• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2017 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2017 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2017 13:10

Detail zákazky Z201720952

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2017 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2017 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2017 13:10

Základné údaje

Z201720952

OF-130752

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2923371

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

25550250

PANEP s.r.o.

Brněnská 1246, Rosice u Brna, 665 01, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

jednorázové operačné čiapky a jednorázová chirurgická maska (ústenka) s úväzkami

operačná čiapka, chirurgická ústenka

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál
  • 33199000-1 - Lekárske odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. jednorázové operačné čiapky a jednorázová chirurgická maska (ústenka) s úväzkami
Funkcia
Operačná čiapka pre zdravotnícke účely zamedzujúca kontaminácii operačného poľa uvoľnenými vlasmi, ktorá je určená na jednorázové použitie ako pokrývka hlavy pre personál operačnej sály. Tvárová maska (ústenka) pre zdravotnícke účely slúži ako jednorázový ochranný prostriedok proti prenosu mikroorganizmov a infekčných chorôb v priebehu vykonávania chirurgického výkonu alebo vyšetrenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Operačná čiapka CLIP alebo ekvivalent ks 15000
2. Operačná čiapka BARETT alebo ekvivalent ks 33000
3. Operačná čiapka DOC alebo ekvivalent ks 500
4. Operačná čiapka POLLY alebo ekvivalent ks 4000
5. Chirurgická maska (ústenka) s úväzkami okolo hlavy ks 60000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Operačná čiapka CLIP alebo ekvivalent jednorázová
materiál: netkaná textília typu spunbond
čepiec kruhového prierezu: áno
po obvode obšitý gumičkou: áno
2. Operačná čiapka BARETT alebo ekvivalent jednorázová
materiál: netkaná textília typu spunbond
čepiec kruhového prierezu: áno
po obvode obšitý gumičkou: áno
3. Operačná čiapka DOC alebo ekvivalent jednorázová
materiál: netkaná textília
prevedenie: pánska operačná lodička s potítkom
vysoká priedušnosť: áno
jeden pár úväzkov: áno
4. Operačná čiapka POLLY alebo ekvivalent jednorázová
materiál: netkaná textília
prevedenie: dámsky operačný čepiec
vysoká priedušnosť: áno
jeden pár úväzkov: áno
5. Chirurgická maska (ústenka) s úväzkami okolo hlavy jednorázová
materiál: netkaná textília
neobsahuje latex, sklené vlákna ani iné alergény: áno
prevedenie: trojvrstvové prevedenie s vysokou filtračnou účinnosťou (BFE nad 98%, ΔP 3,0 μm H2O/cm2)
prevedenie: integrovaná výstuž umožňujúca vytvarovanie v oblasti nosa
fixácia: pomocou úväzkov okolo hlavy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorá je zahrnutá v cene plnenia.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis ceny s uvedením bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť certifikát CE, prospektový materiál, vzorku 1 ks v originálnom balení z každého druhu. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí min.u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových (min. 1x za mesiac) písomných objednávok objednávateľa v závislosti od jeho prevádzkových potrieb.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Exspirácia pri dodávke: minimálne 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou“.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

20.05.2017 08:00 — 20.05.2018 15:00

112 500,00 ks

6 075,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2017 08:00

09.05.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 535
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2017 10:01 - Vstupná ponuka 6 075,00 € Cena s DPH
09.05.2017 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 6 070,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS