30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Dezinsekcia objektov - stred
Dezinsekcia
Služba, Tovar
1. Dezinsekcia objektov - stred
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie - dezinsekčných služieb podľa zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane dezinsekčných materiálov a prípravkov, monitoringu a likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Dezinsekcia (likvidácia hmyzu, osích hniezd, postrek proti kliešťom): zahŕňa administratívne budovy, sklady, garáže, povale, pivnice, dielne, chodby, kotolne, kuchyne, jedálne, prístrešky, ubytovne, ošetrovne, bufety, koterce a pod. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dezinsekcia objektov | m2 | 32 881 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezinsekcia objektov proti lietajúcemu a lezúcemu hmyzu | 1x chemický postrek vo všetkých požadovaných priestoroch |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Do 5 dní od účinnosti zmluvy sa požaduje predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prostriedkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verej. zdravotníctva. Pridelenie úradného čísla prideleného štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR pre zber a skladovanie vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1. |
Dodávateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom dezinsekcie, materiál, práca, likvidácia uhynutého hmyzu, doprava, monitoring a opakovaný postrek v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Po dokončení požadovanej dezinsekcie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
V prípade výskytu hmyzu po vykonaní dezinsekcie objednávateľ požaduje vykonať opakovanú službu do 48 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu). |
Miesto vykonania služby: Zemianske Kostoľany, Čereňany, Opatovce nad Nitrou, Trebianka, Kamenec pod Vtáčnikom, Martin, Turany, Sučany, Sklené, Žilina, Rašov, Ružomberok, Ondrašová, Zvolen, Stráže, Močiar, Horná Mičiná, Sliač, Nemecká, Vlkanová, Hronsek, Banská Bystrica, Pliešovce. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Za kasárňou 3, Bratislava, Slovenská republika
15.05.2017 07:00 — 31.10.2017 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
4 933,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2017 10:30
12.05.2017 10:30
12.05.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2017 20:54 - Vstupná ponuka | 4 933,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2017 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 896,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: