zmluvnej pokuty bude Poskytovateľ upovedomený písomne. Objednávateľ je oprávnený započítať tento svoj nárok na zmluvnú pokutu s nárokom Poskytovateľa na zaplatenie fakturovanej odplaty za reklamované služby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje použiť pri plnení zmluvy len bezchybné výrobky a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov, zdravia osôb nachádzajúcich sa v týchto objektoch, ako aj vecí nachádzajúcich sa v týchto objektoch, a ktoré nesmú obsahovať zdraviu škodlivé zložky (najmä: fosfáty, triclosany, amoniak a iné). Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu Objednávateľ poskytuje pre plnenie predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ a Objednávateľ sa zaväzujú vykonávať spoločné priebežné kontroly predmetu plnenia zmluvy minimálne 2 x mesačne s cieľom udržania, prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. Z uvedenej kontroly bude vyhotovený a podpísaný záznam na tzv. KPI formulári (bude poskytnutý po uzavretí zmluvy). V prípade, že celkové hodnotenie výsledku na KPI formulári bude na príslušnom kontrolovanom objekte 2 x po sebe vyhodnotené ako čiastočne neuspokojivé a horšie, uvedená skutočnosť bude považovaná za podstatné porušenie zmluvy a odberateľ môže od zmluvy okamžite odstúpiť. |
Poskytovateľ vyhlasuje, že ku dňu uzavretia zmluvy nie je vedenú v zozname vedenom na portáli finančnej správy podľa §69 ods. 15 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zaväzuje sa vykonávať svoju činnosť v súlade s platnou legislatívou SR tak, aby počas platnosti zmluvy nebol vedený v uvedenom zozname. Porušenie tejto povinnosti je hrubým porušením zmluvy a zakladá právo Odberateľa odstúpiť od zmluvy a povinnosť Poskytovateľa nahradiť Odberateľovi všetku škodu, ktorú Objednávateľovi porušením tejto povinnosti spôsobil. ... |
... V prípade porušenia uvedenej povinnosti sa Poskytovateľ tiež zaväzuje zaplatiť Odberateľovi zmluvnú pokutu vo výške sumy predstavujúcej DPH z ceny a Objednávateľ je oprávnený vyplatiť Poskytovateľovi cenu za dohodnuté služby s DPH. |
Poskytovateľ je povinný bez zbytočného odkladu hlásiť Objednávateľovi akékoľvek škody ku ktorým dôjde pri plnení tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou. |
Poskytovateľ je povinný nahradiť Objednávateľovi všetku škodu, ktorú Objednávateľovi spôsobil pri plnení zmluvy alebo v súvislosti s ňou, ako aj náklady, ktoré Objednávateľ preukázateľne vynaložil na náhradu škody, ktorá vznikla pri plnení zmluvy alebo v súvislosti s ňou tretej osobe. |
Ak Poskytovateľ riadne a včas nesplní ktorúkoľvek zmluvnú povinnosť dojednanú v tejto zmluve, nedodrží rozsah a harmonogram upratovacích služieb, alebo podstatným spôsobom poruší zmluvné podmienky, vznikne Objednávateľovi voči Poskytovateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200,- EUR (slovom: dvesto eur) za každý prípad porušenia zmluvnej povinnosti a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. O uplatnení zmluvnej pokuty bude Poskytovateľ upovedomený písomne. Objednávateľ je oprávnený započítať tento svoj nárok na zmluvnú pokutu s nárokom Poskytovateľa. |
Okrem povinnosti zaplatiť zmluvnú pokutu je Poskytovateľ naďalej povinný splniť povinnosť, ktorej splnenie bolo zmluvne pokutované. |
Dohodnutú cenu za pravidelné upratovanie zaplatí Objednávateľ Poskytovateľovi podielovo mesačne a to bezhotovostne na účet Poskytovateľa podľa splatnosti faktúry 30 dní. Poskytovateľ doručí Objednávateľovi faktúry za predchádzajúci mesiac samostatne do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. |
Faktúra za pravidelné upratovanie doručená Objednávateľovi musí obsahovať podrobný rozpis vykonaných upratovacích služieb v súlade s prílohou zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany Poskytovateľa. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Krajná 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2017 08:16 — 31.05.2018 08:16
1 125,65 m2
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2017 08:26
10.05.2017 08:17
10.05.2017 08:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2017 08:57 - Vstupná ponuka | 4 999,99 | € | Cena s DPH |
03.05.2017 18:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: