00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Kancelársky nábytok
kancelársky nábytok, stôl, kontajner
Tovar
1. Kancelársky nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového, nepoužívaného kancelárskeho nábytku vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky stôl | ks | 6 | ||
2. Kancelársky stôl | ks | 1 | ||
3. Zásuvkový kancelársky kontajner | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelársky stôl - požadované technické parametre: | |
1.1. rozmery d x v x h | 1 600 mm x 750 mm x 700 mm |
1.2. vrchný plát | 38 mm |
1.3. materiál | vrchná doska dyhovaná MDF, dub |
1.4. hrany | 19 mm, masív, náglejky |
1.5. kovové podnožie | voga, formal 50/800 alebo ekvivalent; RAL7038 |
1.6.podnož musí byť vybavená držiakom na počítač na ľavej a pravej strane pod stolom | |
1.7. povrchová úprava lakovaním | |
2. Kancelársky stôl - požadované technické parametre: | |
2.1. rozmery d x v x h | 1 200 mm x 750 mm x 700 mm |
2.2.vrchný plát | 38 mm |
2.3.materiál | vrchná doska dyhovaná MDF, dub |
2.4.hrany | 19 mm, masív, náglejky |
2.5.kovové podnožie | voga, formal 50/800 alebo ekvivalent; RAL7038 |
2.6.povrchová úprava lakovaním | |
2.7. podnož musí byť vybavená držiakom na počítač na ľavej a pravej strane pod stolom | |
3. Zásuvkový kancelársky kontajner s uzamykaním a kolieskami- požadované technické parametre: | |
3.1. rozmery | hĺbka 60cm, výška 74 - 76 cm, šírka 50 - 60 cm |
3.2. farba korpusu, hornej dosky zásuvky a čelá zásuviek | buk |
3.3. hrúbka laminátovej dosky | 18mm |
3.4. horná doska korpusu | 25 mm laminát, na hornom i spodnom diele korpusu 2 mm ABS hrany |
3.5. kontajner obsahuje | 4 rovnako veľké zásuvky z umývateľného plastu, zamknutím jednej zásuvky sa uzamkne súčasne celý kontajner |
3.6. zásuvky | čelá zásuviek sú z drevotrieskovej dosky hrúbky 18 mm a 2 mm ABS hrany |
10. Objednávateľ pripúšťa odchýlku v uvedených rozmeroch šírka alebo výška alebo hĺbka max. ± 20 mm. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. vyobrazenie a špecifikáciu ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky, |
1.2. vyobrazenie jednotlivých druhov nábytku |
1.3. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.4. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Objednávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku, rozmery a požadovanú kvalitu materiálov jednotlivých druhov nábytku. Požaduje sa rovnaký štýl a prevedenie všetkých komponentov. |
7. Plnenie sa uskutoční jednorazovo na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín, konkrétne miesto dodania a montáže predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia (do kancelárie) vrátane montáže. |
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
9. Predmet plnenia musí spĺňať technické, vizuálne a úžitkové parametre. Objednávateľ v technických vlastnostiach pripúšťa ekvivalent vo farbe konštrukcie. Objednávateľ nepripúšťa ekvivalent v kostre požadovaného nábytku. |
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
11. Lehota dodania zákazky je najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
11.05.2017 08:00 — 02.06.2017 15:00
1,00 súbor
1 665,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2017 08:34
05.05.2017 10:00
05.05.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2017 09:52 - Vstupná ponuka | 1 620,00 | € | Cena s DPH |
05.05.2017 06:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 618,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: