30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44970455
Redinex, spol. s r.o.
Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK
Deratizácia objektov - stred
Deratizácia
Služba, Tovar
1. Deratizácia objektov - stred
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu a likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Požaduje sa realizovať deratizáciu v zmysle platnej technickej normy STN 16636:2015 - Manažérstvo služieb na hubenie škodcov. |
Deratizácia (likvidácia hlodavcov): zahŕňa administratívne budovy, sklady, garáže, povale, pivnice, dielne, chodby, kotolne, kuchyne, jedálne, prístrešky a pod. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Deratizácia objektov | m2 | 175 705 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia jarná | 1x |
Deratizácia jesenná | 1x |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Do 5 dní od účinnosti zmluvy sa požaduje predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prostriedkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verej. zdravotníctva. Pridelenie úradného čísla prideleného štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR pre zber a skladovanie vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1. |
Do 5 dní od účinnosti zmluvy sa požaduje predložiť potvrdenie podľa zákona č. 39/2007 Z.z. a nariadenia ES 1069/2009 súhlas na sklad VŽP kategórie 1 - uhynuté hlodavce z deratizačnej činnosti a musia byť splnené podmienky podľa zákona č. 355/2007 Z.z. - súhlas na tieto sklady z RÚVZ. Zároveň je nutné predložiť doklad o schválení činnosti, prevádzkarni alebo závodov na odstraňovanie VŽP ŠVPS SR (COLL/CAD). |
Do 5 dní od účinnosti zmluvy sa požaduje predložiť rozhodnutie z regionálnej veterinárnej a potravinovej správy (zber a skladovanie uhynutých zvierat z deratizačnej činnosti), potvrdenie okresného úradu z odboru starostlivosti o životné prostredie na prepravu nebezpečného odpadu. |
Dodávateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, monitoring a doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
V prípade výskytu hlodavcov po vykonaní deratizácie objednávateľ požaduje vykonať deratizačné služby do 48 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 2 týždňov (účinnosť zásahu). |
Miesto vykonania služby: Zemianske Kostoľany, Čereňany, Nováky, Opatovce nad Nitrou, Trebianka, Kamenec pod Vtáčnikom, Martin, Turany, Sučany, Trnov, Sklené, Žilina, Rašov, Skalité, Kamenná Poruba, Ružomberok, Ondrašová, Zvolen, Stráže, Močiar, Horná Mičiná, Krížna, Sliač, Nemecká, Vlkanová, Hronsek, Banská Bystrica, Pliešovce. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Za Kasárňou 3, Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
15.05.2017 07:00 — 11.12.2017 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
29 826,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2017 10:00
12.05.2017 10:00
12.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2017 20:59 - Vstupná ponuka | 29 826,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2017 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: