42391385
Viacúčelové zariadenie pre seniorov
Kukučínova 2970, Čadca, 02201, SVK
36380997
B a S, s.r.o.
Jesenského 5, Martin, 03601, SVK
Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie
Ovocie a zelenina
Tovar, Služba
1. Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka ovocia a zeleniny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 250 | ||
Kivi | kg | 15 | ||
Citróny | kg | 60 | ||
Pomaranče | kg | 260 | ||
Grepy biele | kg | 5 | ||
Grepy červené | kg | 5 | ||
Mandarínky | kg | 100 | ||
Avokádo | ks | 20 | ||
Jablká golden | kg | 200 | ||
Jablká červené | kg | 200 | ||
Hrušky zelené | kg | 100 | ||
Broskyne | kg | 60 | ||
Nektarinky | kg | 50 | ||
Slivky modré | kg | 20 | ||
Hrozno biele | kg | 70 | ||
Hrozno červené | kg | 70 | ||
Melón červený | kg | 5 | ||
Skoré zemiaky | kg | 500 | ||
Neskoré zemiaky | kg | 7000 | ||
Paprika PCR | kg | 130 | ||
Paprika farebná | kg | 2 | ||
Paradajka | kg | 300 | ||
Uhorka šalátová | kg | 120 | ||
Cuketa | kg | 10 | ||
Petržlen | kg | 160 | ||
Zeler hľuzový | kg | 170 | ||
Kaleráb zelený | kg | 50 | ||
Kaleráb zelený | ks | 210 | ||
Pór dlhý | kg | 70 | ||
Mrkva | kg | 470 | ||
Cibuľa | kg | 700 | ||
Cesnak | kg | 30 | ||
Hlávkový šalát zelený | kg | 60 | ||
Ľadový šalát | ks | 60 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 370 | ||
Kapusta hlávková červená | kg | 50 | ||
Čínska kapusta | kg | 60 | ||
Karfiol biely | ks | 200 | ||
Brokolica balená (500g) | ks | 80 | ||
Kel | kg | 50 | ||
Tekvica Hokkaido | kg | 10 | ||
Reďkovka červená zväzok | ks | 30 | ||
Cvikla | kg | 5 | ||
Šampiňóny čerstvé balené (250g) | ks | 5 | ||
Špenát | kg | 5 | ||
Orechy vlašské | kg | 5 | ||
Hliva ustricová | kg | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúce platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky v zmysle zákona 152/1995 Z.z. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Vrátane vyloženia tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok 2 krát do týždňa - telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované 24 hodín dopredu od 8:00 do 12:00 hod. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo a miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hod. od nahlásenia objednávky dodávateľovi a zároveň do 14.30 hod pracovného dňa. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravníkov a podobne. |
Predpokladaná suma zákazky je 8500,00 Eur s DPH. |
Dodanie predmetu obstarávania sa budú realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod. |
Predávajúci vystaví faktúr kupujúcemu vždy k 15. a k poslednému dňu v mesiaci, ktorú spolu s dodacími listami doručí najneskôr do 5-tich kalendárnych dní od jej vystavenia. |
Dodávateľ je povinný fakturovať dohodnutá kúpnu cenu podľa rozpisu jednotkových cien, ktoré budú tvoriť prílohu zmluvy. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
Požaduje sa, aby dodávateľ prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v ZoVO na vôli dodávateľa, pričom ponuky, ktoré dodávateľ prehodnocuje musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenie aktuálnosti ceny. Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí,že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, doručil objednávateľovi dodatok predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ si v súlade so ZoVO vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote jedného mesiaca od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu podľa vyššie uvedeného bodu tejto zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR a všetky kvalitatívne požiadavky v zmysle platných právnych noriem. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30. apríla 2018 bez ohľadu na výšku vyčerpanej vysúťaženej sumy. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Cena je maximálna vrátane DPH a všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi rozpis jednotkových cien s DPH/bez DPH. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predlož overenú kópiu: Rozhodnutia o schválení z Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na vykonávanie uvedenej činnosti a výpis z Obchodného registra. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa v momente uzavretia Zmluvy mať v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť podľa Čl. XVIII. OPET, VZP. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kukučínova 2970, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
09.05.2017 13:25 — 30.04.2018 13:40
12 412,00 kg
8 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2017 13:29
05.05.2017 13:40
05.05.2017 13:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.05.2017 13:31 - Vstupná ponuka | 8 496,00 | € | Cena s DPH |
05.05.2017 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 496,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: